Opel


  • Tematy : Opel
    Odpowiedzi
    Wyświetleń
  • Najbrzydsze kombi
    Zapraszam do ankiety pod tytułem: "Które kombi jest najbrzydsze?" Jako dodatkową informację można napisać, które najładniejsze. Ale zaznaczamy odpowiedź przy najbrzydszym. Można również dawać swoje propozycje. 1. Opel VECTRA 2. Toyota AVENSIS 3. Mitsubishi GALANT 4. Honda ACCORD 5. Nissan PRIMERA 6. BMW 5
    2
    864
  • co kupić za 11 000???
    Witam, Chce kupić autko za ok 11 tyś, koniecznie w dieslu po 2000 r. Rozważam zakup Renault Clio II 1,5dci oraz Skode Fabie 1,4 TDI. Ma to być oszczędne auto. Macie jakieś inne typy? Co sądzicie o tych autach??
    4
    474
  • Opel Vivaro żarówki
    Witam chce wymienić żarówki z standardowych na jakieś dobre słyszałem ze night breaker sa dobre tylko nie wiem jaki typ zarówek jest w Oplu Vivaro bo nie siedze w tym temacie Czy moze polecacie jakiś inny typ żarówek świecacych jasnym światłem i nie mam na myśli jakiegoś badziewa żeby policja sie przyczepiła ale jakieś porządne zarówki chce na nich przejeździć jesień i zime słyszałem ze niektóre ...
    1
    944
  • opel zafira a 1,8 115km-problem ze silnikiem,spalaniem
    witam jestem tutaj nowym mam od paru miesięcy problem z moją zafirką-jak podjeżdżam na skrzyżowanie lub wrzucam na luz,to silnik walczy z pbrotami-spadają tak do ok 400-500 i po momencie wracają na te ok.800 ale komputer pokazuje mi średnie spalanie na postoju 1,5 nawet 1,6l/h a zawsze było 1,0 góra 1,1,od tamtego czasu wzrosło spalanie--acha zapomniałem napisać że jest on na LPG -a dzieje sie ...
    1
    1534
  • Nieduże, ekonomiczne pierwsze auto za ok 10-15 tys
    Witam, Przymierzam się do zakupu pierwszego auta, budżet to okolice 10-15 tys. zł. Jestem w trakcie robienia prawa jazdy, wiec nie chciał bym wydać za dużo kasy na auto do nabierania wprawy w jeżdżeniu Wymagania: - auto nie duże - preferowane piecio drzwiowe - ekonomiczne - "chodliwe" po około roku chciałbym je sprzedać Wstępnie różni znajomi polecali mi w tej kwocie coś z poniższego ...
    11
    1621
  • Które z tych aut polecacie
    Witam, które z tych aut polecacie? Chcę kupić sedana ew.kombi rodzinne auto, dynamiczne, benz+lpg sekwencja dobra) za kwotę ok. 15000zl. Nie chodzi mi o te konkretne modele poniżej, tylko ogólnie. ... 38412.html ... 90709.html ... 13978.html ... 40006.html
    5
    811
  • Opel Calibra wywala borygo
    Witam. Mam problem ze swoją Calibrą 2.0 8v. Temperatura wzrasta do ok 100 stopni i załącza się wentylator i ją schładza czyli normalnie ale gdy ma tą temperature to wywala borygo przez korek. Ostatnio leciało mi przez wąż od chłodnicy ale dokręciłem ten wąż i już jest ok, lekko kapie. Tylko że teraz chce przez korek mi wywalić od zbiorniczka. Samochód nie kopci, przyspieszenie ma normalne, ciśnienie ...
    2
    554
  • Pierwsze auto, 8-13tyś zł.
    *to będzie długi post ale bardzo proszę o pomoc, nie musicie czytać dokładnie* Witam, pierwszy post, ale forum przeglądam od dawna. No więc tak: mam 19 lat, kiepsko się znam na motoryzacji (tyle co na forum wyczytałem), całe wakacje zapieprzałem w Niemczech na pierwszy samochód i wreszcie uzbierałem ile trzeba. Mam 8 tyś, ale rodzice być może dołożą mi trochę (maks 5k) o ile będzie warto. No to ...
    6
    715
  • Co na pierwsze auto?
    ...
    10
    925
  • Auto dla 18 latka do 10000
    1, 2 Witam!Właśnie dostałem prawo jazdy i zastanawiam sie nad kupnem nowego samochodu.Szukam auta dość szybkiego i mocnego ale niedrogiego.Limit pieniędzy to ok 10000-15000zł.Dużo będe jeździł po mieście ale nie chce zeby było to cos słabego.Pomożecie??
    20
    4310
  • Auto do 5 tyś
    Witam wszystkich!Poszukuję mojego pierwszego samochodu.Autko musi być niewielkie i mało palić.Koszty utrzymania musą być dosć niskie.Interesuje mnie Mitsubishi Colt.A jakie macie wy propozycje??LIczę na Wasza pomoc
    8
    559
  • Gra w skojarzenia
    1 ... 261, 262, 263 Witam, na początku przyznam się, że ten temat ukradłem z innego forum.Gra bardzo prosta, podajemy słowo, które kojarzy się nam z poprzednim.Mam nadzieje, że również przyjmie się tak jak zabawa w marki i modele czy czesci aut . Na początek: Samochód
    3937
    154881
  • Amortyzatory Astra F
    Witam jakie polecacie amortyzatory do Astry f chodzi mi o ich rodzaj i jakiej firmy?
    1
    627
  • Pierwsze auto dla dziewczyny do 7 tys - sportowy
    1, 2 Witam! W końcu udało mi się odłożyć pieniądze na swój pierwszy samochód. Z racji takiej, że kompletnie nie znam się na samochodach zwracam się do was z prośbą o doradzenie. Tylko zaznaczam, że interesują mnie tylko auta, na wzór sportowych, szczególnie wizualnie. Wiem, że to trochę tandetne, ale cóż poradzę. Najlepiej żeby nie był za duży jeśli chodzi o wielkość. Coś podobnego do hondy civic czy ...
    21
    1344
  • Problem z instalacja gazową - pomocy
    Ma samochód seat toledo 2 1.6 który ma instalacje sekwncyjna stag 2. Mam taki problem że jak przekrocze powyżej 3 tys obrotów zmienia mi sie na benzyne i troszke szatkuje,na paliwie równo jeździ,wymieniłem kable wysokiego napięcia na bosch.Wtryskiwacze gazowe zmieniłem teraz bo głośno mi chodziły na praktycznie takie same VALTEK 3 ohm,reduktor mam tomassetto.Gdy robie na kablu kalibracje ...
    3
    851
  • Pierwsze auto dla 18-sto latka
    1, 2 Witam Poszukuje mojego pierwszego auta, bo meczy mnie juz branie aua od ojca. Mam na wydanie 7-9tys. Auto mi potrzebne do jezdzenia do szkoly. Ale w weekendy zapowiadaja sie wieksze trasy. Raz w miesiacu moze wpasc nawet przez weekend 600km. Autko ma w miare wygladac, miec klime oczywiscie no i potrzebuje miec troche konikow pod maska zeby poza miastem moc wyprzedzaj spokojnie. W zime auto bd sluzylo ...
    23
    2644
  • Szarpanie samochodem
    Witam. Mam pewien problem z samochodem. Model to Opel Corsa B, silnik 1,4 16v. Benzyna + LPG, rocznik 1996. Od pewnego czasu podczas jazdy samochodem nie ważne na jakim biegu ale najczęściej na tych niższych szarpie mi samochodem, wygląda to tak jak by brakowało mu paliwa, ale baki mają wystarczającą jego ilość. Moc silnika straciła wydajność. Czasem szarpnięciom towarzyszy gdy trochę mu przygazuję ...
    12
    3018
  • AUDI,OPEL,SAAB,BMW - jaki wybrac??? [automat] do 30.000zl.
    Witam przymierzam się do kupna aua do 30tys zł. Interesują mnie auta wyłącznie w automacie Może napisze coś o sobie mam 24 lata i pracuje za granicą w Niemczech czyli chyba więcej nie muszę pisać Mam nadzieje ze trochę nakierujecie mnie na dobrą drogę (chodzi mi o jak najmniejszą awaryjność): Audi A3 2.0 FSI 8P po 2003r. (150PS) (miało być w dieslu ale za dużo się naczytałem o problemach z ...
    4
    895
  • Samochód 2/3 drzwiowy za 18000zł
    Witam wszystkich zastanawiam się nad kupnem auta najlepiej coupe lub hatchback w wersji 2/3drzwiowej kwota jaką dysponuje to około 18000zł. Samochód najlepiej benzyna, moc powyżej 90KM, pojemność do 2.0, a spalanie do 10l na 100km. Musi być wygodny dla kierowcy i pasażera z przodu. Powinien nie być zbyt drogi w utrzymaniu i eksploatacji.
    6
    654
  • Nowy samochód za ok. 70 000zł
    1, 2 Witam, Powoli przymierzam się do zakupu nowego(z salonu) samochodu. Poprzednio miałem Peugeota 607 3.0 V6 automat i bardzo dobrze się jeździło... Ale niestety, zbyt awaryjnie. Dlatego szukam samochodu całkowicie nowego, w kwocie 60-80 tys. zł. Samochód musi mieć (jak najlepszą) skrzynię biegów automatyczną. No i rodzi się pytanie- co wybrać ? Temat u mnie dopiero raczkje, ale chcę zamówić auto w ...
    27
    1666
  • Jakie autko polecacie: hatchback,5-6 latek do 18tys.zł
    Witam! Zamierzamy z mężem kupić samochód ale kompletnie nie wiemy za jakim sie rozglądać....Szukamy auta 5-6 letniego,hatchback (z pojemnym bagażnikiem ale nie combi) tak do 18 tysięcy zł. Myślimy chyba nad benzyną a nie nad dieslem ale w tej kwestii też chętnie poznałabym opinie. Podobają mi się minivany (np xsara picasso, opel meriva) ale te z koleji spalają dużo paliwa a nam zależy na ekonomicznym ...
    0
    775
  • Samochód do 12 tyś automat
    Witam Poszukuję samochodu do 12 tyś zł. Będzie to mój 1 samochód. Potrzebuję go głównie do jazdy w mieście oraz do pracy dziennie jest to ok 60 km. Nie zależy mi na potężnym silniku ma być w miarę dynamiczny a przy tym oszczędny. Interesują mnie głównie auta z automatyczną skrzynia biegów. Stanie w korkach i ciągłe wciskanie sprzęgła już mi się odechciało. Wymagania -Rocznik 1997 lub nowszy ...
    5
    1616
  • Ford Fiesta 1.2 vs Opel Corsa 1.2
    Cześć chce kupić pierwszy samochód. Zastanawiam się nad tymi dwoma. Najbardziej chodzi mi o tanie utrzymanie. Żeby jak najmniej paliło. Bo pierwsze autko, to wyjeździć się trzeba Pozdrawiam.
    9
    2055
  • JEEP WRANGLER CZY CHEROKEE?
    Witam wszystkich, Podzielcie się proszę swoimi doświadczeniami i opiniami na temat tych samochodów, który jest lepszy do zabawy w terenie? W grę wchodzą roczniki 1990-95 do 15.000 zł. Czy w tym przedziale można dostać coś dobrego? Czy może warto poszukać czegoś zupełnie innego? Pozdrawiam
    7
    2267
  • Mocny sedan do jazdy do 7000 zł
    Witam szukam sobie jakiegos niedrogiego tak do 7000zł samochodu z dużym koniarzem 180+ ale sedan, nie chce sport/coupe i rocznik tak 1995+, nie będzie to moj pierwszy samochód ale po prostu nie mam za dużo do wydania. Przejrzałem już chyba wszystkie marki na allegro i otomoto ale nie moge się na nic zdecydować z kazdej marki można wybrac po jednym samochodzie w tych pięniądzach i z dużym motorem. ...
    4
    606
  • Które z tych aut kupic do 25tys. ?
    Toyota Yaris,Nissan Micra,VW Polo,Honda Civic,Opel Corsa? Szukam samochodu w miarę niezawodnego i taniego w eksploatacji w wersji diesel. Za wszelkie podpowiedzi dziękuje.
    3
    920
  • auto za ok 10 tys dla studenta ;)
    Witam ! Proszę o pomoc w wyborze auta za ok 10 tys zł . Będę nim dojeżdżał do pracy oraz na studia , myślę że przebieg roczny będzie w granicach 10-15 tys km . Myślę nad autem - z rocznika 2002 lub nowsze - silnik w miarę oszczędny , diesel lub benzyna / lpg - chętnie ze wspomaganiem i klimatyzacją - typ nadwozia raczej bez różnicy Myślałem nad Oplem Corsa C ... Co byście polecili ?
    9
    1005
  • Bmw e46 320d 150km vs Opel Vectra C vs Peugeot 407
    Witam, chciałbym prosić o oponie, jakie autko. Na autko mam powiedzmy 26tys w gre wchodzi BMW E46 320d 150km, peugeot 407 2.0 HDI , Opel Vectra C 2.2dti GTS w hatchbek. Ogolnie jestem fanatykiem BMW, ale przy tych 2 ostatnich autkach to linia nadwozia bmw wyglada juz troszke staromosnie....
    4
    2227
  • Potrzebna porada Panowie forumowicze:-)
    Witam Panowie! Mam obecnie duzy problem bo szukam wlasnie samochodu dla siebie. Autko bedzie sprowadzane z DE juz znalazlem wiele ogloszen tylko teraz ktory bedzie najtrafniejszym wyborem,auta sa w automacie i serwisowane max 2-reka i oryginalne przebiegi. Tylko teraz mam naprawde bol glowy wiec moze cos doradzicie Modele: -Audi A8 4.2 rok 99 -Lexus GS 3.0 rok 98 -Audi A6 2.4-2.8 rok 99 ...
    3
    498
  • Auto do 35tyś ;)
    Tak jak w temacie poszukuję auta w cenie do 35tyś (gdzie 35tyś to faktyczne max, najlepiej w okolicach 30 ) Poszukuję czegoś pokroju Toyoty Celici, ale bardziej ekonomicznego (ona troche za duzo pali ;P) Jeśli chodzi o rocznik to najlepiej 2004+, jakoś wolę nowsze samochody Z miejsca mówię iż nie poszukuje auta do lansu i bansu... tylko do tego by się nim dobrze i wygodnie jezdziło + żeby miało ...
    11
    739