Sprzęgło Ford Focus mk1 2.0 zetec lpg

Sprzęgło Ford Focus mk1 2.0 zetec lpg

29 Lis 2016, 15:38

Witam, mam nadzieje, że owy temat zgadza się z tą częścią forum bo nie wiedzialem gdzie się zapytać koledzy o pomoc :)

Pół roku temu zakupiłem focusa mk1 2.0 zetec od pewnej damy która posiadała go od 2011 roku (sprowadziła z Niemiec). Sprzęgło było dojechane ale zdawało się do użytku jeszcze. Niestety teraz nastąpił moment kiedy to ślizga się na biegach 4/5 przy niskich obrotach. Liczę się z wymianą kompletnego sprzęgła. Tak więc pytanie jest takie, jaki kompletny zestaw polecacie (zalezało by mi jak najtaniej) oraz ile będzie mnie na oko kosztować robocizna.

Poza tym mam jeszcze problem z odpalaniem na zimnym silniku, mianowicie strasznie dymi. Dzieje się tak tylko przy pierwszym odpalaniu w ciągu dnia, później już wszystko jest w porządku. Wygląda to tak, jakby spaliny gdzieś się lokowały. Nie wiem, jeśli chodzi o motoryzacje jestem totalnym laikiem :P

Pozdro !
lesko1909
Początkujący

Auto: nie mam

Re: Sprzęgło Ford Focus mk1 2.0 zetec lpg

12 Gru 2016, 19:08

lesko1909 napisał(a):Tak więc pytanie jest takie, jaki kompletny zestaw polecacie (zalezało by mi jak najtaniej) oraz ile będzie mnie na oko kosztować robocizna.
Liczysz się z tym, że jak kupisz najtańsze części to kolejna wymiana może być szybciej niż myślisz :) nawet za klikadziesiąt tysięcy km.

Sama wymiana to myślę że średnio około 300-400zł. Wszystko zależy też od cen w regionie w jakim mieszkasz.
Kacper
Stały forumowicz

Zdjęcia: 3295
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Stresujący manewr parkowania dla Kierowcy Stresujący manewr parkowania dla Kierowcy