Rodzinne Auto - Glownie Miasto - Komfortowe - Budzet ok 50 tysiecy

Rodzinne Auto - Glownie Miasto - Komfortowe - Budzet ok 50 tysiecy

08 Wrz 2016, 14:38

Witam Serdecznie
Na wstepie chcialbym wszystkim podziekowac za udzielanie odpowiedzi I pomoc w wyborze
Poszukaje auta rodzinnego ktory zastapie mi Mojego Opla Zafira A - ktorym jezdze od 5 lat po kochanym Wroclawiu. Auto ma silnik 1.8 benzyna/lpg I niestety frajdy z jazdy niedaje to auto ale godnie mi sluzylo I nie kosztowalo bardzo w utrzymaniu.
Czego szukam - dynamicznego/rozsadnego auta o pojemnosci raczej 2.0
Jesli chodzi o silnik to benzyna/diesel/lpg wchodza w gre - nie przeszkadza mi diesel albo lpg w aucie
Przebiegi jakie robie to ok 600-800km miesiecznie + wyjazd wakacje albo do rodziny.
Auta ktore mi sie podobaja
Peugeot 508 2.0 HDI 163km Kombi
Skoda Superb 2.0 TDI 170/1.8 TSI 160 ? - przyczym o TSI niewiem nic nigdy nie jezdzilem
Skoda Yeti - podoba mi sie bo sie wysoko siedzi jak w Zafirze I widocznosc super + 4x4 chociac to 4x4 wcale mega potrzebne nie jest
Na auto chce przeznaczyc ok 50tys pln
Podsumowanie:
Kombi/Sedan - super jesli bedzie wmiare ladne zeby sie podobalo zonie :)
Dynamiczne I Oszczedne - moc min 130
Skrzynia Manual/Automat fajna sprawa ale nigdy niemialem wiec niewiem jak z trwaloscia
Chce by auto bylo wygodne bezpieczne dynamiczno-oszczedne wmiare I wystarczylo dla 3 osobowej rodziny
Pozdrawiam I dziekuje
Digichaos
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 02 Kwi 2015, 09:23
Prawo jazdy od: 29 11 1989
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Opel Zafira
Silnik: 1.8 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Rodzinne Auto - Glownie Miasto - Komfortowe - Budzet ok 50 tysiecy

08 Wrz 2016, 14:52

Diesel raczej nie na te przebiegi.
Można popatrzeć na:
Mazdę 6 2.0
Hondę Accord
Ford Mondeo
Citroen C5 na full wyposażeniu 2.0
Toyota Avensis 2.0
http://otomoto.pl/oferta/toyota-avensis ... yy66x.html
Laguna III 2.0
http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna ... yxFNj.html
http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna ... yxB19.html
MB C klasa
http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... yw4lb.html
Hyundai I40 2.0 // Elantra / Sonata 2.0
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantr ... yxoiX.html


Linki przykładowe.
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2151
Rejestracja: 08 Lis 2013, 18:22
Auto: Nie mam

Re: Rodzinne Auto - Glownie Miasto - Komfortowe - Budzet ok 50 tysiecy

08 Wrz 2016, 15:48

Ossy
Stały forumowicz
 
Posty: 3231
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: Rodzinne Auto - Glownie Miasto - Komfortowe - Budzet ok 50 tysiecy

09 Wrz 2016, 06:55

Bardzo dziekuje za odpowiedzi
Szczerze nie patrzylem na takie silniki gdyz wydaja mi sie one bardzo mulowate ze wzgledu na to ze trzeba je wysoko krecic - a Wroclaw jest takim miastem gdzie trzeba mocny "dol" zeby szybko sie rozpedzic do 50-70 I sie toczyc spokojnie
@
Szukamy delaj :)
Digichaos
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 02 Kwi 2015, 09:23
Prawo jazdy od: 29 11 1989
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Opel Zafira
Silnik: 1.8 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Rodzinne Auto - Glownie Miasto - Komfortowe - Budzet ok 50 tysiecy

09 Wrz 2016, 07:40

Tsi to kiepskie silniki. Może warto.ci się rozejrzeć za insignia 1.6 turbo która raczej nie jest bardzo awaryjna a ma bardzo dobre przyspieszenie i to od dołu raczej jak to auto z turbo :)
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4754
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Rodzinne Auto - Glownie Miasto - Komfortowe - Budzet ok 50 tysiecy

09 Wrz 2016, 21:17

Ja bym tu widział Volvo S60 minimum T4. Budżet jest ok by znaleźć w miarę młody dobrze wyposażony model.
Szukasz nowego Volvo lub Forda, nie wiesz które?
Potrzebujesz pomocy w skonfigurowaniu wymarzonego Volvo,
Chcesz porównać oferty dealerów?
Mogę pomóc, zawsze znajdzie się lepsza oferta ;)
pisz PW.
Rom33
Zaawansowany
 
Posty: 879
Rejestracja: 20 Lut 2012, 01:03
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy od: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach
    Niemal połowa kierowców deklaruje, że jednorazowo pokonuje nie więcej niż 10 km, a co trzeci przejeżdża dziennie do 20 km. Zaledwie 9 proc. badanych twierdzi, że ten dystans w ich przypadku jest dłuższy niż 30 km. Co czwarty ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006