Subaru Impreza III 2.0 150KM instalacja BRC czy coś innego?

Subaru Impreza III 2.0 150KM instalacja BRC czy coś innego?

30 Lis 2015, 12:34

Od dłuższego czasu zgłębiam tematykę LPG, jak do tej pory do swojego auta z silnikiem typu boxer (Subaru Impreza GH 2.0 dohc 150km 2008r.) uznałem za interersujące 2 zestawy instalacji LPG.

opcja nr 1:

BRC sequent 24 z lubryfikacją zaworów (samochód nie ma hydraulicznej regulacji luzów zaworowych :( - montaż w autoryzowanym zakładzie np. Czakram z Tarnowa to koszt ok. 3100 zł

opcja nr 2:

Elektronika STAG, reduktor KME Silver, wtryski HANA zielone, bez lubryfikacji (mechanik twierdzi że dotrysk benzyny załatwi sprawę). Jest to oferta od lokalnego warsztatu który gazował kilka lat temu starszą wersję Imprezy znajomego, przejechał już 100.000 km jedynie wymieniając filtry i nie było potrzeby regulacji zaworów - a w przypadku tego auta koszt zaczyna się od 1200 zł bo naprawa wiąże się z wyciąganiem silnika, ASO liczy chyba kolo 5000 zł.
Cena instalacji: 2800 zł

Która instalacja byłaby wg was lepsza? Może macie inne pomysły?
adambe
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 30 Lis 2015, 12:20
Prawo jazdy od: 0- 0-2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Subaru Impreza GH
Silnik: 2.0 DOHC 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

Re: Subaru Impreza III 2.0 150KM instalacja BRC czy coś innego?

30 Lis 2015, 15:05

Ja polecił bym Ci instalacje firmy AGC Zenit pro OBD Inastalacja poradzi sobie bez problemu w twoim Aucie bez dotrysków benzyny autoadaptacja OBD pilnuje mieszanki na gazie. więc nie musisz się martwić.
Rafcioo
Nowicjusz
 
Posty: 42
Rejestracja: 25 Lis 2015, 11:41
Prawo jazdy od: 20 10 1999
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: KIa Ceed
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Subaru Impreza III 2.0 150KM instalacja BRC czy coś innego?

01 Gru 2015, 19:30

Z tych 2 podanych przez Ciebie propozycji, wybrałbym BRC. Sam montowałem niedawno ich instalację do swojego Subaru Forester 2.0 i jak na razie sprawuje się bardzo dobrze. Generalnie sama instalacja jest bardziej wytrzymała, zwłaszcza wtryski na których spokojnie przejedziesz ponad 100 tys.km. Jeśli chodzi o zakład montażowy to Czakram jest akurat najlepszy w Polsce, więc jak masz zamiar robić u nich to chyba nie mogłeś lepiej trafić.
lotek33
Początkujący
 
Posty: 105
Zdjęcia: 3
Rejestracja: 14 Kwi 2015, 10:15
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

Re: Subaru Impreza III 2.0 150KM instalacja BRC czy coś innego?

01 Gru 2015, 23:30

A ile zapłaciłeś ze swoją instalacje jeśli można spytać? Został zamontowany tez system lubrykacji?
adambe
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 30 Lis 2015, 12:20
Prawo jazdy od: 0- 0-2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Subaru Impreza GH
Silnik: 2.0 DOHC 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

Re: Subaru Impreza III 2.0 150KM instalacja BRC czy coś innego?

02 Gru 2015, 15:23

Witaj, u siebie mam BRC SQ 24 i jest lubryfikacja, tak ze względów bezpieczeństwa i na wszelki wypadek. Wiem, że niektórzy piszą że to ściema i niepotrzebny wydatek, ale ja też trochę zgłębiłem temat i wolałem ją zamontować. Tu masz link do zdjęć z mojego auta galeria/instalacje-gazowe-lpg-cng-a477/instalacja-brc-w-moim-nowym-nabytyku-subaru-forester-2-0-xt-p26068.htm. Co do ceny to ja płaciłem chyba ze wszystkim ok 3000.
lotek33
Początkujący
 
Posty: 105
Zdjęcia: 3
Rejestracja: 14 Kwi 2015, 10:15
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

Re: Subaru Impreza III 2.0 150KM instalacja BRC czy coś innego?

31 Gru 2015, 00:28

kolego,do czego Tobie ta magiczna lubryfikacja??? oczywiście,jak chcesz zrobić tym silnikiem kilkaset tyś. kilometrów,to dorzuć sobie tą opcję.Bokser,rzędówka czy V-ka,to bez różnicy,wszędzie zawory pracują tak samo! W hondah też nie ma regulacji.Nie przepłacaj i załóż coś porządnego. Jeździłem outbackiem z instalacją Zenit pro bez lubryfikacji i banan mi z buzi nie schodził :D
MrRagaFull
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 30 Gru 2015, 19:09
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Chevy
Silnik: 3,1
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1912
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [S] Prelude V 2,0 / Coupe II 2,0 / 406 Coupe 2,0 / Celica VII 1,8 [S] Prelude V 2,0 / Coupe II 2,0 / 406 Coupe 2,0 / Celica VII 1,8
    Podstawowe kryteria zestawienia: - samochód z nadwoziem coupe - silnik benzynowy i mocy ok. 140KM - manualna skrzynia biegów - modele z ok. 2001r. Wytypowane modele do zestawienia: - Honda Prelude V 2,0 - 133KM ...
    Zimowe porządki w samochodzie Zimowe porządki w samochodzie
    Pierwsze opady śniegu, oblodzone ulice i chodniki oraz mroźne temperatury powinny być wyraźnym sygnałem dla kierowców, żeby przygotować samochód do zimy. Wymiana opon, sprawdzenie układu hamulcowego czy zaopatrzenie ...

  • Re: Subaru Impreza III 2.0 150KM instalacja BRC czy coś innego?

    23 Sty 2016, 00:42

    Ja na Twoim miejscu wybrał bym opcję nr1 czyli brc. Jeśli sprawdzony gazownik Ci to założy i dobrze wyreguluje to pojeździsz długo. Co do ceny moim zdaniem warto zainwestować w coś sprawdzonego czego jesteś pewien, niż po kosztach, a potem będzie się psuć:D
    Pyreks
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Rejestracja: 19 Maj 2015, 14:37
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Fiat Punto
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
     
    • Warto przeczytać
    • BMW i8 Concept Spyder, przód
      Spotkanie 4x4 Buków
      Rage-Race 2007
      Nocne wyścigi Olsztyn