Renault Megane II - lepiej PB + LPG czy ON?

Renault Megane II - lepiej PB + LPG czy ON?

21 Mar 2013, 14:15

Witam.
Planuję zakup samochodu za max. 15 tysięcy zł.
Przeglądając ogłoszenia i czytając opinie innych wypatrzyłem Renault Megane II.
Co sądzicie o tym samochodzie?
Zależy mi na niskich kosztach eksploatacji i mam dylemat którą wersję wybrac.
Kupic któryś z diesli 1.5 / 1.9 dci czy może lepiej kupic beznynę i samemu założyc instalację gazową?
W jakich pieniążkach znajdę zadbanego diesla a w jakich samą benzynkę?
Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
manzaw
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 18 Mar 2013, 14:49
Prawo jazdy od: 20 02 2013
Auto: Nie mam

Re: Renault Megane II - lepiej PB + LPG czy ON?

21 Mar 2013, 15:55

Pomoże ktoś?
Jak byście wybrali : Pb, Pb+Lpg, ON ?
manzaw
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 18 Mar 2013, 14:49
Prawo jazdy od: 20 02 2013
Auto: Nie mam

Re: Renault Megane II - lepiej PB + LPG czy ON?

21 Mar 2013, 16:40

Ja bym postawił na ON tylko nie 1.5 są to pierwsze silniki i średnio udane ale 1.9 jak najbardziej dynamiczny, ekonomiczny i za 15 tyś powinieneś znaleźć dobrą sztukę
BumBleBee
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 12 Maj 2012, 14:30
Prawo jazdy od: 01 03 2011
Auto: VW Golf MK4
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

Re: Renault Megane II - lepiej PB + LPG czy ON?

21 Mar 2013, 19:07

Dzęki za pierwszą odpowiedź.
Serce mi podpowiada diesla, rozum benzynkę, a portfel chyba gaz.
W tych dieslach obawiam się kosztów napraw. Ile tak naprawdę koszują naprawy tych silników Renault, np. uszkodzenie turbiny, wtrysków i coś jeszcze słyszałem o całkowitym zepsuciu się silników :/ . Kusi za to niskie spalanie i kultura pracy. Ile tak naprawdę to kosztuje?

A może w ogóle polecicie mi coś innego? :?:
manzaw
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 18 Mar 2013, 14:49
Prawo jazdy od: 20 02 2013
Auto: Nie mam

Re: Renault Megane II - lepiej PB + LPG czy ON?

22 Mar 2013, 23:00

Jak diesla to TDI lub jtd tylko one będą miały sporo na hulane co większość przeraża mimo że te silniki są bardzo trwałe. Polecił bym stilo, może nie tak ładne (chyba że coupe) jak megane ale jak na fiata to bardzo trwały pojazd. Co do napraw renówki, turbina to koszt ok. 700-1000 zł wtryski też nie mało wszystko zależy jak dbał poprzedni właściciel. A co do rodzaju paliwa to zależy ile jeździsz, dalsze trasy-diesel, krótsze-ben/lpg. Takie moje zdanie ;)

pozdrawiam
BumBleBee
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 12 Maj 2012, 14:30
Prawo jazdy od: 01 03 2011
Auto: VW Golf MK4
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...
    Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi
    Na wystawie "Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi", Audi museum mobile prezentuje dwanaście samochodów typu coupé, wyprodukowanych od lat trzydziestych ubiegłego wieku, aż ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Subaru Impreza
      Men's Day 2009
      Porównanie: Audi TT 8N, BMW Z4 e85, Nissan 350Z, Porsche Boxster 986
      California KID - Monster Truck skacze