Seicento 1,1 2003

Seicento 1,1 2003

29 Paź 2010, 11:00

Mam prośbe - być może ktoś ma schemat podłączenia lub wie gdzie i które koła mają być podłączone pod pompe hamulcową . Obecnie jest tak - pierwsza sekcja : przód lewy i tył prawy przez korektor ( są dwa zaraz przy pompie ) , druga sekcja : tył lewy , przód prawy poprzez drugi korektor :shock: Wiem że jest żle . Z takiego połączenia wynika iż cała prawa strona będzie hamowała słabiej i tak jest - przy mocniejszym hamowaniu auto obraca się w lewo . Obydwa tylne koła muszą być połączone przez reduktory to oczywiste , ale coś kojarze że tam jest układ krzyżowy , czyli przód prawy - tył lewy i przód lewy - tył prawy. Pewny nie jestem i postanowiłem zapytać .

[ Dodano: 2 Listopad 2010, 21:02 ]
Problem rozwiązany :mrgreen:
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2324
Rejestracja: 10 Sty 2007, 20:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Seicento 1,1 2003

18 Mar 2015, 22:12

Witam prosił bym Cię o pomoc. u mnie jest to samo słabo hamuje prawa strona. a lewa na żylete proszę Cię o pomoc.
kamilooo
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 18 Mar 2015, 21:56
Prawo jazdy od: 16 09 2013
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Fiat cinquecento
Silnik: 900/39
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: Seicento 1,1 2003

19 Mar 2015, 11:14

bonifacy napisał(a): Obecnie jest tak - pierwsza sekcja : przód lewy i tył prawy przez korektor

bonifacy napisał(a):ale coś kojarze że tam jest układ krzyżowy , czyli (...) i przód lewy - tył prawy.

bonifacy napisał(a):Obecnie jest tak - (...) druga sekcja : tył lewy , przód prawy

bonifacy napisał(a):ale coś kojarze że tam jest układ krzyżowy , czyli przód prawy - tył lewy

Przecież napisałeś, że masz tak, jak kojarzysz.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13880
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Seicento 1,1 2003

19 Mar 2015, 14:26

MotoAlbercik napisał(a):Przecież napisałeś, że masz tak, jak kojarzysz.


Temat stary ale pamiętam ten problem bo szczerze zatruł mi życie. Bierzesz auto a ono żle hamuje. Robisz to co zazwyczaj - tarcze , klocki , zaciski , tył komplet a tu d..a. Auto wygląda na nierzeżbione. Tak jakby wczoraj wyjechało z fabryki , więc dzień odpoczynku od strucla . W nocy coś mi tam zaświtało przez sen i na drugi dzień wycieczka palcem po rurkach gdzie która idzie , Tu zonk :
bonifacy napisał(a): przód prawy poprzez korektor
a tył lewy tym samym bezpośrednio bez korektora. Co dziwne przy pompie hamulcowej wszystko wyglądało na oryginał. Nic nie kombinowane. Przełożenie wymagało ponownego gięcia i pasowania rurek aby podłączyć prawidłowo. Stąd było moje pytanie czy rzeczywiście jest tutaj układ krzyżowy.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2324
Rejestracja: 10 Sty 2007, 20:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Seicento 1,1 2003

20 Mar 2015, 11:06

bonifacy - dzięki za napisanie rozwiązania problemu :ok:
Ale na drugi raz zrób to wcześniej :)
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13880
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault Alpine A110-50 - samochód koncepcyjny Renault Alpine A110-50 - samochód koncepcyjny
    Aby uczcić 50-lecie ikony, jaką jest model Berlinette, Yann Jarsalle (projektant) i Axel Breun (dyrektor samochodów koncepcyjnych i wystawowych w Renault Design) poddali reinterpretacji pierwotne zasady stylistyczne ...
    15 lat sukcesów Toyoty Prius 15 lat sukcesów Toyoty Prius
    15 lat temu została zaprezentowana pierwsza generacja Toyoty Prius, której debiutowi towarzyszyło hasło "w samą porę na 21 wiek". Półtorej dekady później, najlepiej sprzedający się samochód hybrydowy ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Moto Piknik - Olsztyn/Dajtki 2009
      Fiat 500L Beats Edition
      Toyota Yaris
      Rage-Race 2009
    cron