Sportowe, tanie, fajne?:D

23 Cze 2013, 09:05

szybki napisał(a):Polecasz auto już prawie kolekcjonerskie do normalnego uzytkowania. Mając 10k przy autach tego typu albo kupujesz śmiecia i go łatasz albo 10k jet tylko wstępem do zabawy.

:lol: Porażająca wiedza :piwo:
Szybki, przestań już te twoje teorie opowiadać.
To jest ostatni moment kiedy można jeszcze kupić konkretną sztukę w dobrych pieniądzach. Potem już na pewno nie straci, co najwyżej zyska.
Serwis z pewnością będzie tańszy niż MX5 , E46 itp . wymienione przez użytkownika.
Przecież to VW (golf III) człowieku .
Twoja wiedza momentami mnie powala. I ty podobno jesteś "mechanikiem" ?

Przestań szerzyć defetyzm Szybki .

ps Gość mówił że ma do wydania do 12 tyś. I chcesz mi powiedzieć że nie znajdziesz corrado godnego uwagi za tą kasę ? :roll:
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

23 Cze 2013, 10:28

Magda93 napisał(a):Szybki, przestań już te twoje teorie opowiadać.


Tia Twoje teorire są debeściackie.... Gdzie są te super okazje...??? Czy myslisz że jak na allegro jest 10aut po 6-7k mających 20lat to jest wyznacznik tego że się kupi coś do jazdy za te pieniądze???
Jeżeli się szuka Corrado to w DE gdzie jest więcej cywilizacji minimum trzeba dać 1,7-2k Eur=9-10 tyś zł !!!! a gdzie reszta opłaty, sprowadzenie.... Czy myslisz że też kupisz sztuke gdzie nie trzeba zmienić klocków, tarcz, amorów, rozrządów, swiec itd... Więc przy aucie sprowadzonym 10k nie starczy a na alledrogo bedzie na styk.

Magda93 napisał(a):Serwis z pewnością będzie tańszy niż MX5 , E46 itp .

Może bedzie tańszy a może droższy wszystko zależy od sztuki jaką się trafi generalnie w PL/DEwybór MX5/E46 jest 10x większy.

Magda93 napisał(a):Przecież to VW (golf III) człowieku .
Twoja wiedza momentami mnie powala.


"Przecież" wystarczy nauczyć sie czytać "człowieku" bo napisałem to:
Ideologicznie corrado nie golf a technicznie chyba nie odstaje od golfa...
Hmmm.... nie zrozumieliśmy...???

Magda93 napisał(a): I ty podobno jesteś "mechanikiem" ?


Nie jestem mechanikiem tylko bawię sie autami na co dzień, więc to wymaga siedzenia częstego u mechanika i jak słysze że wszystko jest za darmo, albo jakie na alledrogo są okazje to mnie na wymioty zbiera bo doświadczam takich okazjii kilkanaście tygodniowo. Ty pewnie powiesz że Twój kolega coś tam zrobił albo przegląd zdjęc na allegro pozwolił wytypować fajne auto za 6k ... weź klawiturke w rączkę zastanów się czy nie użyć ją we właściwy sposób dla nie których narzędzi budowlanych.
W tym tygodniu kupowałem populusa i zrobiłem 1,5km. co daje 450zł na paliwo więc już widze ile wydałbym na szukanie Corrado przy budżecie 10-12k. A zdażało mi sie wydać na paliwo 1,5k przy poszukiwaniu aut o wiele bardziej popularnych niż Corrado.

PODSUMOWUJĄC:

1) Corrado jest fajnym autem ale zaczyna być kolekcjonerskim (cena, bardzo mały wybór) więc dla zwykłego Kowalskiego średnie rozwiązanie przy zakładanym budżecie.
2) Autor tematu sądząc co pisał we wcześniejszych postach o motoryzacji wie totalnie 0 więc już widzę jak doceni kolejkcjonerskie corrado
3) Jeżeli autor tematu napisał ze go od Corrado odrzuca to chyba nie problem wywniskować że wypocinki Magda93 przekonywujące go do zakupu są bez sensu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10322
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Cze 2013, 10:49

szybki napisał(a):Czy myslisz że też kupisz sztuke gdzie nie trzeba zmienić klocków, tarcz, amorów, rozrządów, swiec itd... Więc przy aucie sprowadzonym 10k nie starczy a na alledrogo bedzie na styk.

ręce opadają
czy myślisz że w innych samochodach podanych przez użytkownika nie będzie trzeba tego zrobić.
Nikt geniuszu nie zakłada że to będzie auto perfekt :shock:

Może i to są moje wypociny, ale to tylko dlatego że chciałabym przekonać go do dobrego.
W tamtym roku, w grudniu brałam udział w poszukiwaniu takiego corrado (co prawda nie G60 ) i liznęłam trochę języka.

Chłopak kupił za 8,500 1,8. Oryginał (zero wiochy).
Ostatnio edytowany przez Magda93, 23 Cze 2013, 10:52, edytowano w sumie 1 raz
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

23 Cze 2013, 10:51

Ja jak zwykle będę mało oryginalny, polecam e36 z silnikiem 2.8 :D
Zaraz objaśnie dlaczego:)
- tani serwis, części śmiesznie tanie i ogólnodostępne
- kupując e36 jest w czym wybierać, stosunkowo tanio można kupić fajny mocny i dobrze wyposażony egzemplarz
- RWD więc już jest jakaś namiastka sportu
- osiągi co najmniej zadowalające przy umiarkowanym spalaniu
Ze swojej strony oczywiście poleciłbym jeszcze e30 m20b25 bądź coś mocniejszego po swapie.
E30 dostarczy naprawdę sportowych wrażeń. Powoli zaczynają przyciągać uwagę na drodze, jest ich już coraz mniej. Jednak kupno zadbanej, nie pożartej przez rdzę z 2.5 litrowym silnikiem to bardzo trudne zadanie. Powoli budżet 10-12tys może okazać się zbyt skromny.
Dlatego e36 będzie najlepszym rozwiązaniem.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

23 Cze 2013, 12:39

wszystko fajnie, ale pogląd że ceny części do japończyków są wysokie są totalną ściemą. że rdzewieją ? Każdy samochód rdzewieje. Ale za to dźwięk czterocylidrowego 1.6-1.8 osiągającego 7,5-8,8 tys obrotów na minute jest duuużo lepszy niż 4 litrowe V8 przy 6 tys ;]

I mniej pali ;]
BulaxD
Nowicjusz
 
Posty: 29
Prawo jazdy: 18 10 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda Crx Del Sol ESi
Silnik: 1.6 V-tec 128km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

23 Cze 2013, 12:53

BulaxD napisał(a):le za to dźwięk czterocylidrowego 1.6-1.8 osiągającego 7,5-8,8 tys obrotów na minute jest duuużo lepszy niż 4 litrowe V8 przy 6 tys ;]


Hahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahhahahaha :D Nie pisz tego więcej bo znakomita większość śmiechem Cie zabije ;p Oczywiście dźwięk silnika to kwestia gustu ale jak można porównywać małą szlifierkę do fenomenalnego bulgotu V8?:D
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    0.9 l/100 km hybrydową Toyotą Yaris
    0.9 l/100 km hybrydową Toyotą Yaris - rozstrzygnięcie konkursu Toyota Motor Poland W sobotę 6 października Toyota Motor Poland zorganizowała finał konkursu "Wygraj nową hybrydową Toyotę Yaris ". Po czterech miesiącach etapów ...

23 Cze 2013, 13:11

Sorry ale Magda93 i szybki ostatnio robicie smietnik z forum bo zamiast pomóc autorowi tematu to piszecie wypociny kto to mądrzejszy jest..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Cze 2013, 13:26

Magda93 napisał(a):ręce opadają
czy myślisz że w innych samochodach podanych przez użytkownika nie będzie trzeba tego zrobić.
Nikt geniuszu nie zakłada że to będzie auto perfekt :shock:


Czy ty masz jakąś amnezje? Proponujesz auto za kwotę totalnie na styk z kompresorem (G60) twierdząc że będzie tyle samo do zrobienia co w aucie bez kompresora? Sama regeneracja kompresora z robocizną to 1,5k a gdzie reszta ????
Poczytaj skoro coś się orientujesz o silnikach g40/g60 co znaczy kupić najtańsza sztukę na alledrogo....Gwarantuje Ci że żeby wyciągnąć wnioski nie trzeba wcale być geniuszem .

Magda93 napisał(a):Może i to są moje wypociny, ale to tylko dlatego że chciałabym przekonać go do dobrego.


Ale zauważ że autor tematu nie lubi corrado a jeżeli nie lubi to ma w poważaniu ten samochód.
Niby chcesz przekonać kogoś do czegoś dobrego tylko nie zwracasz uwagi na szczegóły że jeżeli komuś zależy na populusie to nawet jak kupi za cene populusa wyjątkowe auto to przy użytkowaniu może się wwkur...ć.
Ja oduczyłem sie przekonywania do czegoś dobrego w/g mojego uznania ponieważ i tak nikt nie chce tego słuchać przez takie osoby jak Ty gdzie brałas udział w zakupie JEDNEGO!!! auta N/A a potem twierdzisz że jak raz się udało to tak będzie za każdym razem i jeszcze w dodatku proponujesz kompressor.
Nie trzeba być znawcą modelu corrado żeby stwierdzić że starter przy minimalnej cenie zakupu może być bolesny.

BulaxD napisał(a): Ale za to dźwięk czterocylidrowego 1.6-1.8 osiągającego 7,5-8,8 tys obrotów na minute jest duuużo lepszy niż 4 litrowe V8 przy 6 tys ;]

No teraz to poleciałeś :mrgreen: idę do laryngologa :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10322
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Cze 2013, 13:34

Barol napisał(a):Sorry ale Magda93 i szybki ostatnio robicie smietnik z forum bo zamiast pomóc autorowi tematu to piszecie wypociny kto to mądrzejszy jest..


Sorrki, wiem... powinnismy sobie słodzić a potem czytamy jak JDMy są kiepskie bo pan w 100NXa włożył sporo.....no ale G60 wyjdzie taniej i lepiej :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10322
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Cze 2013, 14:23

Nie mówie że dźwięk V8 jest zły ;] też mi się podoba, ale jednak moment w którym załącza się V-tec powoduje nagły wzrost produkcji Endorfin ;] ;D
BulaxD
Nowicjusz
 
Posty: 29
Prawo jazdy: 18 10 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda Crx Del Sol ESi
Silnik: 1.6 V-tec 128km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

23 Cze 2013, 14:34

BulaxD napisał(a):Nie mówie że dźwięk V8 jest zły ;] też mi się podoba, ale jednak moment w którym załącza się V-tec powoduje nagły wzrost produkcji Endorfin ;] ;D


Pewnie znowu ktoś napiszę że jest kłótliwą babą ale... gwarantuje Ci że dobre V8 oznacza produkcje endorfin od 1500 obr. i w ilosciach nieporównywalnie większych niż r4 v-tec, vvtil, ve razem wziętych.
Nie zapomnij że są też V8 z VVTi które dozaniami miażdżą zwykłe R4.

Generalnie nie ma co na tym polemizować ponieważ są to całkowicie różne historie i nie w tym temacie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10322
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Cze 2013, 14:58

Bulax - pojeździj trochę czymś co ma więcej jak 4 garnki i wtedy pisz swoje mądrości. Owszem Vtec zrobił na mnie dobre wrażenie, ale tylko w EP3 znajomego, które nota bene dostało łomot od mojej ex E36 328i. Ogólnie nie ma się nad czym zachwycać, a japońce generalnie korodują dużo szybciej od niemieckich aut i to wie akurat każdy.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

23 Cze 2013, 15:01

miałem okazje się przejechac 750, i według mnie to nie jest to ;] to pewnie dlatego że wole F1 niż muscle cary ;]
BulaxD
Nowicjusz
 
Posty: 29
Prawo jazdy: 18 10 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda Crx Del Sol ESi
Silnik: 1.6 V-tec 128km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

23 Cze 2013, 15:06

Każdy lubi co innego, akurat w BMW masz szeroki asortyment, od wolnossących R4, R6, V8, V10, V12 i nawet prototypu V16 poprzez wyżyłowane wysokoobrotowe R4, R6, V8, V10, V12 skończywszy na uturbionych R4, R6 oraz zakompresorowanych lub inaczej wzmocnionych silnikach przez niezależnych tunerów.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

23 Cze 2013, 15:38

Co do corrado ( atakże uprzedze - starego sirocco), tak jak mówiłem nie jestem maniakiem VW, kupilem golfa 3 bo byl tani w eksplatacji( tak wiem nie ma co porównywac), ale szczerze, to ma byc samochod do tłuczenia praktycznie na codzien, a zarazem dawac jakąs frajde, nie mam garażu , ani nie jestem jakąś złotą rączką która jak cos stuka puka sama sobie zrobi, a wydaje mi sie ze corrado to taki juz bardziej weekendowy - oldschoolowy samochod.
bardzo sie zastanawiam ost. na e36, ale jak ktoś juz wspomniał ciezko jest dorwać fajną jakąś, 80% jest zajeżdzona przez młodocianych kierowców, miatta slyszalem ze jest naprawde ok od sporego grona osób. moze sie nie znam az tak, ale spora grupa ludzi mi znajomych co miala japonce 10 lat+ , odradza je . chociąż zaczełą mi sie podobac ost. prelude IV, a co do tej crx del sol tez wyglada fajnie, orientujecie sie jak z czesciami / i zacnymi egzemplarzami?.
A , i jeszcze co sądzicie o alfie spider tej starszej lub Alfie GTV? ceny są dość niskie, ale slyszalem ze bardzo wadliwe sa te stare alfy. jeszcze nikt sie nie wypowiedział o SLK ,co uwazacie?
dajmosik
Nowicjusz
 
Posty: 15
Auto: Golf 3