Studia kierunek / praktyki w warsztacie

gdzie najlepiej iść a studia?? o tematyce samochodowej, mechanicznej

Kraków
1
50%
Wrocław
1
50%
Inne miasta
0
Brak głosów
Razem głosów : 2

studia kierunek / praktyki w warsztacie

24 Gru 2009, 13:04

Witam.
Witam wszystkich dziś trafiłem na to forum szukając informacji o samochodach.
chciałem zapytać o kilka spraw.
Jestem uczniem technikum (2 rok) po szkole chcę iść na studia, więc zastanawiam się gdzie pójść i na jaki kierunek by uczono mnie tam budować samochody, i uczyć o samochodach. Jestem dopiero w 2 klasie ale chcę znaleźć już kierunek do którego będę dążył i przykładał się do tych przedmiotów które będę mieć na studiach w danym kierunku. przeszukując gogle nie trafiłem na nic związanego za samochodami (są wo gule takie studia?).
Bardzo proszę o pomoc.

chciałem jeszcze zapytać czy ktoś zna warsztaty samochodowe które przyjmują praktykantów z technikum ??? Uczą ich nie tylko zamiatać podłogę ale coś kol wiek robić przy samochodach???.

szukam praktyk z okolic Bielska Białej , Suchej Beskidzkiej(woj. małopolskie), Jordanowa(woj. małopolskie),
chcesz być mechanikiem.... nie idź do technikum:/
Goralx
Nowicjusz

Miejscowość: Małopolska

Re: Studia kierunek / praktyki w warsztacie

16 Sty 2010, 16:42

Witam Cię, sory ze tak z innej bajki ale w swoim podpisie masz napisane '''chcesz być mechanikiem.... nie idź do technikum:/''' mozesz powiedziec oco chodzi, bo mysle albo nad technikum na zawod mechanika lub zawodowka o zawodzie mechanika, czy az tak zle jest w technikum ? z gory dzieki . Pozdrawiam :):)
Szpachul94
Nowicjusz

Miejscowość: Tychy
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Dacia Duster Blackshadow nowa seria limitowana Dacia Duster Blackshadow nowa seria limitowana
    Wszechstronny SUV marki Dacia przybiera nową szatę miejskiego stylu. Dzięki starannie dobranym elementom wystroju zewnętrznego Duster Blackshadow nie pozostanie niezauważony. Wyróżnia go między innymi krata wlotu powietrza ...