Seat toledo- immobilizer nie widzi pilota

07 Cze 2014, 18:28

Witam. Mam problem z moim autem. Swego czasu elektryk samochodowy zamontował w tym aucie do alarmu immobilizer na pilot. Wczoraj jednak pilot przestał mi działać. Pomyślałem, że to kwestia baterii (co mi się wydało dziwne, bo względnie niedawno była wymieniana). Po zakupie i wymianie baterii problem nie znikł i auto dalej mi się nie chciało odpalić.
Seat toledo- immobilizer nie widzi pilota
Zajrzałem zatem do wnętrza pilota, jednak płytka wewnątrz niego niewiele mi mówi, jako że nie jestem elektrykiem, ani mechanikiem samochodowym.
Seat toledo- immobilizer nie widzi pilota
Seat toledo- immobilizer nie widzi pilota
Seat toledo- immobilizer nie widzi pilota
Seat toledo- immobilizer nie widzi pilota
Wciskanie przycisków na pilocie powoduje świecenie się diody pilota, jednak dioda immobilizera w aucie nie przestaje mrugać i auto dalej nie pali.
Seat toledo- immobilizer nie widzi pilota
Płytka pilota nie wygląda źle, więc pomyślałem że to może być coś po stronie odbiornika. Miałem nadzieję, że płytka to będzie zaledwie mały odbiornik IR, ale się myliłem.
Seat toledo- immobilizer nie widzi pilota