Skoda felicja bezpieczniki

  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

skoda felicja bezpieczniki

Post» 28 Lip 2009, 23:03

Witam, mam taki problem. Ostatnio spalił mi się bezpiecznik od wentylatora ( od nawiewu), wymieniłem go ale po pewnym czasie znów sie przepalił, ( jego wartość to 20A ) teraz dałem większy. I mam pytanie czy można tak robić? Czy lepiej nie bo może spalić instalację. Pozdrawiam
kwiatu111
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 28 Lut 2008, 18:10
Interesujące?
2


Post» 28 Lip 2009, 23:12

Instalacji raczej nie spalisz. Ale wentylator możesz.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
szakal1990
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 181
Rejestracja: 23 Lut 2009, 00:52
Miejscowość: Wielkopolska
Interesujące?
0

Post» 29 Lip 2009, 12:02

To zależy jak większy.Poza tym sprawdz,czy ten 20A jest oryginalny(czyli taki jaki ma być w tym obwodzie).Jeżeli tak i on sie pali,to tak czy inaczej trzeba szukać przyczyny - albo wentylator zaczyna się zacierać,albo gdzieś jest coś nie tak z instalacją.Jak włożysz większy np. 25A,to sprawy to nie rozwiąże i możesz spalić wentylator,albo i instalację.Należy pamiętać o tym,że bezpieczniki w samochodzie są dobierane z pewną rezerwą,a więc są i tak już o nieco większym prądzie niż pobiera dany odbiornik.Chodzi o prąd rozruchowy,który podczas startu danego urządzenia jest zawsze większy niż podczas jego pracy.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 10665
Zdjęcia: 1133
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
Interesujące?
0

Post» 30 Lip 2009, 07:24

Witam.Jest to dość częsty problem w tych samochodach
a mianowicie .Przyczyny szukaj w skrzynce bezbiecznikowej , zbudowana jest warstwowo druk elektroniczny plus profilowane blaszki . Tam zbiera się wilgoć ;grzeje się;przepala;zimne luty itp.Dla tego masz większy pobór prądu..Naprawiałem wielokrotnie te samochody ,bardzo niewdzięczna robota.Pozdrawiam.
roman
caro1955
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 28 Lip 2009, 16:07
Miejscowość: szczecin
Interesujące?
0

 
  • Galeria motoryzacyjna
    Piramida ciężarówek
    Plan-Targów-Offroad-2013
    BMW E36 serii 3 coupe, palenie gumy, 8
    Chevrolet Corvette C6, tył
    Men's Day 2009

Problemy techniczne