Renault megane 1.9 d. problem z odpaleniem ( brak pedalu gaz

Renault megane 1.9 d. problem z odpaleniem ( brak pedalu gaz

21 Lis 2012, 21:19

Witam.

Mam problem z meganką, mianowicie przeważnie gdy silnik jest zimny ale nie zawsze. dość często rano gdy chcę go odpalić to nie mogę, ponieważ zawsze musze zrobić jeden rozruch zapłonu ( tylko 1s drgniecie) potem trzeba odczekać az wszystkie lamki pogasnął. (najważniejsza ta pod paliwem) może i nie jest to aż tak uciążliwe ale czasem aż wstyd renie gdziekolwiek odpalić, bo jest kupa dymu..
( gdy chcę go odpalic normalnie i ta lampka pod paliwem gaśnie, w momencie odpalenia się zapala.. Wydaje się jakby silnik wpadł na wyższe obroty i pedał nie reaguje na zadne nacisnięcie tak jakby go nie było )
Bardzo proszę o pomoc, już naprawdę nie mam pomysłów. Nie wiem co robić:(
Agatha
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Rejestracja: 21 Lis 2012, 21:03
Auto: Renault megane
Silnik: 1.9 D
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Renault megane 1.9 d. problem z odpaleniem ( brak pedalu

21 Lis 2012, 22:23

Czy ten silnik ma jeszcze linkę gazu ?
Jakiej firmy jest instalacja wtryskowa ?
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 09 Sie 2007, 00:19

Re: Renault megane 1.9 d. problem z odpaleniem ( brak pedalu

21 Lis 2012, 23:16

Nie, nie ma linki, a firma nie zwróciłam uwagi ale sprawdzę...

firma Lukas czy jakoś tak
Agatha
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Rejestracja: 21 Lis 2012, 21:03
Auto: Renault megane
Silnik: 1.9 D
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...
    Historia Audi quattro w sportach motorowych Historia Audi quattro w sportach motorowych
    Na początku roku 1981, Audi z napędem quattro pojawiło się na scenie Rajdowych Mistrzostw Świata. Fin Hannu Mikkola, prowadząc auto z czterema ringami podczas Rajdu Monte Carlo, wygrał pierwszych sześć śnieżnych odcinków ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • silnik WV ADR 1.8T 20v rozrząd
      VW Passat Variant GTE, bok
      Citroen AC4
      Hybrydowa Toyota Auris, tył