REKLAMA
qwerty7 napisał(a):Golfa odrzuciłem głównie ze względów wizualnych. A3 zwłaszcza polift dużo bardziej mi się podoba.
Co do reszty Twojego postu to należy stwierdzić, że w moim przypadku powinienem odrzucić A3/A4/Leona/Toledo z 1.8T i szukać wyłącznie 1.8? bo w przeciwnym razie zarówno spalanie jak i ewentualne naprawy wyniosą dużo więcej?
To trochę źle robisz że odrzucasz Golfa, no chyba że a3 to tylko polift.
Ale pamiętaj że to nie będą auta z salonu, szukasz stanu a nie ładne/brzydkie, gusta jakieś są ale jak na siłę zaczniesz szukać A3 1,8T polift to kupisz od Mirka ze Szwajcarii trupa.
1,8T jest fajne jak planujesz coś modzić, kombinować z mocą, inaczej wg mnie troszkę chyba nie ma co, zwykłe 1,8 dużo gorzej nie pojedzie a jest mniej kłopotliwe i tańsze w utrzymaniu.
Spalanie małe raczej nie będzie nawet przy 1,8 bo to nie Fiat CC 900 ale...nie ma dwumasu, turbosprężarki i myślę że ciut łatwiej znaleźć niezajechanego 1,8 niż wersje z turbo.
Tylko znowuż A3 vs A4 to różnica, A3 to zawieszenie mc pherson, belka z tyłu a Audi A4 masz wielo-wahacz, dużo droższy, więc albo kupujesz auto segment D albo kompakt.
Audi A3/Golf IV/Leon to segment C, Toledo to akurat sedan od Leona ale wciąż ten sam Segment, natomiast Passat, Audi A4 itd..to segment D, wyższy, droższy itd...