Suzuki Swift V

20 Gru 2015, 13:31

Witam.

Jestem młodym kierowcą. Niedawno zrobione prawko. Od 16 roku życia uczyłem się jeździć na Yarisie mojej mamy czyli jeździć już trochę umiem. Szukałem sobie jakiejś furki od 19 tyś do 25 tyś w benzynie. W oko wpadło mi Suzuki Swift V. Szukałem auta młodego , taniego i dobrze wyposażonego. Zauważyłem je przy scrolowaniu otomoto.Samochodzik spodobał mi się z
wyglądu.Prześwietliłem go sobie i wydaje mi się że jest to dobre auto. Silnik jest stary i naprawa go powinna być łatwa o ile zajdzie potrzeba naprawy (chodzi mi tu o możliwość naprawy u miejscowego mechanika ze względu na prostotę silnika). Wyposażenie w tym samochodzie podoba mi się najbardziej ponieważ za około 25 tyś mogę już kupić wersję z klimą ,szybami elektrycznymi , wejściem AUX/USB i bajeranckim przyciskiem start/stop. Samochód będzie niewiele palił , mały silnik będzie plusem przy opłacaniu , samochód jest powolny więc nie będzie prowokował mnie do szybkiej jazdy
(ze względu na młodość jeszcze siano w głowie i mogę trochę przegiąć z kilometrami a to się nigdy dobrze nie kończy), ma bardzo podobne wymiary do Yarisa więc nie będę musiał się uczyć od nowa ile miejsca zajmuje samochód żeby zaparkować lub się gdzieś przecisnąć.Wadami samochodu będą drogie przeglądy , drogie części (brak zamienników ponieważ samochód nadal jest w produkcji) , do 25 tyś samochód będzie miał jakieś grzechy (jego głównym grzechem może być przycisk start/stop który odbija się na akumulatorze i innych podzespołach, innym grzechem może być powypadkowość lub kilometry ale takie samochody będę odrzucał).

Podsumowując auto będzie użytkowane w mieście i na krótkich trasach.
Po samochód jestem w stanie jeździć po całej Polsce a i do niemieć mogę pojechać (tłumacza mam w rodzinie). Na wyposażeniu muszą być 4x szyby elektryczne , automatyczna klima i słuszna ilość poduszek powietrznych (tak około 6).

Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.
Nowicujusz
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Toyota Yaris I