Sedan do 38tyś. Niemcy

15 Gru 2010, 12:05

a jak to jest z tymi autoamtami wiem ze w niekturych jest możliwość redukcji biegu recznie czy to prawda??
Seboox20
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Polska

15 Gru 2010, 12:10

Seboox20 napisał(a):a jak to jest z tymi autoamtami wiem ze w niekturych jest możliwość redukcji biegu recznie czy to prawda??

W "niektórych" :wink: jest, w dsg zawsze- ma tryb manualny, nie jestem pewien ale vw miał tez zwykle automaty(dsg to manuLna, sterowana automatycznie) które już tak fajne nie są(wooolne w reakcji)
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

15 Gru 2010, 12:14

z tego co wiem to do Jetty Passata B6 były tylko DSG 6biegowe lub manuale 5/6 biegów
Seboox20
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Polska

15 Gru 2010, 12:18

W przypadku tdi może, nie jestem pewien. Ale w benzynkach były tez zwykle, klasyczne automaty z funkcja tiptronic;)
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

15 Gru 2010, 12:55

Czyli co DSG to tylko automat bez możliwości zmiany biegów recznie??
Seboox20
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Polska

15 Gru 2010, 13:04

Seboox20 napisał(a):Czyli co DSG to tylko automat bez możliwości zmiany biegów recznie??

DSG nie jest klasycznym "automatem", ale zawsze ma mozliwosc recznej zmiany biegow(w nowszych takze lopatkami za kierownica)
http://pds10.egloos.com/pds/200810/01/4 ... c4071f.jpg
Masz tam + i -(bieg w gore, redukcja)- jak przesuniesz dzwignie z polozenia D w prawo :wink:
ta skrzynia ma tez wady:
- jesli wystapi awaria bedzie kosztowna w usunieciu
- skrzynia rzadko spotykana w uzywanych jettach- szczegolnie 1,9(zdecydowanie czesciej w niechcianym 2,0)
DSG mial moj kolega w octavii 2 1,9tdi i autko spisywalo sie niezle, mimo przebiegu ponad 280 tys- chodzilo we Francji jako taxi- kupil 2 letnie z przelotem 250 i jezdzil pol roku, po czym sprzedal jako prawie nowke z 80 tys km na blacie :lol:
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Touareg I
    Touareg to duży SUV klasy średniej-wyższej, bezpośredni konkurent m.in. Mercedesa ML i Toyoty Land Cruiser. Konstruktorzy z Wolfsburga postawili na luksus i to, co teoretycznie w terenówce powinno być najważniejsze, ...

15 Gru 2010, 13:58

JerzyB333 napisał(a):DSG nie jest klasycznym "automatem"

A od kiedy klasyczny automat jest dwusprzęgłowy?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Gru 2010, 14:02

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

W pierwszej kolejności polecam japońskie:) Mimo iż to niemcy myśle ze o taką toyota nie trudno;)
pop1
Początkujący
 
Posty: 100
Miejscowość: nikad

15 Gru 2010, 14:05

Jogi4x4 napisał(a):
JerzyB333 napisał(a):DSG nie jest klasycznym "automatem"

A od kiedy klasyczny automat jest dwusprzęgłowy?

A gdzie ja niby to napisałem? :???:
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

15 Gru 2010, 15:57

DSG fajna sprawa, miałem przyjemność jeździć w passacie. Ale na pewno będzie taka wersja odpowiednio droższa. Co do jetty nie jeździłem nią, miałem passata 1.9tdi 105ps i tam nie było źle , więc uważam że do jetty spokojnie wystarczy, a jak coś to zawsze można za niecąły 1000zł zamontować chip, który podwyższy moc do 140ps. Ja zawsze samochody wyszukuje na [link do mobile.de wygasł] , chociaż większość aut które kupiłem w DE nawet nie zdążyły być wystawione, bo takie auta w dobrym stanie i przystępnej cenie schodzą tam od ręki :wink:
barney
Początkujący
 
Posty: 89
Miejscowość: polska

16 Gru 2010, 13:20

Czyli jeśli w automacie przerzucimy na "D" to możemy zmieniać sobie sami biegi?? i możemy diesla pociągnąć na wysze obroty np. te 3.5tys ??
Seboox20
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Polska

16 Gru 2010, 14:07

D=drive czyli zmienia automatycznie
Dopiero jak masz dźwignię w położeniu d i przesuniesz w prawo(do pasażera) to wtedy zmieniasz na zasadzie bieg góra/dół i możesz operować wyższymi obrotami, z czasem to olewasz bo dsg swietnie czyta intencje kierującego;)
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

16 Gru 2010, 14:29

Co ja bym zrobił bez tego forum... No to muszę przyznać się ze chyba bede szukał Jetty 1.9 TDI z DSG A możecie mi tak Wytłumaczyć w najprostrzy sposób tą skrzynie czyli te literki...
Seboox20
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Polska

16 Gru 2010, 14:42

Seboox20 napisał(a):Co ja bym zrobił bez tego forum... No to muszę przyznać się ze chyba bede szukał Jetty 1.9 TDI z DSG A możecie mi tak Wytłumaczyć w najprostrzy sposób tą skrzynie czyli te literki...

P- parking- czyli autko stoi
R- wsteczny- jak wrzucisz i puscisz hamulec delikatnie sie toczy do tylu
N- luz
D- drive- jazda, jak puscisz hamulec auto sie delikatnie toczy(idealna sprawa na miasto :razz: ) dodajesz gazu- auto przyspiesza, mozesz dac dzwignie w prawo i wtedy sam zmieniasz biegi jak wspomnialem
S-tryb sportowy(biegi zmienia sam, ale przeciaga obroty)
to w skrocie
[link usunalem, bo nie dziala :neutral: ]musisz sam poszukac(nie wiem cos w stylu- "dsg-instrukcja"/"dsg manual(ang. instrukcja)" ale uwazam to za zbyteczne- to naprawde zadna filozofia :wink:
tu masz oficjalna instrukcje, mam nadzieje ze lapiesz ang. Ale to co powienienes wiedziec napisalem sam :wink:
Ostatnio edytowany przez JerzyB333, 16 Gru 2010, 14:54, edytowano w sumie 1 raz
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

16 Gru 2010, 14:46

jest może gdzieś w necie filmik jak pracuje taki Passat jetta z tą skrzynią??
Seboox20
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Polska