Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

26 Cze 2016, 11:35

Witam.

Chcę kupić auto do ok. 20 tysięcy, które zapewnia komfort jazdy podczas podróży po polnych drogach. Zdecydowanie w benzynie, ewentualnie benzyna+LPG.
Z nowszych modeli rozważałem Dacie Duster, ale ciężko ją znalezć w jednym kawałku w tej cenie. W oko wpadł mi za to Sandero Stepway, chociaż nie jest to SUV ani terenówka, tylko hatchback. Designerom trzeba jednak przyznać, że wygląd wrażenie robi. Pytanie, czy za wyglądem idzie też jakość.
Oczywiście przeglądałem też inne modele, np Toyotę Rav 4, lecz w tej cenie nie zejdzie się poniżej 10-12 lat, podobnie z Hondą CR V.

Być może ktoś znający rynek lepiej ode mnie jest w stanie poradzić, co w tym segmencie cenowym jest tak na prawdę godne uwagi?
fra
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 26 Cze 2016, 11:17
Auto: Toyota Aygo

Re: Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

26 Cze 2016, 14:54

wartych uwagi jest sporo sprzętów, ale w związku z dużym popytem na takie samochody cena nieźle się trzyma.
Jeśli ten rocznik jest mega ważny (a nie powinien) to masz sorento/tucson'a/santa fe
Masz też x-trail'a, grand vitarę, outlandera
Osobiście szukałbym forestera. Możesz też zerknąć na coś w stylu a6 allroad/xc70, może przypadnie Ci do gustu
Invi
Stały forumowicz
 
Posty: 1189
Rejestracja: 04 Cze 2016, 17:15
Prawo jazdy od: 04 03 1924
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: volvo_s60
Silnik: 2.5T
Typ: Sedan/Limuzyna

Re: Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

27 Cze 2016, 09:45

Na Dacie szkoda kasy to budżetowe auto. Lepiej poszukać czegoś lepszego.
W Twoim budżecie Santa Fe to bardzo dobra opcja. Znajdziesz zadbane.
Auto ma dobre silniki do LPG, fajny AWD i jest co najważniejsze wygodne i przestronne.
Outlander mniejszy jednak tez można pomyśleć.
Forestera bym nie kupił (mimo świetnego 4x4) auto jest wewnątrz toporne i nie wygodne. SIedzenia są małe, a podłokietniki jak dla dziecka.
Wnętrze też ciasne. Jechałem forkiem całkiem niedawno i kiepsko na płaskim.
Sorento to kawał suva (styl ML) bardzo wygodny jednak ciężki i jak nie korzystasz czasami z terenu utrzymywanie takiego auta to sredni pomysł.
Generuje spore koszty zwłaszcza wersja w dieslu.
Honda CR-V II to bardzo udane połączenie minivana z suvem.
Duze ustawne wnętrze, awaryjność bardzo niska, świetne silniki dobre pod lpg. Auto jest tez dosc lekkie.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2562
Zdjęcia: 21
Rejestracja: 17 Lip 2007, 16:30
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy od: 27 02 2003
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo XC60 - najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne Volvo XC60 - najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne
    Nowe XC60 to jeden z najbezpieczniejszych samochodów jakie kiedykolwiek zbudowano. Jest wręcz “naszpikowany” najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Wystarczy wspomnieć o przełomowych systemach ...
    Fabryki motoryzacyjne w Polsce – auta które powstały w kraju nad Wisłą Fabryki motoryzacyjne w Polsce – auta które powstały w kraju nad Wisłą
    Czy w Polsce produkuje się samochody? Oczywiście, że tak! Co prawda Polska nie ma w tej chwili własnej marki powstającego seryjnie samochodu, od kiedy w 2002 roku zakończyła się produkcja Poloneza, ale mimo to nasz kraj uznawany ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Skoda Fabia RS I, nr startowy 29
      Skoda Fabia R5
      Autosacrum 2008
      Porsche Panamera