Instalacja gazowa

  • Tematy z tagiem "Instalacja gazowa"
    Postów
    Odsłon
  • RENAULT MEGANE COUPE+ gaz
    2
    1258
    Witam, prosze mi powiedziec co jest najabardziej oplacalne: zakup meganki coupe z silnikiem 2.0 w beznynie za ok. 8,5tys i zalozenie instalacji gazowej?? zakup tego auta z silnikiem 1,6 benzyna+gaz juz zrobione za ok. 7tys?? Chce autem poszalec, ale nie moge sobie pozwolic zeby wypilo mi cala wyplate. Rozumiem ze silnika 2.0 w benzynie samej bez dorbiania instalacji nie powinnam w ogole tu ...
  • auto na gaz czy disel
    18
    2211
    witam planuje zakup auta używanego robię przebiegi max 20 tyś rocznie czy lepiej by się opłacało kupić auto na gaz czy na ropę co lepie wybrać ? co będzie droższe w dalszej eksploatacji ewentualnie w naprawie ?
  • Problem z Cordobą- gaśnie na gazie.
    3
    771
    Witam Mam Seata Cordobe(1997) 2,0 Gti z instalacją gazową II generacji Lovatec. Od jakiegos czasu mam problem. Na benzynie jest ok. Problem pojawia się gdy chce sie zatrzymać na gazie przy obrotach ponizej 1800 wtedy zawsze gasnie, gdy mam około 2000 i wyzej nie ma tego problemu. Wymieniłem świece i byłem na czyszczeniu i regulacji instalacji gazowej, lecz nic nie pomogło. Co moze byc tego przyczyna ...
  • Astra F 1.6 - duże spalanie, brak mocy, gaśnie na zimnym
    1
    3954
    Witam, Z góry przepraszam za nieprofesjonalne nazewnictwo elementów instalacji gazowej, ale kompletnie się na tym nie znam. Jest to mój pierwszy samochód z instalacją gazową. Posiadam Opla Astrę F 1.6 75KM z 1996 roku. W samochodzie zamontowana jest instalacja gazowa bodajże pierwszej generacji (w serwisie powiedziano mi, że jest to stary typ instalacji, w której wszystko trzeba regulować ręcznie ...
  • Opel Astra I 1.6i - Problem z gazem
    7
    4220
    Witam wszystkich którzy chcą mi pomoc i z góry dziękuję! Mam Opla Astrę F I 1,6i 1993 r z instalacja gazową Lovato na jedno-wtrysk. od jakiegoś czasu zapala mi się Lampka układu elektronicznego silnika, dzieje się to przeważnie na wolnych obrotach. Na początku stycznia byłem u swojego gazownika, który wyczyścił mi krokowca (podobno był mocno zabrudzony), EGR, wymienił świece i filtry, dodam że przewody ...
  • VW Passat 1993r - problem z pompą paliwową
    2
    1487
    posiadam VW Passata rocznik 93 z instalacją gazową. wiec tak: miesiac temu zepsula mi sie pompa paliwa, wymienilem ją (kupilem od kolesia z AutoMoto) i teraz jest problem.. na początku (2-3 dni) chodzila dobrze ale zaczęła "piszczeć" i to dosłownie zadzwoniłem do tego gościa co mi ją sprzedał a on powiedział ze trzeba dolać do pełna bak i bo "prawdopodobnie jest zapowietrzona" ...
  • małe, ekonomiczne autko do 7tys
    24
    2809
    Witam! Widziałam już mnóstwo tematów na temat małych aut w tym przedziale cenowym, jednak wtedy głównie polecane są VW, na które ja po prostu nie jestem w stanie patrzeć, zatem postanowiłam założyć nowy temat Otóż potrzebuję samochód... powinien być stosunkowo mały, ekonomiczny najlepiej żeby było przy nim jak najmniej roboty (każdy by tak chciał - wiem ) Autko służyłoby mi przede wszystkim do ...
  • Małe Autko - Tikacz vs Cienias vs Swift vs Sunny - inne?
    23
    2583
    Witam, Szukam jakiegoś autka za małe pieniądze, coś podobnej klasy do tych w/w. Pytanie mam co do kosztów eksploatacji, części jak i samej ceny w kupnie co do możliwości auta. Kandydaci: Deawoo Tico 0.8 41KM, śr spalanie 5,2l Fiat Cinquecento 0.9 40KM, śr spalanie 6,4l Swift 1.0 53KM, śr spalanie 5,7l lub 1.3 68KM 6,2l Nissan Sunny Hatchback 1.4 16V 75KM, śr spalanie 7,6l Tikacz podobno dobrze ...
  • Skrzynia automatyczna w VW Touareg 4.2 2004 szarpie
    0
    2443
    Witam wszystkich. Mam problem i chciałbym spytać, może ktoś sie już z czymś takim spotkach i wie jak rozwiązać problem. Czy usterka w automatycznej skrzyni biegów w Touaregu 2004 4.2 V8 z USA objawiajaca się bardzo głośną, szarpiącą redukcją biegów przy zwalnianiu (brzmi to naprawdę jakby coś uderzyło w skrzynię) może być spowodowana błędami w sterowniku po roku użytkowania tego samochodu z instalacja ...
  • Peugeout 407 sw czy Seat Altea XXl?
    6
    2241
    Mam do kupienia Peugeota 407 sw rocznik 2005, poj. 2000cm3, bez wypadku, pierwszy właściciel, diesel z takim wyposażeniem NAVI SKÓRZANA TAPICERKA KLIMATRONIC DWUSTREFOWY PODUSZKI POWIETRZNE + KURTYNY 4 x EL. SZYBY EL. LUSTERKA AUTOMATYCZNIE SKŁADANE EL. FOTELE Z PAMIĘCIĄ PODGRZEWANE FOTELE RADIO CD+REGULACJA PRZY KIEROWNICY ALUFELGI ABS/ASR ESP SKÓRZANA KIEROWNICA KOMPUTER POKŁADOWY CENTRALNY ZAMEK ...
  • Chrysler voyager 91r. 2.5l manual brak iskry
    3
    2478
    Witam wszystkich jestem na tym forum nowy. Próbowałem własnych sił aczkolwiek na dzień dzisiejszy poddaje się. Otóż w moim samochodzie dosłownie sparciała instalacja w komorze silnika tu przy kielichu skąd idzie do ściany grodziowej. Po zdiagnozowaniu usterki przez mojego znajomego, wziołem się do roboty. Polutowałem te wszystkie kable plusowe w jeden wielki plus. Po czym autko odpaliło i heja ...
  • problemik z golfem 3 1,8
    1
    560
    mam golfika 1,8 z instalacja gazową jakiś miesiąc temu miałam problem z jazda na paliwie auto jadąc szrpało tak jakby raz miało z dużo gazu wciśnięte a raz wogóle mechanik wymienił pąpke paliwową a później silniczek krokowy i było ok przez miesiąc teraz zaś świruje na paliwie nie chce odpalić nawet jak silnik jest rozgrzany jadąć tak samo szarpie a gdy juz odpali i jest na luzie obroty mu skaczą... ...
  • Eko - Auto Gaz Ostrów Wlkp
    0
    1510
    Witam!!!! Nie polecam Eko - Auto Gaz Ulica Krotoszyńska 94 Ostrów Wielkopolski. Zamontowali mi źle instalację gazową sekwencyjną. Pomylili kolejność wtrysków, dali za małe dysze. A gdy auto ciągle na gazie przerywało zaprogramowali mi je tak, że w 80 % mimo, że auto przełączało się na gaz jeździło na benzynę( oczywiście wtedy problem przerywania znikł, gdyż auto na benzynie chodziło bez problemu). ...
  • Renault laguna - zimny gaśnie
    12
    4581
    Witam:) To świeży zakup używanego Renault laguna 2.0 B+G '95, także trudno mi określić od kiedy problem występuje. Gdy samochód jest zimny, potrafi zgasnąć przy redukcji biegów, bądź zatrzymywaniu się i wrzuceniu biegu jałowego. Odpala bez żadnego problemu. Instalacja gazowa działa w takiż sposób, że po odpaleniu jest jeszcze benzyna, po "przygazowaniu" go do ponad 3k obrotów załącza ...
  • Suzuki SJ413- gaźnik nie trzyma wolnych obrotow
    29
    6894
    witam seredcznie jestem posiadaczem SJ413 rocznik 85 na gazniku i mam problem z gaznikiem.Nie trzyma wolnych obrotow i chodzi jak chce.Czy ktos z was wie co moze byc tego przyczyna i jak problem usunac.Dodam ze byl czyszczony i przedmuchiwany ale to nie pomoglo.Ponoc mozna zamontowac gaznik od hyundaia pony ale nie wiem jak spisuje sie on w terenie na podjazdach,zjazdach i innych przechylach.Moze ...
  • Van do 10 tys.
    0
    1638
    Witam!!! Panowie i Panie proszę o pomoc w następującej sprawie. W związku z powiększeniem rodziny zmuszony jestem zakupić większe autko. W grę wchodzi praktycznie tylko van ponieważ przyjdzie mi się poruszać w 6 osób. Samochód najchętniej z instalacją gazową (boję się diesla w tej cenie). No i wolałbym ze skrzynia manualną. Rocznie będę robił może z 10 tys. km ponieważ posiadam mniejszy samochód ...
  • Bardzo duże spalanie Lanosa 1.5
    9
    6036
    witam jestem podłamany kupiłem jakiś czas temu lanosa 1.5 z instalacją gazową zatankowałem do pełna czyli jakieś 32 litry przy 42 litrowej butli i przejechałem na tym jakieś 180 km przecież to nie jest normalne spalanie wychodzi jakieś 17 l =100 co może być nie tak
  • lpg landi renzo omegas w oplu
    0
    3850
    Mam Opla Corsę 1.2 16V 80 KM z 2007 roku. Pół roku temu postanowiłem założyć instalację gazową, bo pokonuję rocznie dystans ponad 15.000 km. Polecono mi sekwencyjny system wtrysku gazu Landi Renzo Omegas. W mroźne dni przy zimnym silniku już po przejechaniu 500 metrów komputer Landi Renzo automatycznie przełącza mi zasilanie z benzyny na gaz. Gaz tankuję zawsze na stacji przy Auchan. W cyklu mieszanym ...
  • Auto z gazem do 6 tys
    9
    1627
    Witam poszukuję auta z instalacją gazową do 6 tys zł. Chciałbym autko w miarę możliwości dynamiczne z niskim spalaniem, autko nie zbyt duże ale nie tak male jak Cinquecento najlepiej jakiś hatchback, z miarę dobrym wyposarzeniem (jak na auto do 6 tys ;p), jak najmniej awaryjne i nie super stare najlepiej 1995 i w górę. Jeśli jesteście w stanie coś podpowiedzieć będę wdzięczny. Pozdrawiam
  • vectra b z silnikiem diesla
    4
    1367
    witam wszystkich uzytkownikow forum!!! przymierzam sie do zakupu opla vectry b kombi1999-2001 ale mam problem z wyborem silnika? benzyna czy diesel? Znajomi chwala sobie silniki benzynowe 1,8 16v ale do tego dochodzi jeszcze koszt instalacji gazowej. Moze ktos z was uzytkowal vectre w dieslu i moglby sie podzielic swoja wiedza na ten temat??? CZy te diesle sa zywotne, co sie najczesciej psuje i ...
  • FIAT SIENA 1,6 16V gaśnie na zimnym silniku na Pb
    9
    6315
    Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem forum. Chcę opisać bardzo istotny problem związany z silnikiem fiata 1,6 16v B+G. Auto w kodzie jest z grudnia 1999roku ( data produkcji a kupione w 2000). Problem polega na rozruchu silnika - 270000 km najazdu, remont kapitalny po 230000 - praktycznie nowy silnik mechanicznie ideał. Ale i przed remontem i po remoncie miał brzydką przypadłość. ...
  • BMW 3... z jakim silnikiem??
    38
    33254
    Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum... I bardzo proszę o pomoc... Mam niniejszym dylemat co do wyboru silnika z bmw seri 3... Będzie to mój pierwszy samochód więc chce odpowiednio trafić... Interesuje mnie mniej więcej do jakichś 25 tyś złotych więc nie ma co się spodziewać młodego egzemplarza... ale cóż.. Rozpatruje opcje z 2 litrowym motorem diesla ponieważ zależy mi żeby był w miarę ...
  • Fiat Brava 1.4 gaśnie na wolnych obrotach
    14
    15769
    witam serdecznie, a przy tym gorąco proszę o pomoc... jesem posiadaczka Fiata Brava z silnikiem 1.4, 12v z instalacją gazową i niestety auto jest produktem bardzo wadliwym... najbardziej doskwiera mi ostatnio nagłe gaśnięcie silnika przy gwałtownym hamowaniu. w samochodzie wymienione zostały juz podstawowe elementy silnika a mimo to auto dalej nierówno pracuje i tak jak już wspomniałam, gaśnie ...
  • DUZY PROBLEM!! z zarejestrowaniem samochodu...
    8
    18471
    Czesc, Otoz mam taki problem (w sumie nie ja ale mąż ktory kupil samochod). Troche to dlugie i skomplikowane ale postaram sie jak najprosciej wytlumaczyc moze wy cos pomozecie. Kilka dni temu kupilismy Opla Astre II z 2001 r. 1.6 z instalacja gazowa (zalozona w salonie opla jeszcze przed pierwsza rejestracja samochodu)od pewnego pana z Kutna. Pojechalismy do wydzialu komunikacji zeby dowiedziec ...
  • jaka instalacja gazowa do peugeota 106 1,0 45KM ??
    4
    4113
    Witam chce założyc do swojego auta instalacje gazową z powodów finansowych . Słyszałem że można jezdzic za grosze co prawda nie jestem zwolennikiem gazu bo dużo sie naczytałem i słyszałem ale chciałbym usłyszec wszystkie za i przeciw w tym temacie od ludzi bardziej w to wdrożonych.
  • BMW serii 7?
    24
    2358
    Czesc wszystkim. Dosyc niedawno sprzedalem swojego VW Golfa gen. IV za 16k, troche oszczednosci i mam ok. 21,5k. Postanowilem wiec poszukac jakiegos solidnego auta za max najlepiej 20k by starczylo na oplaty, choc moglbym jeszcze ew. z 1-1,5k doplacic. Mam na oku BMW serii 7, mam nawet kilka egzemplarzy upatrzonych; ... 69177.html ... 27619.html ... 74749.html Prosze o oceny i ewentualnie jesli ...
  • Pomóżcie wybrać :)
    29
    1767
    Witam, Nieubłaganie zbliża się chwila zakupu auta. Przez pół roku zastanawiałem się nad tym jakie auto wybrać. Przez te pół roku budżet, który będę mógł przeznaczyć na auto wahał się. Teraz już wiem, że będę mógł przeznaczyć na ten cel około +/- 23 tys. zł. Auto będzie sprowadzone z Niemiec przez znajomego. W grę wchodzą takie o to modele : - Honda Accord 2002 rok - Audi A4 2002 rok - Mazda 6 ...
  • pracujacy silnik na biegu jałowym i zamarzanie szyby
    23
    3136
    1. jaki jest powód zamarzania przedniej szyby, jak jade w mrozie ok -10C i jak włączam wycieraczki to płyn z szyb momentalnie zamarza i wycieraczki rysują po lodzie płyn jest na pewno zimowy czy to możliwe zeby po parunastu sekundach zamarzał na szybie podczas jazdy? 2. czy zdrowe dla silnika jest ogrzewanie go na biegu jałowym tz przed jazdą właczenie go na 10-20min zeby sobie pochodził i nagrzał ...
  • Mondeo MK2 vs Scorpio
    16
    3140
    Witam serdecznie. W końcu przyszedł czas na kupno samochodu. Mając do wykorzystania kwotę około 7000zł przeglądałem ogłoszenia samochodów. Zauważyłem że w tak niskiej cenie ciężko jest kupić większy samochód. Wybrałem 2 samochody które bardzo mi się podobają: Mondeo MK2 lub Scorpio, oba około rocznika 1997. Który samochód mnie mniej zawiedzie? Zależy mi także na w miarę niedrogiej eksploatacji ale ...
  • pierwsze autko
    56
    2944
    Witam! Jakis miesiac temu zrobilem prawko no i jak to mlody kierowca, chce mi sie jezdzic Mam na autko przeznaczone okolo 10 - 10,5 tys(autko, rejestracja, ubezpieczenie). Oczywiscie bardzo chetnie dam za autko 5 tysiecy Chodzi mi o to, zeby autko bylo ekonomiczne, bezawaryjne (w miare), i zeby jak cos sie zepsuje nie brac kredytu pod zastaw domu I musi miec sporo miejsca w srodku bo mam 2 m ...