Roadster do 30 tysięcy

30 Mar 2013, 21:39

Witam, poszukuję roadstera/coupe do 30 tysięcy, jednak optymalna cena to 20-25 tysięcy, 30 tysięcy jest limitem, otóż co do tej pory znalazłem i co mi się podoba:

-mazda rx8 (z pewnością nie kupię ze względu na silnik wankla i spalanie na poziomie 20-25l i brak zamontowania gazu, co już przy tym spalaniu jest pożądane)

-mazda mx 5 (idealna sylwetka, możliwość dokupienia hard top, jednak wada, której się boję to tylny napęd, jestem początkującym kierowcą i boję się, że się gdzieś zabiję na podsterowności)

-toyota mr2 (ładna sylwetka, jednak auta są stare, w niezbyt dobrym stanie, zadbany model powyżej 20 tysięcy ciężko znaleźć)

-fiat barcheta (fatalna sylwetka, stare, wyglądają na niezbyt solidne)

-bmw z3 ( nie jestem fanem bmw, sylwetki lekko podobne do mazdy mx5, jednak samochody dużo starsze w tych cenach, archaiczne wnętrze)

Szukam czegoś z wyglądem rx8 i normalnym silnikiem, napędem na przód. To najważniejsze cechy. Może być też coś jak mx 5, ale napęd na przód jest najważniejszy.
ramzixp
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: Nie mam

30 Mar 2013, 21:56

Mimo, że to nie roadster to tutaj idealnie pasuje Hyundai Coupe/Tiburon. Z innych to może Mitsubischi Eclipse - są też cabrio.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

30 Mar 2013, 22:03

Wszystkie auta które wymieniłeś mają tylny naped. Sądze że z roadsterem FWD lub AWD będzie problem. Troszke pdchodzi TT cabrio, ale czy ja wiem, taki troszkę zniewieściały jak na roadstera.???.

Lepiej poszukaj zwykłego cario jeżeli obawiasz sie napedu RWD.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10313
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

30 Mar 2013, 22:09