Skoda FAbia - auto dla młodego?

Skoda FAbia - auto dla młodego?

14 Maj 2008, 23:39

Czesc . Na forum jestes "świeżak" wiec prosze o wyrozumiałość hehe .

Mianowicie jak kazdy mlody chlopak wreszcie zdalem prawko i zamierzam kupic autko . Ojciec doradza mi Skody albo Ople . Mianowicie spodobala mi sie Skoda Fabia . Mam jednak dylematy . Jak kazdy :)

Mianowicie uwielbiam diesla...te silniki sa wspaniale :lol: . JEdnak studiuje i pracu jednoczesnie nie zarabiajac kokosów , a wiadomo diesel idzie w góre niestety . Wiec ekonimiczniej byloby wziasc gaz ( no wlasnie gaz :shock: ) . Mianowicie znalazłem dwie takie opcje ( mam nadzieje ze linki mozna wklejac ) :

1 . [link wygasł]

Co wy o tym sądzicie????

2. czy moze lepiej ekonomiczny dieselek ? :
[link wygasł]

Ogolnie prosze o opinie i porady ( jesli macie propozycje innych aut dla takiej osoby jak ja ( czytaj auto szybkie i tanie w ekploatacji i zalaniu ) NA auto mam około 15tyś .

Z góry dziekuje za wasze odpowiedzi .

Pozdrawiam Przemek
benykz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 14 Maj 2008, 23:22

Re: Skoda FAbia - auto dla młodego?

22 Maj 2008, 15:47

diesel to diesel, a ten jest jeszcze wolnossacy, wiec nie powinienes miec problemow z jego eksploatcja.
gaz... cholernie niszczy silnik. I pogarsza osiagi. bierdz diesla :wink:
wojtex_
Początkujący
 
Posty: 54
Rejestracja: 01 Mar 2008, 14:56

Re: Skoda FAbia - auto dla młodego?

22 Maj 2008, 19:09

To czy bardziej będzie się opłacać kupić diesla, czy LPG to sobie po prostu policz. Wiesz ile będziesz jeździł dziennie, wiesz ile kosztuje ON i LPG.

A co do Twoich wymagań, że auto ma być szybkie. 1.9 SDI ma 65 KM i ta Fabia będzie Ci przymulać.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
Rejestracja: 15 Sty 2008, 19:53

Re: Skoda FAbia - auto dla młodego?

23 Maj 2008, 13:39

ok . Doszedłem do wniosku ze lepiej odlozyc jeszcze troche i kupic auto ktore spełni moje wymagania . Audi A3 1.9 TDI :)
benykz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 14 Maj 2008, 23:22
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe
    Jeśli nie chcesz mieć problemu z łańcuchowym napędem rozrządu, powinieneś nauczyć się dbać o nowoczesny silnik. Myślisz, że skoro kupiłeś nowy lub kilkuletni samochód, to nie musisz nawet zaglądać pod maskę pomiędzy ...
    Na co zwrócić uwagę przy zakupie terenówki Na co zwrócić uwagę przy zakupie terenówki
    W terenówkach najważniejsze są rama, zawieszenie, napędy i silnik. Buda ma mniejsze znaczenie. Sprawdź jak samochód odpala na zimno, jaki dymek idzie z rury wydechowej i ile go jest. Po kilku sekundach dymienia ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili