Skuter

Skuter

31 Maj 2010, 11:17

Koledzy potrzebuje stronke www jakiegoś dobrego forum na temat skuterów,ktoś taką zna??Jeśli tak to byłbym wdzięczny jakby podrzucił link do niej.Albo czy ktoś jest oblatany w temacie skuterów??Jeśli tak to potrzebował bym opini na temat skuteru Jaaz,każda wskazówka,każde info na jego temat będzie dla mnie cenna.Warto sie nim wogóle zainteresować??Z góry wielkie dzięki za każde odp.
pozdro barol91 :smile:
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 32740
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: jest kilka ;)
Paliwo: Benzyna

Re: Skuter

02 Cze 2010, 14:08

Co do skuterów to najlepiej unikać chińczyków. Słaba jakość wykonania i są awaryjne (nie mówiąc już o osiągach). Zresztą sama cena mówi to za siebie - najtańszy nowy japoński skuter to ok. 7-8k, a chińczycy sprzedają nowe skutery za 1.5-2k. Pomyśl sobie z czego oni to muszą robić. Takie firmy jak Romet, Zipp itp. są importerami motocykli z Chin, więc ich lepiej też unikać.
Ostatnio edytowany przez Frugo, 02 Cze 2010, 21:15, edytowano w sumie 1 raz
Frugo
Początkujący
 
Posty: 122
Rejestracja: 10 Lip 2009, 09:17
Miejscowość: Wrocław
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Fabrycznie nowa Toyota Supra Turbo z 1990 roku na sprzedaż Fabrycznie nowa Toyota Supra Turbo z 1990 roku na sprzedaż
    Ile zapłacilibyście za nieużywaną Toyotę Suprę z 1990 roku? Taki wyjątkowy egzemplarz z przebiegiem 92 km jest właśnie wystawiony na sprzedaż. Nic tak nie ekscytuje fanów sportowych Toyot jak dyskusje o zapowiadanym ...
    Koncepcyjne crossovery Toyoty od R-SC do C-HR Koncepcyjne crossovery Toyoty od R-SC do C-HR
    Crossover Toyoty oparty na C-HR Concept to najnowszy produkt japońskiego koncernu. Auto trafi na rynek w połowie tego roku, jednak jego historia sięga 15 lat wstecz, kiedy zadebiutował koncept R-SC. Wciąż nie wiemy, jak będzie ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Dziewczyny, Wojna Północ-Południe
      Wnętrze - Mitsubishi ASX, 2
      Duster Blackshadow, seria limitowana
      Car Audio - db Drag