Check engine


  • Tematy : Check engine
    Odpowiedzi
    Wyświetleń
  • astra g 2.0 di problem z odpalaniem, chmura dymu....
    Witam, od kilku miesięcy mam problem z Astra 2.0 Di 82km. Problem pojawil się wiosną , mam problemy z odpaleniem silnika. Problem nie wystepuje zawsze, zdarza się nieraz za każdym razem , a nieraz przez kilka odpaleń nie występuje. Kiedy juz występuje muszę długo kręcic silnik aż w końcu odpala, ale wypuszcza przy tym chmurę białego dymu. W trakcie jazdy nie mam żadnych problemów, nie kopci silnik ...
    6
    2000
  • astra g 1.7 isuzu wyłacza sie turbo
    Witam mam astre g 1.7 dtl isuzu 2001r. i od jakiegos czasu zaowazyłem ze przy przekroczeniu około 120 km/h wyłacza sie turbina i zaswieca sie check engine i auto jedzie tak jak by nie było turbo ,gdy stane i wyłacze silnik i po kilku minutach uruchomie ponownie wszystko chodzi jak powinno do poki nie przekrocze znow tej predkosci. Prosze o pomoc z gory dzieki:)
    0
    985
  • Pompa wtryskowa
    Witam, posiadam Opla Astre 1.7 DTI na silniku Isuzu. Problem polega na tym, że chciałem wrócić do domu z pracy ale samochód mi nie odpalił, pojawiła się żółta kontrolka Check Engine. Mam pytanko czy ktoś posiada schemat pompy wtryskowej? Jeżeli ktoś posiada to bardzo bym prosił aby mi wysłał. Będę wdzięczny. I jeszcze jedno pytanko czy w okolicach Legionowa zna ktoś speca od pompy?
    0
    693
  • katalizator Pb jak sprawdzić
    Witam Jak można sprawdzić czy katalizator jest zapchany ? Wiem, że można go w każdej chwili wymienić na strumiennice ale po co mam to robić jeżeli okaże się, że kat jest dobry. Jakie są objawy przypchanego katalizatora. Czy można to jakoś sprawdzić w vcds ? Sprawa dotyczy Vw lupo benzyna 1.0 mpi.
    9
    23437
  • Problem z obrotami
    Witam! Jestem posiadaczem Mitsubishi Space Stara 1.3 benzyna rocznik 2001 Mam z nim taki problem, iż po odpaleniu obroty wskakują na ponad 1000, po czym opadają niemalże do zera (niekiedy gaśnie) i następnie powracają do normalnej wartości, czyli 700-800. Podczas jazdy natomiast, zwłaszcza na wyższych biegach (trójka, czwórka, piątka) podczas dodawania gazu szarpie. Powodując przy tym zapalanie ...
    3
    1036
  • EGR do wymiany po uruchomieniu na "pych"
    Witam, Przedwczoraj zostawiłem samochód na światłach, przez co rozładował mi się akumulator, uruchomiłem silnik wczoraj przy pomocy sąsiada na "pych". Pojeździłem, ale zdenerwowany nie patrzyłem na kontrolki, nie słuchałem silnika. Następnego razu włączam silnik - kontrolka check engine się świeci, do tego silnik pracuje nierówno (wcześniej równiuteńko, a teraz sekunda głośniej, sekunda ...
    4
    1022
  • 4 runner check engine
    Witam szanowne grono kolegów i po krótkiej nieobecności zwracam sie do was z prośbą ponieważ mój 4 runner ma problem z check enginem, a mianowicie niedawno wymieniłem sprzęgło i po przejechaniu powiedzmy 30 km zapalił sie check engine, następnie po podłączeniu auta do kompa, przez program do land cruisera ustaliłem że coś jest nie tak z sondą lambda ( zatem wymiana sprzęgła nie miała na to wpływy ...
    5
    763
  • Opel Vectra B 1.8 16V
    Mam problem ze swoją Vectra B silnik 1.8 16V co jakiś czas zapala się pomarańczowa lampka silnik słabnie nieraz przerywa. Ostatnimo zgasnął w trakcie jazdy ponownie odpaliłem lampka nie zgasła silnik nie pracował tak jak trzeba ujechałem 10 km i samochód postal 3 godziny odpaliłem go kontrolka zgasła przejechałem 20 km i wszystko grało na drugi dzień to samo i tak w kółko.Jeśli ktoś może mi pomoc ...
    1
    1416
  • Kia Shuma II - silnik gaśnie po zejściu z wysokich obrotów
    Witam wszystkich. Podobne problemy zostały już poruszone na tym forum, ale z powodu pewnych szczegółów chciałbym potraktować mój problem indywidualnie. Samochód Kia Shuma II 1,6 ABS rok 2001 Niedawno zostawiłem samochód u mechanika - wymiana sprzęgła, skrzyni biegów i przegubu. Samochód odebrałem i na drugi dzień jadąc autostradą zauważyłem, że w momencie zwolnienia pedału gazu zapaliły się kontrolki ...
    7
    1369
  • Zapala się check engine i spadek mocy td4 2005
    Mam Problem ze swoim Freelanderem TD4 , a mianowicie podczas jazdy wyskakuje mi kontrolka silnika z wykrzyknikiem opisana w instrukcji obslugi w jezyku ang. "Engine malfunction". Od momentu kiedy swieci ta kontrolka jest ewidentnie wyczuwalny spadek mocy auta ,natomiast jezeli zgasze auto i zapale ponownie ,kontrolka juz nie swieci i auto jezdzi jak powinno ,oczywiście do nastepnego sie ...
    2
    1111
  • Opel vectra 1.6 16v bez gazu
    Witam Opel vectra 1.6 16v bez gazu. Po włączeniu zapłonu zapala się check engine po uruchomieni silnika kontrolka gaśnie, wyczytałem błąd i wyskoczyło 0135(Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy). Także chyba sonda do wymiany ale właśnie chiałbym wiedzięc czy sonda może powodować dławienie silnika tz. że wolno reaguje na dodanie gazu? bo silnik dośc muł straszny Obroty na jałowym utrzymuje równiutko ...
    6
    1653
  • A4 1,9 TDI PROBLEM
    Mam następujący problem z samochodem a4 1,9 tdi 130 Km. Przebieg ok 200 tys km ogólny stan samochodu jest perfekcyjny. Czasami zdarza się taka sytuacja: Zapalam samochód, chwile pochodzi, ruszam jadę jakieś 50 km/h przez pół minuty wyjeżdzam na trasę i zaczynam rozpędzać auto(przy obrotach takich w miarę normalnych, nie za duże nie za małe) Wszystko idzie elegancko rozpędzam się ładnie, wrzucam ...
    7
    590
  • Corsa B 2000r. 1.2 16v kontrolka check engine oraz inna uste
    Witam. Jestem posiadaczem Corsy 1.2 16v z roku 2000. Ostatnio zauważyłem że moja corsa po nocy na zimnym silniku po bezproblemowym odpaleniu ma tak jakby "turbodziure" auto zachowuje się tak jak diesel z turbina lecz z dużo większa dziura po odpaleniu i wrzuceniu 1 wciskam gaz lecz auto nie posiada tyle mocy by normalnie ruszyć tylko ledwo co się toczy i jakby dławi się po czym dostaje ...
    1
    1041
  • Spadek mocy, trzęsienie silnikiem, check engine - pomocy !
    Witam, jadąc dzisiaj moim Felkiem na trasie ( LF TD4, 2003 ) nagle zaczęło trzęść silnikiem oraz zapaliła się pomarańczowa kontrolka "check engine". Przy puszczeniu gazu kontrolka gaśnie, silnik zachowuje się normalnie. Przy dodaniu gazu zaczyna się znowu trzęsienie ( jakby jeden z garów nie działał ), mocy praktycznie żadnej ( muszę powolutku na niskim biegu gazować ) oraz świeci się ...
    10
    3714
  • Nie wchodzi na obroty, kopci, zapala się Check Engine.
    Witam we Frelku 2.0 Di (silnik TCIE) 99r. pojawił się problem, (pojawiający się już na forum, ale nigdy nikt nie napisał dokładnej przyczyny). Samochód nie wkręca się na obroty, czasem tylko do 2500 obrótów (czasem tylko do 1500), kopci, zapala się Check Silnika (zapala się gaśnie na przemian). Przy dodawaniu gazu w momencie gdy zaczyna kopcić i tracić "kopa" zapala się Check, przy puszczeniu ...
    1
    1607
  • Hyundai Sonata 2,0 crdi brak mocy i coś jeszcze
    Witam Ostatnio pojawił mi się taki oto problem. Byłem wymienić olej i filtr oleju. Pojechałem w trasę (300km). W dzień powrotu jak ruszyłem poczułem brak mocy. Silnik dochodził do 3tyś obrotów i koniec. Na jałowym to samo. Po 10 minutach wszystko wróciło do normy. Później miałem tankowanie i znowu to samo. Po 10 minutach ok. Od tamtej pory do powrotu do domu było ok ale 10km przed domem zapaliła ...
    6
    3583
  • LAND ROVER Freelander
    Moim problemem jest kontrolka Check Engine. Jadąc auto przymuliło się pomyślałem że nie da rady bo po zaspach, niestety mignęła mi ta kontrolka, i od tamtej pory auto kopciło oraz muliło prawie gasło pow. 2500obr. Kontrolka wiecej nie migała. Pojechałem na kompa (program autodata) wyszło coś z wtryskiem koleś przestawił chyba moment wtrysku i było cacy przez 50km. Jednakże po tym zabiegu auto stało ...
    6
    1779
  • daihatsu feroza - jak podłączyć komputer
    Witam wszystkich. Znajomy znalazł gdzieś możliwość kupna przejściówki : komputer pokładowy --> PC do swojego auta. Czy do DAIHATSU FEROZA też można coś tagiego znaleźć? Czy oprócz samego kabla można skądś ściągnąć jakiś program do diagnostyki i obsługi auta? Czy takie programy są tylko dla serwisów = $ ?
    9
    3609
  • Mazda6 zapalniczka i CD nie dzialaja
    Witam. Moja mazda6 wrocila po remoncie kapitalnym silnika ( diesel 2l turbo ). Problem dotyczy zapalniczki i odtwarzacza plyt CD ( na pojedyncza plyte , bez zmieniarki), a co najlepsze , ze radio i kaseta dzialaja Oba te urzadzenia dzialaly przed oddaniem auta do warsztatu , teraz oba nie dzialaja. Czy te urzadzenia sa ze soba powiazane? Wymienilam bezpiecznik 15 od audio i dalej nic. Jesli wiecie ...
    6
    1960
  • Mercedes w220 S-klasa
    Witam mam zamiar kupić Mercedesa w220 3.2 cdi lub 5.0 lpg chodzi mi o koszty eksploatacji i czy wersja 'Long' jest droższa w utrzymaniu. proszę o konkretne wypowiedzi
    8
    11235
  • Corsa c 1.0 bardzo wysokie spalanie.
    Witam. Jestem nowy na tym forum wiec przepraszam jesli umieszczam swoj post w zlym temacie. Mam nastepujacy problem z moja Corsa C 1.0 12v. Auto mam od jakis 3 miesiecy i jest to moj pierwszy samochod. Auto sprawuje sie swietnie poza jedna rzecza. Spalanie w miescie wynosi ok 10L na 100km. Jezdze po dosc duzym miescie pokonujac jednorazowo conajmniej 3km. Czytalem o tym jak oszczedzac paliwo i teraz ...
    2
    1361
  • Reno Laguna Problemy z odpalaniem
    1, 2 Wiatam wszystkich.mam taki problem.auto mi odpala za pierwszym razem tylko na początku,gdy chce go odopalic za 5 minut musi sie troszke pomęczyc tak z pół minuty i odpali na niskich obrotach 500 a pozniej sobie dojdzie do 1000.Tylko dlaczego po 5-10 minutach nie moze zskoczyc od razu?co jest do wymiany,czy moze akumulator jest słaby?pozdrawiam
    17
    8010
  • Przegrzanie na 4 cylindrze
    Witam wraz z uszkodzona sondą lambda w leon 1.4 16v komputer wskazal przegrzanie 4 cylindra. sonda lambda wymieniona, na razie nie zaczyna świecic check engine, samochód juz nie szarpie. moje pytanie czy ten błąd mog być wskazywany dlatego ze sonda byla uszkodzona czy to jakiś powazny problem?
    2
    590
  • Opel astra II szarpie oraz brak mocy
    Witam Mam problem z moją Astrą 1.8 115 KM + LPG rocznik 1999. Od jakiegoś czasu na biegu jałowym obroty falują 500-800 obrotów i strasznie rzuca silnikiem. Zauważyłem że samochód stracił moc, przy zmianie biegów szarpie. W przedziale 1600-1900 obrotów silnik szarpie nie ważne który bieg. Po odpięciu zasilania przepływomierza odziwo problem znika. Odzyskuje moc , nie falują obroty. Po odpięciu ...
    1
    1563
  • Hyundai Accent I - Kontrolka Check Engi
    Witam! Tak jak w temacie... Dziś odpalam auto i jest normalnie za chwile zapala się kontrolka Check Engine zgasiłem silnik na zapłonie nie zapala się. Odpaliłem auto zgasła... po 1 km jazdy znowu się zapaliła i pali się cały czas. Zgasiłem i odpaliłem i dalej to samo. Wjeżdżając pod górkę zauważyłem, że zaczęło gasnąć i się zapalać z odstępem kilku sekund. Auto jeździ normalnie bez szarpań. Jedyne ...
    2
    1477
  • Suzuki SJ410/413 i Samuraj - różnice
    1, 2, 3 wg zapisków @Jogi4x4, autora poniższego tekstu: Suzuki SJ410 i SJ413 wyglądają podobnie do Samuraia ale nim nie są. Suzuki SJ 410 posiada silnik F10A z gaźnikiem jedno gardzielowym, przełożenie reduktora 1:2, wąskie mosty, jakbyś się przyjrzał to ma węższe poszerzenia nadkoli niż Samurai, początkowe modele miały metalową atrapę chłodnicy podobną do tej z Jeepa, chromowane lusterka, w środku deska ...
    41
    10874
  • Opel Astra 2 . 2.0 Diesel sedan rok 1999 , 82Km
    Witam:) Mam dość poważny problem z moim samochodem. Jest to Opel Astra 2 . 2.0 Diesel sedan rok 1999 , 82Km. Pewnego dnia zaczął STRASZNIE kopcić na niebiesko. Dzieje się tak tylko gdy silnik jest zimny. Ponadto strasznie "zżera" olej. Mniej więcej 0,5L na 300km. Poza tym brak innych objawów. Nie braknie mu mocy(lecz jest strasznie głośny). Opinie są różne. W salonie "specjaliści" ...
    11
    4167
  • Kontrolki Fiat Marea JTD 2.4
    Witam, oto kilka problemów z Marysią, może Wy wiecie co jest nie tak? Z góry dzięki Często świeci się kontrolka (chyba od zapłonu) nr. 19 (na dole załączyłem schemat) co to może być? Oprócz tego bez względu czy ta kontrolka się świeci czy nie, często zdaża się, iż samochód traci moc, jest zamulony, trzeba wcisnąć gaz do dechy żeby chcial jechać, za jakiś czas mu to przechodzi i jedzie normalnie ...
    1
    3304
  • astra 1,4 16v,brak mocy i nierowna praca silnika
    Witam,mam problem z Astra 1.4 16v,silnik sie dusi,nie ma mocy,szarpie,nierowno pracuje na wolnych obrotach.Swieci sie kontrolka check engine,co moze byc przyczyna swiece sa dobre,cewki tez,uklad paliwowy odpada,rozrzad rowniez,czy mial ktos podobne objawy,prosze o pomoc,z gory wielkie dzieki
    2
    2001
  • Faluje syczy opel vectra 1.8
    Witam, mam problem z swoim oplem. Nikt nie jest mi w stanie pomóc. Mianowicie posiadam opla vectra b 1,8 16v 97r. jakiś czas temu miałem sciąganą głowice i po poskładaniu wszystkiego (nie przezemnie) coś jest nie tak. Objawy: syczy z kolektora dolotowego okolice 4 cylindra falują obroty wszystkie wężyki od podcisnienia sś dobrze powpinane i wszystkie całe. dodatkowo na zimnym jest w miarę ok. Gdy ...
    11
    3807