Samochód do 15 tyś.

Samochód do 15 tyś.

03 Wrz 2016, 09:33

Witajcie drodzy forumowicze! Chciałbym zwrócić się do was z prośbą o pomóc w wyborze samochodu, może nie pierwszego, ale nie ukrywam, że jestem dość młodym kierowcą. Dystans jaki pokonuję w ciągu roku oscyluje w granicach 15 tyś. km. Szukam czegoś do miasta jak i w trasę, ale raczej w stosunku 3:1. Byłoby miło gdyby samochód ten był w miarę niezawodny i nie był jakimś strasznym mułem ;) Co udało mi się znaleźć (okolice Grodziska Mazowieckiego):
[link wygasł]
[link wygasł] [link wygasł] [link wygasł]
rez
Obserwowany

Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Rav 4
Silnik: 2.0 129KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Samochód do 15 tyś.

03 Wrz 2016, 10:10

Określ ile chcesz wydać bo rozrzut jest spory
Yaris ok, ale to b.mały samochód. Przyjrzałbym się dokładnie czy coś było robione z przodu.
v40 - ogólnie volvo spoko wybór. słabe zdjęcia, niewiele widać. Szukaj silników z turbo, będziesz bardziej zadowolony
Leon - diesel z januszowym przebiegiem, odpuść
Astra - astry g ogólnie są ok, ale mimo rocznika itd. moim zdaniem nie warte takich pieniędzy. Taką astrę można kupić z roczników 2000-2002 za 7tys,, ale za 12 tys można kupić coś o wiele ciekawszego, nawet vectrę c
Invi
Stały forumowicz

Prawo jazdy od: 04 03 1924
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: volvo_s60
Silnik: 2.5T
Typ: Sedan/Limuzyna

03 Wrz 2016, 10:36

Budżet to 15 tysięcy, ale nie chcę koniecznie wydawać go całego, także jeśli w okolicy znajdzie się coś tańszego, ale wartego uwagi to czemu nie :)
rez
Obserwowany

Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Rav 4
Silnik: 2.0 129KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

03 Wrz 2016, 21:07

Sprawdź to
[link wygasł] - Moc na papierze niewielka, ale masa również skromna. Miałem okazję jeździć - naprawdę fajnie się zbiera
[link wygasł]
[link wygasł] - masz spore pole manewru w negocjacjach
[link wygasł]
Invi
Stały forumowicz

Prawo jazdy od: 04 03 1924
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: volvo_s60
Silnik: 2.5T