Renault Megane II ! warto? prosze o pomoc

05 Maj 2009, 11:50

tez mnie utwierdziliscie w tej megance :) bo wlasnie tez mam zamiar kupic, to sie podlacze:). Waham sie tylko miedzy 3ma silnikami:
1.5 dci 105 KM (ale to sa zazwyczaj te nowsze na ktore mnie nie stac raczej...
1.9 DCI 120 KM ( fajne bo duzo koni kiepskie bo duzo ma przejechane zazwyczaj)
1.6 16v 116 KM ten silnik chyba calkiem fajnie se radzi z tym autem :)

Dodam ze do tej pory nie jezdzilem jakos duzo i pewnie nie bede pokonywal jakos strasznie duzo kilometrow, choc wiadomo ze diesel to namawia do tego. Kryteria dla mnie to :
ekonomicznosc - wiadomo diesel wygrywa, ale przy wiekszych dystansach

przyspieszenie i elastycznosc tutaj 1.9 dci a pozniej 1.6 16v. 105 km tez jechalem i poczucie predkosci tez jest spore a mi raczej na poczuciu predkosci zalezy bardziej niz na samej predkosci (ma fajnie przyspieszac ale bez przesady nie bede sie scigal - wczesniej mialem honde 1.5 9,7 do setki ale zero poczucia przyspieszenia, non i zalezy mi tez na elstaycznosci :)

awaryjnosc - tutaj wiadomo diesel to turbina wiec nie wiem ile taka turbinka wytrzymuje w meganie. oprocz tego diesel w ogole w serwisowaniu jest drozszy ...

CO WYBRAC HELP!
warmplace
Nowicjusz
 
Posty: 45
Rejestracja: 31 Mar 2008, 22:32

07 Maj 2009, 12:56

Bierz tego 1.6. Ja mam Grandtoura, bardzo duzy komfort jazdy, jakkolwiek bys nie jechal ;). Jesli lubisz sobie depnac to bedziesz w stanie wyprzedzic praktycznie kazdego (chociaz ostatnio jak probowalem dogonic nowa Celice jadac przedemna to juz nie bardzo mi to wyszlo :mrgreen: , ale wiadomo bez przesady nie jest to auto sportowe, tylko kombi ktore potrafi bardzo mile zaskoczyc ;) ), nisko i dosyc twardo zawieszony, bardzo dobrze sie trzyma drogi. Na pewno wlasciwosci jezdne w tym aucie to jeden z wiekszych atutow. Co do awaryjnosci, trzeba dbac, to sie wtedy odwdzieczy, fakt czesci sa drogie, ale lepiej nie zalowac bo sie to pozniej zemsci. Niektore elementy w srodku nie sa najlepszej jakosci, galka zmiany biegow szybko sie wyciera, uchwyty(czy jak to nazwac?) przy drzwiach latwo poniszczyc, i polskory z ktorych czesciowo sa fotele wykonane nie sa tez najlepsze, na fotelu kierowcy pojawilo sie pekniecie :(. Zapomnialbym dodac, piekielnie mocne hamulce (moze nawet za mocne ;)), lekko nacisniesz i auto stoi ;), jak mocniej depniesz to ma sie wrazenie ze wylecisz przez szybe. Jak wezmiesz to powinienes byc zadowolony, wazne zebys wzial zadbanego, w ktorym wszystko bylo wymieniane regularnie i na czas.
Bargain
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 07 Maj 2009, 12:43
Miejscowość: OOO
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...
    Jak uczyć dzieci bezpieczeństwa na drogach? Jak uczyć dzieci bezpieczeństwa na drogach?
    Aby skutecznie uczyć dzieci w wieku od 4 do 12 lat odpowiedniego zachowania w zakresie bezpieczeństwa ruchu, trzeba wiedzieć o ograniczeniach związanych z wiekiem oraz o tym, że nikt nie zrobi tego tak skutecznie jak rodzice ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006