Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

10 Lis 2016, 10:31

Witam serdecznie

Powiększa się rodzina, wiec czas na zmiany .... na większe
Rodzinny .... pojemny .... kombi
LPG lub benzyna ale pod instalacje
Mało wadliwy
Silnik w przedziale 1.8 - 2.2 z przebiegiem poniżej 150 tyś.
Roczny przebieg w okolicach 18 tyś.
Możliwość ściągnięcia ( Niemcy Holandia Włochy )


Podoba mi się
insignia
cena do 30 tyś +-
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Kali85
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 09 Lis 2016, 12:25
Prawo jazdy od: 15 10 2003
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Skoda Fabia
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

10 Lis 2016, 10:41

Rodzinne kombi powinno być wygodne, więc polecam:
- Renault Laguna III 2.o Turbo,
- Citroen C5 III 2.0,
- Seat Exeo 1.8T,
- Ford Mondeo 2.0 (tu LPG warunkowo).
Z nieco mniej wygodnych aut Honda Accord VII 2.0.
Insignia ma spore problemy z elektroniką/elektryką.
łysy30
Stały forumowicz
 
Posty: 1999
Rejestracja: 09 Lut 2014, 08:20
Prawo jazdy od: 12 09 2001
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8 i-vtec 140KM
Paliwo: Benzyna

Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

10 Lis 2016, 12:36

Kali85 napisał(a):z przebiegiem poniżej 150 tyś
zapraszam do pierwszego lepszego komisu, cena i przebieg do uzgodnienia :ok:
W czym jest lepsze auto ze 150k wobec tego które ma 200? Jak będzie mieć 160 czy 180k to nie kupisz? Lubisz się oszukiwać?
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 8345
Zdjęcia: 10
Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

10 Lis 2016, 12:49

Gdyby przebieg był prawdziwy to można się nim sugerować... Cały czas zadziwia mnie głupota Polaków, którzy patrzą na cyferki, ooo 160 tyś auto w komisie 20 letnie, świeżynka! O nie, ma 400 tyś, nie kupię.. A potem się okazuje, że ten z 400 tyś na blacie jest w lepszym stanie :|
galakty
Zaawansowany
 
Posty: 799
Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
Prawo jazdy od: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

10 Lis 2016, 15:36

widać dziecinne podejście
nie szukam komisów pytam i samochód warty uwagi dlatego pisze na tym forum z nadzieją na ludzi na poziomie którzy się znają na rzeczy
historie samochodu można sprawdzić jest tez numer VIN
a przebieg oczywiście ma znaczenie bo może świadczyć o zużyciu sprzętu .... wiadomo jak to dba tak ma
przebieg 150 k nie jest wyznacznikiem ale ma świadczyć o niezbyt wyeksploatowanym osprzęcie
galakty - zaoszczędź sobie nabijania postów jak nie masz nic więcej do zaoferowania / polecenia
Kali85
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 09 Lis 2016, 12:25
Prawo jazdy od: 15 10 2003
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Skoda Fabia
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

10 Lis 2016, 15:45

Historię auta sprawdzisz po VIN, jeśli ktoś ją w ogóle prowadził. W większości przypadków ostatni wpis będzie prawdopodobnie jeszcze z okresu gwarancji;P A samochody serwisowane do końca w ASO mają też swoją cenę.
Przebieg również jest sprawą bardzo "względną", różnica w zużyciu między autem eksploatowanym na trasie a tym eksploatowanym w mieście będzie kolosalna.
Dostałeś fajne propozycje, szczególnie zwróciłbym uwagę na lagunę. C5 można poszukać z zawieszeniem hydro (ale w PL za 30k nie dostaniesz nawet ogarniętego 2.0, że już o zawiasie nie wspominam :naughty: ). Możesz też popatrzeć na mazdę 6 II, ale trzeba niestety uważać na korozję
Invi
Zaawansowany
 
Posty: 899
Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
Prawo jazdy od: 04 03 1924
Auto: volvo_s60_2004 / mazda_3_2016
Silnik: 2.5T/2.0
Typ: Sedan/Limuzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Problem smogu w Polsce, a najbardziej ekologiczne samochody Problem smogu w Polsce, a najbardziej ekologiczne samochody
    Polska od lat ma najbardziej zanieczyszczone powietrze w Unii Europejskiej – mówi najnowszy raport NIK. W ponad 90 proc. za ten stan rzeczy odpowiada indywidualne ogrzewanie budynków. Pomimo tego, że samochody ...
    Obłożona szlachetnym drewnem kierownica Obłożona szlachetnym drewnem kierownica
    Drewniane kierownice są elementem często spotykanym w najdroższych autach klasy premium. Wykonuje się je zwykle metodą podobną do stosowanej przy produkcji uchwytów parasoli – przez gięcie podłużnych kawałków drewna w odpowiednio ...

  • Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

    10 Lis 2016, 15:56

    Mazda odpada ... rudej nie chce / mega rdzewieje
    A jaki silnik insigni pod gas
    Laguna w gazie na domieszce z benzyna chodzi z tego co wiem ...
    a skoda ... octavia ... superb ?
    Kali85
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 09 Lis 2016, 12:25
    Prawo jazdy od: 15 10 2003
    Przebieg/rok: 18tys. km
    Auto: Skoda Fabia
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

    10 Lis 2016, 16:28

    Instalacja z "domieszką" benzyny a tak fachowo to z "dotryskiem" jest stosowana w przypadków silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. LPG jest wtryskiwane przez "swój" wtryskiwacz, benzyna ma na celu zabezpieczenie przed przegrzaniem oryginalnego wtryskiwacza (jest na to narażony ze względu na konstrukcję takiego silnika).
    Istnieje również druga opcja, wtrysk w fazie ciekłej przez oryginalny wtryskiwacz. Problem w tym, że takie instalacje są dedykowane do konkretnych silników i po prostu nie do każdego są dostępne.
    Co do silnika w Lagunie, 2.0T ma "zwykły" wtrysk (chyba była też jakaś wersja tego silnika z bezpośrednim wtryskiem, raczej mało popularna, kwestia do zbadania), nie potrzebuje dotrysku benzyny, wystarczy mu instalacja IV generacji.
    Bezpośredni wtrysk ma za to 2.0T w insigni, gdzieś na początkowych stronach w tym dziale znajdziesz temat o LPG do tego silnika, z ceną i miejscem gdzie instalacja była montowana.
    Nie wiem jak w ogóle kształtują się ceny insigni, ale najodpowiedniejszy byłby prawdopodobnie 2.8.
    Co do skody - vag nie wyprodukował przez ~10 lat silnika, który można z czystym sumieniem polecić. Już o zakładaniu LPG nie wspominam

    E: nawet ktoś właśnie podbił temat o insigni
    Invi
    Zaawansowany
     
    Posty: 899
    Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
    Prawo jazdy od: 04 03 1924
    Auto: volvo_s60_2004 / mazda_3_2016
    Silnik: 2.5T/2.0
    Typ: Sedan/Limuzyna

    Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

    10 Lis 2016, 21:03

    To będzie ciężki temat, autor z tych wszystkowiedzących :roll:
    Nie będę się już sprzeczał w kwestii przebiegu, bo to nic nie da. Żeby tylko potem nie było płaczu.
    Mondeo mk4, Volvo v70
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 8345
    Zdjęcia: 10
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

    10 Lis 2016, 23:30

    Mazda 6 GH (bezwypadkowa, zadbana, z przebiegiem ok. 150k) i tak nie do zdobycia do 30k ...
    "Mazda odpada ... rudej nie chce / mega rdzewieje"
    - no pojechałeś :)
    Sprawdź sobie auto z Danii (szkody, przebieg) na stronce:
    http://www.samochodyzdanii.pl - poradnik.
    tomekdk
    Zaawansowany
     
    Posty: 520
    Rejestracja: 20 Maj 2016, 16:16
    Miejscowość: Dania
    Prawo jazdy od: 20 01 1998
    Auto: Mazda 3, 2010 r.

    Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

    11 Lis 2016, 09:25

    Ja polecam citroena c5 3generacji. Duze i wygodne auto. Silnik 2.0 pasuje pod gaz. Szukaj tylko bez hydrozawieszenia bo citroen zdupcyl w tej generacji to co w poprzedniej wersji bylo wrecz pancerne.
    legler
    Początkujący
     
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 Sty 2015, 00:30
    Prawo jazdy od: 04 05 2005
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
    Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
    Paliwo: Diesel
    Typ: Inny
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

    11 Lis 2016, 13:30

    legler napisał(a):Szukaj tylko bez hydrozawieszenia bo citroen zdupcyl w tej generacji
    od kiedy Hydractive 3+ jest "zdupcone"? :mrgreen: nie pisz bzdur
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 8345
    Zdjęcia: 10
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

    11 Lis 2016, 14:34

    Poprwawione zostalo dopiero po 2011 roku. Do tego czasu wystepuja powtarzajace sie problemy z cieknacymi silownikami. Wejdz na forumcytrynki.pl co chwile pojawia sie temat z tym problemem. Sam mam c5 tyle ze I FL i temat przetrzepalem
    legler
    Początkujący
     
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 Sty 2015, 00:30
    Prawo jazdy od: 04 05 2005
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
    Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
    Paliwo: Diesel
    Typ: Inny
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

    11 Lis 2016, 14:57

    Nie no bo ja słyszałem, że to zawieszenie było na tyle "kiepskie", że Citroen wycofał się z jego produkcji - hajs się nie zgadzał :ok:
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 8345
    Zdjęcia: 10
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

    11 Lis 2016, 15:07

    A nie wiem czy nadal jest ale citroen dal wybor. Ludzie jednak boja sie tego zawiasu i wybierali sprezynowe. Druga sprawa ze przez problemy z elektryka i istnienie hudro w I generacji ceny pikowaly w dol i to tez zniechecalo ludzi do zakupu...ale kto raz pojezdzi na nhydro ciezko wrocic do tradycyjnego zawiasu. Jajednak jak bede zmienial to tez na c5 tez z hydro ;) mimo problemow
    legler
    Początkujący
     
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 Sty 2015, 00:30
    Prawo jazdy od: 04 05 2005
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
    Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
    Paliwo: Diesel
    Typ: Inny
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007
     
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili