Renault Twingo czyli na co uważać - pytań parę

[Renault Twingo] czyli na co uważać - pytań parę

05 Sty 2007, 08:44

Miałem nie zakładać nowego tematu, ale jakoś tak wyszło... :wink: Mam parę pytań o renault Twingo - i zastrzegam, żeby nie pisać w tym temacie "Golf jest lepszy" albo inne takie, tylko w miarę możności wątpliwości me co rozwiać co do Twingo właśnie, bo wybór już nastąpił. Jest (tzn. będzie) przeznaczone na niego ok. 10000-max 12000 i teraz tak:

1 najważniejsze - czy szukać Twingo z okolic 1999-2000 z full wyposażeniem, ale nadal starszym silnikiem (8V, 60KM), czy raczej nowszego Twingo2 z silnikiem (16V, 75KM) ale "gołego" - nowy motor podobno jest dużo lepszy (dynamika, mniejsze spalanie) a poza tym w nowszym samochodzie raczej mniej się już zepsuło, więc chyba jednak nowszy (chyba że ktoś ma jakieś doświadczenia w tej materii),
2 co z przebiegiem - czy te autka wytrzymują w miarę dobrze dystanse ponad 100 tys km, bo jak się znajdzie coś z 60 tysiącami, to żeby po roku jazdy nie trzeba było zmieniać fury,
3 jak jest z dostępem do części - znajomy mi mówił, że Renault ma najdroższe ceny z "francuzów" - co prawda miał Lagunę i Scenica, czyli parę razy droższe fury niż Twingo, ale jednak zapytać się wolę,
4 i może na koniec opinie o jeździe tym autkiem - te co czytałem są zachęcające, ale może jakieś uwagi (jazda będzie raczej w okolicach miasta a lanserka i gazowanie spod świateł mnie nie interesuje, mam ~173 cm i 65 kg jeśli ma to jakieś znaczenie).
5 aahaa, bo zapomnę - kupiony w kraju czy sprowadzony (drugie zwykle są tańsze, ale jak jest potem z ew. ustarkami, serwisem itp).

Z góry TXANX! 8)
goodbye, forumsamochodowe...
MrJ
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 03 Sty 2007, 10:11

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...
    Uniwersalny system hakowy i bramowy - samochody ciężarowe Uniwersalny system hakowy i bramowy - samochody ciężarowe
    W sytuacji gdy rosną wymagania odnośnie do standardów technicznych, ekonomicznych i ekologicznych pojazdów, coraz większą uwagę zwraca się na optymalne wykorzystanie posiadanego taboru. Jest to jeden z powodów, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Honda Prelude 4-gen. (1992-1996r.)
      Moto Piknik Tychy 2007
      Volkswagen Amarok 4MOTION, PickUp, 2
      VW Passat b5