Seat Tol. 2003 1.9 - Świece żarowe, biały dym i długi zapłon

Seat Tol. 2003 1.9 - Świece żarowe, biały dym i długi zapłon

29 Sie 2014, 19:16

Witajcie,

Mam mały problem z moim Toledo 2003 rok (1.9TDI; oryginalnie 110ps). Autko jest po remapie prawdopodobnie to ma coś z tym wspólnego. Do rzeczy.

Przy kolumnie kierownicy mam żółto/pomarańczową diode która zapala sie podczas przekręcenia kluczyka do pozycji nr. 2. (pozycja przed rozmachem). Gaśnie ona po długim czasie (ok 20 sekund) i została ona zamontowana kiedyś przez pierwszego właściciela (sam jestem 3) i nie wiem od czego ona może byc. Dziwi mnie tylko to że kontrolka od świec żarowych gasnie bardzo szybko po upływie jednej sekundy. Gdy kontrolka od świec zgaśnie czekam jeszcze z 5 sekund i staram sie odpalić auto. Niestety, autko zapala za pierwszym razem a jak już odpali to wylatuje biały dym z rury wydechowej no i musze go czasami potrzymac na rozruszniku. Temperatury są w normie (rano ok. 15 stopni) i nie wydaje mi sie że powinienem miec problem z włączeniem silnika.

Jakieś sugestie?

Link do zdjęcia

Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
madakaczka
Nowicjusz
 
Posty: 29
Rejestracja: 01 Sie 2013, 18:48
Prawo jazdy od: 04 04 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Toledo MK2
Silnik: 1.9TDI 140KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Seat Tol. 2003 1.9 - Świece żarowe, biały dym i długi zapłon

31 Sie 2014, 01:25

Co ta żółta dioda ma do czego bo nie rozumiem trochę???

Żadnego płynu w samochodzie nie ubywa (ewentualnie nie przybywa)??? Chłodniczy, olej itp.???

Poza tym wszystko jest super, żadnych innych objawów???

Błędy były odczytane??? Kompresja była ostatnio mierzona???

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 27 Mar 2013, 01:45
Prawo jazdy od: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 generacji Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 generacji
    Na noworoczny test do naszej redakcji trafił ciągnik siodłowy Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 najnowszej generacji w wersji z 510-konnym silnikiem i kabiną GigaSpace. Ciągnik połączyliśmy z chłodnią do przewozu ...
    Mobilność elektryczna w BMW Group ma już 40 lat Mobilność elektryczna w BMW Group ma już 40 lat
    Pod koniec 1975 eksperymentalny pojazd zbudowany w oparciu o BMW LS oraz wyposażony w nowe akumulatory oraz nowy silnik elektryczny zaczął przynosić pierwsze rezultaty. Następnie, w roku 1980, zapoczątkowany został projekt ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VERVA Street Racing 2010
      Pokazy akrobatyczne na motorach podczas skoku, 3
      Autosacrum 2006
      Quady