Stukanie w lewym kole Passat B6, czasami skoki kierownicy!!!

21 Lut 2012, 12:37

Witam. Od jakiegosc miesiaca moze dluzej czasami stuka w lewym kole. Stukot jest raz mocniejszy a raz slabszy przewaznie przy odejmowaniu gazu (tak jak by wiatrak sie krecil i lopatkami o cos haczyl). Nie ma roznicy czy skrecam czy jade na wprost. Czasami go wogóle nie ma nawet gdy przejechalem 300km. Za to 3 dni temu jechalem na 3 biegu i przy odejmowaniu gazu kierownica zaczela podrygiwac impulsywanie w lewa strone, skoki kierownicy dosc mocno wyczuwalne a zachwile po dodaniu gazu jedzie dobrze po czym znowu po odjeciu dzieje sie to samo. A potem przestaje kierownica szarpac na lewo i slychac tylko dzwiek z prawego kola.
Dodam, ze amory byly wymieniane ponad rok temu loncznie ze sprzęgłem i dwumasem, tarcze z klockami rowniez. Zbieznosc i wszystkie katy ustawialem w ASO w grudniu bo lekko mi uciekal po wymianie tuleji, ktore wymienialem w sierpniu ale nie pamietam jakich teraz bo troche ich bylo. Prosze o Pomoc

Passat B6 2.0 TDI 140km Comfortline Combi 2005 rok
Patos
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 02 01 2001
Auto: Passat B6 2.0 TDI 140 km Comb

21 Lut 2012, 18:56

Patos napisał(a): Stukot jest raz mocniejszy a raz slabszy przewaznie przy odejmowaniu gazu

Na dzień dobry sprawdz czy dobrze jest dokręcony wahacz,sworzeń wahacza oraz czy przypadkiem nie padła przednia tuleja/dolegliwośc B6-mam z tym do czynienia/...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6170
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

21 Lut 2012, 22:08

Sprzedaj to auto. http://vwszrot.pl/index.php/archives/6
Do 200 kkm jeszcze są tanie usterki, potem czekają droższe niespodzianki.
Sprawdź przeguby wewnętrzne.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

27 Lut 2012, 12:18

Warto sprawdzić cały szereg elementów,ale do tego musisz mieć kanał,więc kłania się wizyta na stacji diagnostycznej. Jeżeli stuka,to może być słabo dokręcony wahacz,ale głowy nie daję.
Exedy24
Początkujący
 
Posty: 108
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: AUDI A4

01 Mar 2012, 19:29

Nie potrzebujesz kanału.
Wystarczy na twardej powierzchni podniesc przód samochodu na tyle by sie wsunąc pod spud i sprawdz czy któras z półosi nie ma luzów bo moze własnie czas któras wymienic.
damiano71
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 21 02 2011
Auto: Fiat Cinquecento

01 Mar 2012, 19:30

A jesli odczuwasz to w lewym kole to lewa pół os sprawdz
damiano71
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 21 02 2011
Auto: Fiat Cinquecento
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lipcowe burze – uwaga na gwałtowne opady!
    Podczas burzy wielu kierowców najbardziej obawia się piorunów, ale skutkiem nawałnicy jest również zwiększone ryzyko poślizgu. Niebezpieczny jest zwłaszcza początek opadów, gdy woda łączy się z ...

07 Mar 2012, 13:31

No i jak teraz wygląda sprawa,patrzyłeś na zawieszenie,wymieniałeś coś? Daj znać,bo każdy na forum jest na pewno ciekawy. Sprawdziłbym też zbieżność kół,warto zrobić to po zimie.
Dabtuner
Aktywny
 
Posty: 295