Diody


  • Tematy : Diody
    Odpowiedzi
    Wyświetleń
  • Ford Focus 1,8 TDCI problem z odpalaniem na mrozie
    Witam, od jakichś 2 lat borykam się z problemem odpalenia focusa przy temperaturze powietrza poniżej 0, zacząłem od wymiany filtra paliwa - nie pomogło, następnie świece żarowe, pasek alternatora, regulator prądu, diody na alternatorze, no i oczywiście nowy akumulator, no i nic. Po nocy w nieogrzewanym garażu trzeba hehłać 10 sek. żeby odpalił, jak już odpali to w ciągu dnia nie ma problemu. Może ...
    11
    5572
  • Czy masz?
    1 ... 90, 91, 92 Na początek muszę się przyznać, że podłapałem ten temat z innego forum. Gra polega na tym, że jedna osoba pyta się drugiej czy ma jakąś rzecz a druga odpowiada i zadaje następne pytanie. To ja pierwszy: Czy masz samochód z katalizatorem?
    1376
    46234
  • Automatyczne światła
    ... omosc.html
    12
    1758
  • Żarówki LED do świateł pozycyjnych
    1, 2 Witam Wszystkich Forumowiczów, wczoraj zakupiłem w NorAuto żarówki LED-owe. Firmy Jackson czy jakieś takie... Dzisiaj zamieniłem je na LED-y ze zwykłych żarówek. Jestem bardzo zadowolony gdyż wydają one wysokiej jakości białe światło. Wszystko pięknie... tylko teraz pytanko, czy jest to zgodne z polskimi przepisami ? Na drogach zauważam mnóstwo przemijających drugim pasem samochodów osobowych z ...
    25
    15221
  • Krzyżyk świecący do samochodu
    1, 2 Witam, nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale mam pytanie... Czy nie wiecie gdzie kupić krzyżyk świecący do samochodu? Widziałem to w paru TIR-ach ale nie wiem gdzie to dostać, szukałem w sieci ale też nic takiego nie znalazłem. Z góry dzięki za pomoc.
    18
    2500
  • Wskaznik ilosci gazu w butli
    witam. kupilem niedawno po raz pierwszy auto z gazem i mam problem ze wskaznikiem. sa 4 kontrolki i wraz z ubywaniem gazu z butli nie zmniejsza sie ich ilosc. co moze byc tego powodem? Butla 40l, przelacznik AC Stag 100, uklad elektroniczny AC Stag 100. Prosze o pomoc i opinie.
    2
    1365
  • Peugeot 306, kontrolka ładowania żarzy się...
    Witam wszystkich. Tak jak w temacie. Peugeot 306 1.8 16v 1999r. 200tys. Niedawno (jesień) miałem problem tego typu, że jak było wilgotno po deszczu na dworze to kontrolka od ładowania mi nie gasła dopóki nie dałem więcej gazu. Stało się tak parę razy - potem miałem jakiś czas spokój aż do dziś. Po przekręceniu zapłonu kontrolka ładowania się żarzy. Po zapaleniu silnika, również się żarzy. Osobiście ...
    3
    1852
  • Kontrolka świec żarowych Freelander Td4
    Witam, mam taki problem ... silnik TD4 ... działa podgrzewanie świec, rozruch prawidłowy (nawet podczas największych mrozów) ale nie świeci się kontrolka "spirali" ... co może być przyczyną, czy jest jakiś bezpiecznik od samej kontrolki ?
    9
    2309
  • opel astra I gaz-licznik
    Witam mam opla astre na gazie. Mam takie pytanie: czy moge "domontowac" sobie licznik, tak aby pokazywalo mi ile gazu zostalo w butli? (34 litrowa) jezeli tak, to prosze o cene (jestem z krakowa wiec warsztatow duzo)
    4
    1201
  • Renault Kangoo - Chyba alternator...
    Witam, Pewnego dnia w aucie zapaliła się kontrolka akumulator, nastepnego dnia auto nie chcialo odpalic, wiec wymienilem akumulator. Caly czas paliła sie kontrolka akumulatora, nie mialem możliwości pojechac na warsztat ponieważ były święta. Przejechalem autem ok 50 km i nagle znowu akumulator padł. Mam pytanie czy musze caly alternator kupic czy jakąś część konkretnie? Czy sam dam rade to zrobic ...
    3
    795
  • daewoo matiz-czy ten się opłaca kupić?
    1, 2 Witam.czy opłaca się kupić daewoo matiza z końcówki roku 1999 a początku 2000?silnik jest 0.8cm3 52KM,5 drzwi,wyposazenia nie znam ale raczej ubogie bo starsza Pani która chce go sprzedać by się pochwaliła.cena 3-5tys ale jak dla mnie to sprzeda nawet za 2 z małym haczykiem.samochód jest od nowości u niej,garażowany,w zimę nawet nie jezdzone tylko jedynie odpalany raz na dwa tygodnie na około pół ...
    25
    2741
  • Światła LED - Policja zabiera dowody rejestracyjne
    1, 2 Słyszeliście, zeby policja zabierała dowody rejestracyjne za switla led w aucie? Paranoja? Patrzcie "Sam zainstalowałeś światła typu LED w swoim aucie? Uważaj, bo jeśli twoja instalacja nie jest zgodna z przepisami, możesz w najlepszym przypadku otrzymać mandat. Samochody coraz częściej wyposażane są w diodowe światła do jazdy dziennej. Wielu kierowców samodzielnie montuje takie oświetlenie w swoim ...
    16
    20029
  • Laguna II 1,8 16v - luz alternatora
    witam szukalem ostatnio przyczyny dziwnego pykania z okolicy paska wielorowkowego i zauwazylem ze na alternatorze jest poziomy luz ok 2mm,czy to narmalne? czy to moze byc przyczyna tego dziwnego pykania?(stuka gdy sie porusza reka)czy moze napinacz paska tak pyka?dodam ze rolke prowadzaca wymienilem i ów pykanie jest tylko na zimnym silniku,bez znaczenia czy sa zapalone swiatla czy nie
    4
    1452
  • Problem z akumulatorem Ford Escort 1.3 wersja MK7
    Otóż niedawno kupiliśmy akumulator do Forda. I po naładowaniu 2 dni i akumulator trzeba ładować. Co mu dolega?
    9
    1775
  • Audi a4 avant
    Witam Jestem świeżym posiadaczem audi a4 avant b5 98" Chciałbym wykonać niewielki.. (zresztą zobaczy się jakie będą koszta..) tuning. Tak więc jeśli chodzi o optyke to myślałem nad zmianą: z racj tego, że ma dodatki fabryczne w chromie (+ drewno podobne w środku) -grill chrom bez znaczka audi -jasne klosze z tylu/przodu tzw. dayline rownież chrom (chodzi o ledy) i tutaj mam pytanie czy ...
    8
    4314
  • Brak ładowania (po remocnie alternatora) Fiesta92d
    Witam. Posiadam Forda Fiestę w roczniku 1992 diesel. Jakiś czas temu miałem problem z Fiestą. Nie było ładowania, świeciła się kontrolka od ładowania (taki akumulatorek) auto jechało, akumulator rozładowywał się do zero - i gasło. Wymieniałem szczotki na alternatorze, oraz łożysko. Auto działało normalnie. Wszystko chodziło ok, aż w pewnym momencie problem znowu wystąpił. Auto jeździło, ale w ...
    1
    716
  • Volkswagen GOLF II
    Witam! Mam następujący problem. Golf II - nie ma podświetlenia prędkosciomierza i obrotomierz ani wskazówki. Niewiem czy to bezpiecznik ( jak tak to który) czy żarówki. Ale jeśli żarówki to czemu wszystkie naraz? :> I teraz tak jeśli to żarówki to jakie musze kupic i czy jestem w stanie samodzielnie je wymienic? Jak dostac się do podsiwetlenia zegarów? Proszę o instrukcję. Wszystkie diody ...
    1
    2651
  • Brak oswietlenia wnetrza i bagażnika seat ibiza 1.9 tdi
    Witam Mam problem z oświetleniem wnętrza w seacie Ibiza, po wymianie żarówki w bagażniku nagle przestało świecić oświetlenie wewnątrz samochodu jak i w bagażniku, sprawdzałem jakie napięcie tam dochodzi ok 1,6 V a nie wiem dlaczego nie 12V. Sprawdzałem bezpiecznik i jest ok. Proszę o jakieś wskazówki Pozdrawiam
    2
    2101
  • Hyundai Accent - dym z przełącznika do szyb elektrycznych
    Witam Mam hundaia Accenta z 97 roku dziś jadąc poczułem dym wydobywający sie z przełącznika do szyb elektrycznych ( po sprawdzeniu zauważyłem ze jeden włącznik jest przetopiony .Zrobiło sie zwarcie i szyby nie działają najdziwniejsze jest to ze w obydwóch przełącznikach pomimo tego ze tylko w jednym było zwarcie . Teraz sie zastanawiam czy przełączniki sie zepsuły (choć chce zaznaczyć ze diody ...
    1
    1052
  • Kontrolowanie stanu akumulatora
    ...
    6
    1768
  • Podłączenie kierunkowskazów pod centralny zamek - Audi A4 B5
    A wiec mam mały problem z podłączeniem centralki pod kierunkowskazy - nie bardzo wiem jak to zrobić i czym. Mam jeden przewód na kierunki wychodzacy z centrali jak go podłącze pod kierunek lewy to działa bez problemu ale prawa strona już nie działa - jak je zmostkuje to działają obydwa ale za to znowu podczas włączenia kierunkowskazu przy kierownicy np. lewego - palą się obydwa. Czy jest na to ...
    7
    4646
  • Tuning optyczny LED
    Witam, co sądzicie o takim optycznym tuningu przez diody LED. Czasem pokazują to na filmach w różnych super brykach. Ciekawe jakby to wyglądało w Oplu Astrze 1.6 ? >
    8
    2541
  • Polonez Caro Plus Gli czasami gaśnie i przerywa
    Witam! W moim Poldku Caro Plus GLi nastąpiła seria niewinnych usterek po, których to silnik a raczej jego zapłon zaczął się dziwnie zachowywać, oto chronologiczny opis: 1. Uszczelniłem nieszczelny zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego, po przejechaniu kilkudziesięciu km rozsypał się pod wpływem ciśnienia (tworzywo zestarzało się było kruche), zalało silnik płynem od strony wydechu, głównie alternator. ...
    1
    1744
  • Opel Astra F - rozładowany akumulator, jak naładować?
    Od około miesiąca jestem posiadaczem Opla Astry, póki co sprawdzał się dobrze. Dziś po drodze, przy zmianie biegu, nagle mi wysiadł. Następne próby rozruchu były coraz trudniejsze - kręcił coraz wolniej - otwieram maske, no i to akumulator rozładowany :/ Na szczęście znajomy podłączył swój akumulator żeby zapalić i jakoś dojechałem chociaż do domu Ale problem nadal pozostaje - ja na samochodach ...
    3
    3701
  • Daewoo Tico
    w tym aucie od pewnego momentu nie ma możliwości ich wyłączyć inaczej niż tylko poprzez odłączenie akumulatora....sprawdzona została praktycznie cała instalacja i na pozór wad nie widać,ale ciągle w kablu od świateł jest napięcie dodatnie....nie wiem skąd ono może się brać bo wszystko inne w aucie działa bez zarzutu...kable ok, kostki ok, bezpieczniki ok...może ktoś wie coś w tym temacie?
    2
    1190
  • AUDI QUATTRO - NAPĘD 4x4 KTÓRY STAŁ SIĘ LEGENDĄ
    Historia napędu quattro sięga marca 1980r,gdy na salonie motoryzacyjnym w Genewie ukazało się Audi Quattro 2.1 l. o mocy 200 KM. Po tym debiucie napęd tego typu był coraz lepszy i trafiał do innych modeli aut niemieckiej marki. Do dzisiejszego dnia wyprodukowano ponad 3,3 mln aut z napędem quattro. Quattro I. Napęd przechodzi od silnika przez skrzynię biegówko centralnego mech. Różnicowego,który ...
    10
    27775
  • lampy przednie cordoba
    witam! Mam pytanie czy wymiana oryginalnych lamp jest w 100% legalne? chodzi mi o coś takiego ... 93_99.html Czy policja się za to nie przyczepi i czy przejdzie przegląd bez problemów bo oryginalnie klosz jest zupełnie inny ... a_pol.html Pytam bo już raz miałem problemy z policją za żarówki niby to mają homologację a nie wolno i chcieli mi dowód zabrać
    4
    1468
  • KIA CLARUS PROBLEM SILNIK ? Engine check
    Usterka 1. Jak auto jest zimne rano odpalam wariuje. przez pierwsze sekundy mam gaz w podłodze a auto ma nie całe 900 obrotów. Jak wrzucę bieg dusi sie. Jak dodaje gazu to prawie gaśnie jak puszcze gaz toczy sie i jedzie. Po jakiejś minucie all wszystko łądnie chodzi. Usterka 2. ( Na Gazie) Jak jeżdżę po mieście i np stoję na światłach zapala mi się kontrolka Engine Cheek. Wrzucę bieg i jadę ...
    4
    1792
  • Tico diody podświetlenia zegarów
    Witam, mam mały problem z diodami w zegarach z Tico, otóż wyciągłem licznik i ukazały mi się dwie przepalone diody, które były do głównego zegara (bynajmniej tak mi się wydaje), ale po wymianie tych dwóch diodek strasznie słabo widać na temperature silnika, oraz poziom paliwa, (czyli dwóch wskaźnikach po bokach). Moje pytanie to czy są jeszcze gdzieś jakies diody oprucz tych dwóch w5w, może jakies ...
    1
    2992
  • Nie załącza się gaz- instalacja Koltec
    Posiadam corse c z instalacją Kolteca ,mam problem z przejściem z benzyny na gaz ! 2 tygodnie temu załączył się gaz i zaraz obroty spadły i samochód zgasł dwukrotnie. Nie mogłem wcześniej zdiagnozować bo oddałem samochód do blacharza , bo miałem kolizję gość stuknął mnie w tył ale gazu nie naruszył bo po tym zrobiłem około 300 km. Teraz odebrałem samochód z naprawy i mam następujące objawy nie ...
    4
    3742