SEAT CORDOBA 1,6 - problem z temperaturą

18 Lut 2010, 19:59

Witam mam problem z temperatura, wymieniłem termostat na nowy, odpowietrzyłem go i wszystko jest ok temperatura gdy silnik pracuje na luzie jest w połowie skali a jak juz jade autem powyzej 3000 obrotów temperatura rosnie i gotuje sie woda w aucie, co to moze byc?? pytałem kuzyna i mówił ze to moze byc wadliwy korek a moze co innego?? Prosze o pomoc
J_O_K_E_R
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: LEGNICA

18 Lut 2010, 20:05

Może być wadliwy termostat.
A wentylator dodatkowy chłodnicy się załącza jak podnosi się temp. ponad norme?
Moze też być uszkodzony czujnik w chłodnicy (od wentylatora).
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

19 Lut 2010, 22:16

Tak załancza sie ten wentylator i termostat puszcza wode do chłodnicy a nie ma zadnych wycieków bo sprawdzałem co to moze byc?? moze faktycznie ten korek??
J_O_K_E_R
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: LEGNICA

19 Lut 2010, 22:19

Możliwe że ktoś ci wcisnął zły termostat.
Sprawdź czujnik od temperatury silnika.
MatiHonda
Nowicjusz
 
Posty: 16
Miejscowość: Wielkopolska

19 Lut 2010, 22:30

termostat jest od tego modelu na 100% bo wyciądnełem taki sam a jak sie ten czujnik sprawdza czy jest zepsuty??
J_O_K_E_R
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: LEGNICA

19 Lut 2010, 22:45

A termostat wymieniałeś bo był padnięty czy z powodu objawów opisanych w pierwszym poście?
woj4
Nowicjusz
 
Posty: 45
Miejscowość: lubelskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes Klasy G
    Luksusowy Mercedes Klasy G także ma wojskowe korzenie. Prace nad niemiecką terenówką rozpoczęto w 1972 roku. Początkowo samochód trafił między innymi do armii Niemiec, Szwajcarii, Argentyny oraz Iranu. Dostępna ...

20 Lut 2010, 09:42

Czujnik lepiej wymienić na nowy.
Podłącz auto pod komp. i porównaj temp. z odczytami na desce roździelczej.
Mogła też paść pompa wodna - przy wyższych obrotach nie domaga i jest słaby obieg cieczy w układzie - termostat jest otwarty i chodzą 2 wentylatory a auto się przegrzewa - ja bym sprawdził jeszcze tą pompe.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

24 Lip 2010, 22:38

korek to dobry trop jeśli płyn wyrzuca zbiorniczkiem wyruwnawczym porzycz od kogoś na chwile a w swoim korku sprawdz gumowy oring lubi pęknąć i wtedy nie ma ciśnienia w ukladzie chłodzenia (układ ćiśnieniowy)
Michau777
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: blisko wawy