Podczas rozpoczynającego się dzisiaj Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu w centrum uwagi na stoisku Volkswagena znajduje się nowy Golf. Zbliżone do wersji seryjnych modele studyjne Golfa BlueMotion i sportowego Golfa GTI pokazują, jak będą wyglądały przyszłe wersje tego modelu.
Nowy Golf, który jesienią będzie dostępny w całej Europie, w Paryżu zostanie po raz pierwszy przedstawiony szerokiej publiczności. Z większym wnętrzem (dodatkowa przestrzeń na nogi z tyłu i bagażnik większy o 30 litrów), nowymi systemami bezpieczeństwa, takimi jak seryjny hamulec multikolizyjny i system proaktywnej ochrony pasażerów (PreCrash) oraz zupełnie nowymi systemami Infotainment i Entertainent, nowy Golf z pewnością będzie kontynuował pełną sukcesów historię swoich poprzedników.
Nowe oszczędne silniki, na przykład silnik benzynowy o mocy 140 KM z funkcją odłączania cylindrów i spalaniem 4,8 l/100 km (121 g/km CO2) są nawet o 23 procent oszczędniejsze, niż silniki poprzedniej generacji. Optymalizacje na tym poziomie nie są w nowym Golfie niczym wyjątkowym, lecz regułą: podstawowe modele w wersji benzynowej (TSI) spalają 4,9 l/100 km (115 g/km CO2), a w wersji wysokoprężnej (TDI) – tylko 3,8 l/100 km (99 g/km CO2).
W studyjnym Golfie BlueMotion kolejnej generacji Volkswagen prezentuje kompleksowe, a jednocześnie osiągalne cenowo technologie pozwalające zaoszczędzić paliwo. Przyszły Golf BlueMotion robi wrażenie średnim spalaniem 3,2 l/100 km, co odpowiada wartości CO2 85 g/km. Wariant seryjny dostępny będzie na rynku latem 2013 roku.
Dowodem na to, że także sportowe samochody mogą być oszczędne, jest prototyp nowego Golfa GTI. Zużycie paliwa przez siódmą generację tego sportowego klasyka, wynoszące 6,0 l/100 km, to kolejny rekord w tej klasie samochodów. Średnie spalanie rozwijającego moc 162 kW/220 KM Golfa GTI zostało zredukowane w porównaniu z poprzednikiem o 1,3 litra, czyli o 18 procent. Samochód do 100 km na godzinę rozpędza się w czasie 6,6 sekundy.
Pewnie z zmodernizowanym 1.6l TDI taki wynik. Jaka moc zapowiada się? 2 litrowy 150konny (bo teraz taki) ma 4,1l/100km. Różnica pewnie będzie 40-45KM, a to sporo. Spalanie dużo większe nie jest, a wrażenia przypuszczam, że bez wątpienia lepsze. Będą małe dylematy.
Nowe Alpine będzie miało płaską podłogę i tylny dyfuzor Właściciwości aerodynamiczne są kluczem do osiągów i wydajności nowego Alpine. Połączenie płaskiej podłogi – rozwiązania zapożyczonego ze świata bolidów i wyścigów samochodowych – z tylnym ...
BMW X4 Concept nowy Sports Activity Coupe Każde BMW X wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Pierwszy model BMW X – BMW X5 – zadebiutował w 1999 roku, tworząc segment aut typu Sports Activity Vehicle (SAV), w którym od lat królują modele ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.