Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

31 Sty 2017, 17:43

Cześć.

Planuję zakup dwóch pojazdów. Samochód rodzinny i busa do 3,5 t.

Co do samochodu moje wymagania to:
- sedan/kombi,
- min. 2008 r.,
- min. 120 km,
- benzyna,
- silnik nadający się do instalacji gazowej.
Do 40 tys. zł.
Moje typy to:
-Citroen c5,
- Ford Mondeo mk4,
- Opel Insignia,
- Kia Ceed,
- Skoda Octavia.

Co do busa:
- min. 2008 r.
- do 40 tys.

Dodatkowo chciałbym dowiedzieć się co myślicie aby oba pojazdy sprowadzić z zagranicy?

Pozdrawiam :)
traviis09
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 31 Sty 2017, 17:25
Auto: Renault Megane II

Re: Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

31 Sty 2017, 18:59

Jeśli sam sprowadzisz, od osoby prywatnej to ok. Licz się tylko z tym, że zadbane auta np. w DE są droższe niż w Polsce.
Ceed i octavia to niższy segment niż reszta. W octavii LPG założysz do 1.4/1.6MPI, dla mnie to ją całkowicie eliminuje. Ceny insigni nie wzięły się znikąd.
W mondeo zostaje Ci praktycznie 2.0/145, czyli dość stara konstrukcja, 2.3 oraz 2.5 na bloku volvo. Właśnie na to 2.5T bym postawił, lpg przyjmie bez większego problemu, nie wiem tylko jak z ich cenami. C5 na zawieszeniu hydro będzie baaardzo spoko, 2.0/140 lub v6, jeśli spalanie jest mniej istotne. Dorzucę od siebie lagunę mk3 2.0/2.0T i accorda.

O busach niewiele wiem, więc nie będę zmyślał.
Invi
Stały forumowicz
 
Posty: 1065
Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
Prawo jazdy od: 04 03 1924
Auto: volvo_s60_2004 / mazda_3_2016
Silnik: 2.5T/2.0
Typ: Sedan/Limuzyna

Re: Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

31 Sty 2017, 19:08

Dzięki za odzew.
Tylko mam dwa pytania do Twojej odpowiedzi.
Czy Accord zaakceptuje lpg?
Z tego co słyszałem to japońskie auta średnio przyjmują instalację, dlatego nie brałem ich pod uwagę.
Druga sprawa. Jak z skrętnością w proponowanej Lagunie? Jeździłem megane ii oraz masterem i przyznam, że było to dość denerwujące w Renówce.
Pozdrawiam.
traviis09
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 31 Sty 2017, 17:25
Auto: Renault Megane II

Re: Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

31 Sty 2017, 19:25

Podpowiedz coś więcej na temat busa.... Duzy? Mniejszy? Szybki? Ekonomiczny? Silny? Ile km chcesz nim robić ? Do czego miałby służyć? To wszystko ma duże znaczenie.
Auto powinno służyć do użytkowania a nie do pokazywania.
Kao
Początkujący
 
Posty: 242
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Prawo jazdy od: 05 04 2008
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: E60
Paliwo: Benzyna

Re: Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

31 Sty 2017, 19:33

Racja, podałem za mało szczegółów.

Rocznie bus by robił między 50-150 tys. km.
Większy (typu przedłużany Master).
Dobrze, aby miał trochę mocy, ponieważ głównym przeznaczeniem będą wyjazdy międzynarodowe z paletami o różnej wadze i wypożyczanie go firmom kurierskim.
traviis09
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 31 Sty 2017, 17:25
Auto: Renault Megane II

Re: Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

31 Sty 2017, 20:30

Za bardzo mocny i wytrzymały uchodzi Master III czyli ten starszy . A jak chcesz coś mocniejszego szybszego to trzeba celować w to czym busiarze jeżdżą czyli Boxer, Jumper,Ducato 3 litrowe. No w pl właśnie ciężko Ci będzie coś kupić przeważnie są właśnie po miedzynarodowce z wielkimi przebiegami
Auto powinno służyć do użytkowania a nie do pokazywania.
Kao
Początkujący
 
Posty: 242
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Prawo jazdy od: 05 04 2008
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: E60
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak producenci zarabiają na częściach Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...
    Limuzyna Audi A8 L extended Limuzyna Audi A8 L extended
    Życzenie klienta jest priorytetem dla czterech pierścieni, nawet wtedy gdy wymagania wydają się niezwykłe. Przykładem takiego podejścia jest przygotowanie specjalnej wersji Audi A8. Na zamówienie jednego z europejskich ...

  • Re: Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

    01 Lut 2017, 00:55

    Kiepsko widzę kupno busa za 40tyś.zł, który miał by robić do 150tyś.km rocznie. Przy takich zamiarach trzeba by się zastanowić konkretniej, czy z ekonomicznego punktu widzenia lepiej nie było by kupić auta nowego(a z dużym prawdopodobieństwem tak właśnie będzie). Oczywiście pewnie da się kupić coś w miarę nie zajeżdżonego, ale trochę się naszukasz. Mały przebieg w aucie dostawczym, też może być pułapką, bo z dużym prawdopodobieństwem, takie auto służyło do dystrybucji i jazdy po dużym mieście. Po za tym w tym budżecie sporo jest aut po większym lub mniejszym dzwonie.
    pkc
    Zaawansowany
     
    Posty: 572
    Rejestracja: 15 Gru 2014, 17:36
    Prawo jazdy od: 10 08 2004
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: BMW E36/E39, Audi A4 B8
    Silnik: 328i/530d/2.0TFSi

    Re: Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

    01 Lut 2017, 08:23

    pkc napisał(a):Po za tym w tym budżecie sporo jest aut po większym lub mniejszym dzwonie.
    napewno lepszy taki jak po miedzynarodowce z przebiegiem 600 zrobionym na 150
    Auto powinno służyć do użytkowania a nie do pokazywania.
    Kao
    Początkujący
     
    Posty: 242
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
    Prawo jazdy od: 05 04 2008
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: E60
    Paliwo: Benzyna

    Re: Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

    01 Lut 2017, 08:32

    traviis09 napisał(a):Co do busa:
    - min. 2008 r.
    - do 40 tys.

    Dodatkowo chciałbym dowiedzieć się co myślicie aby oba pojazdy sprowadzić z zagranicy?


    Co do busa to nie wiem dokładnie jaka potrzebujesz opcje ale... 95% aut powyżej 5lat ma najechane około 500tyś.km... jezeli mniej to znaczy że były ujeżdżane z ciężarami albo w mieście. Oczywiście możesz trafić igłę chociaż prawdopodobieństwo jest równe zeru...
    Co do samodzielnego wyjazdu za granicę po busa to jeżeli masz czas to w sumie jest jakaś opcja. Wyjdzie drożej ale masz większe prawdopodobieństwo trafienia czegoś fajnego.
    Zwróć uwagę na instytucje ich auta często mają małe przebiegi. Nie wiem czy Ci odpowiada ale interesowałbym się też benzynami.

    Co do konkretnych doświadczeń to kilka lat temu szukałem coś małego jak scudo długie, trafic itp. to po kilku miesiącach skończyło sie wycieczką do salonu Fiata i zakupem nowego auta. I jeżeli nie potrzebujesz drogiej opcji nadwoziowej i masz możliwość wzięcia leasingu to tak bym zrobił... :ok:
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4115
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Sedan/Kombi w benzynie oraz bus do 40 tys. zł

    01 Lut 2017, 09:53

    Na zakup mam około 6 miesięcy. Specjalnie zakładam dużo wcześniej temat, aby przeanalizować wszystkie opcje. Sęk w tym, że założone 40 tys. Muszę wydać jednorazowo. Jest to zadatek, dlatego nie mogę go rozbić w leasing. Wiem, że w Polsce naprawdę ciężko znaleźć uczciwy samochód, dlatego myślałem o wyjeździe.
    traviis09
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 31 Sty 2017, 17:25
    Auto: Renault Megane II
     
    • Warto przeczytać
    • Tuning Show
      Hyundai Genesis
      Tłumiki Warszawa Komorska 55A  naprawa wymiana Mariusz Juga
      Lamborghini Aventador, silnik