Rover 45, a może coś innego?- 8000zł

29 Paź 2014, 22:26

Witajcie :)

Z góry przepraszam, jeśli już macie dosyć takich tematów, przeglądam forum od dawna i wiem, że takich pytań (o samochód do 7-8k) jest najwięcej. Na swoje usprawiedliwienie powiem, że jestem świeżym kierowcą i nie mam kompletnie żadnego doświadczenia w wybieraniu ofert samochodów.

Przechodząc do rzeczy:
Budżet: z wszelkimi kosztami chciałbym się zamknąć w 8000zł
Ile jeżdzę: dziennie ok. 20-30km po mieście, do tego w "trasie" kolejne 30 co jakieś 3 dni- czyli niedużo. Dwa, trzy razy w roku większa trasa, powiedzmy 300-500km. W związku z tym interesują mnie tylko silniki benzynowe.

Moje potrzeby:
-Względna bezawaryjność- nie jestem mechanikiem, obsługi samochodu w zasadzie dopiero będę się uczył, bo po kursie i egzaminie wiedzę mam zerową.
-Moc w granicach rozsądku. Myślę, że koło 100-110KM mi wystarczy, jak na pierwszy samochód. Zależy mi tylko na bezpiecznej jeździe, czyli na trasie chciałbym jednak bez problemów wyprzedzić TIRa.
-manualna skrzynia biegów.
-Najchętniej zaliczyłbym klimatyzację, ale jeśli jej nie będzie to jakoś przeżyję, nie spodziewam się za dużo po samochodzie za takie pieniądze.
-Czy będzie 4/5, czy 2/3 drzwiowy- szczerze mówiąc nie ma to dla mnie szczególnego znaczenia.

Lokalizacja: Warszawa i okolice.

Upatrzyłem sobie Rovera 45. Mój znajomy ma 25 i sobie chwali, na tym forum zbiera same dobre opinie, nie jest zbyt powszechny (a to dla mnie plus), podoba mi się, więc czemu nie?
Interesuje mnie wersja hatchback.

Oferty do oceny:
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] (nie jestem pewny czy klapa bagażnika jest do końca równo, ale może to kwestia zdjęcia)

Jeśli macie jakieś inne propozycje to bardzo proszę się nimi dzielić- ja jestem otwarty, a jeśli znacie jakąś sprawdzoną ofertę samochodu w mojej okolicy to chętnie się jej przyjrzę :)


Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Shem
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Chwilowo nie mam