Instalacja gazowa


  • Tematy : Instalacja gazowa
    Odpowiedzi
    Wyświetleń
  • Jaką terenówkę kupić
    1, 2 Witajcie. Planuje zakup niedrogiej do (8 500zł) terenówki. Interesuje mnie przede wszystkim auto które nie będzie się psuć co dwa miesiące. Dodatkowym warunkiem jest instalacja gazowa (wiadomo, że z kasa nie najlepiej). Do wyboru jest: Isuzu Trooper KIA Sportage Daihatsu Feroza Opel Frontera Proszę o doradzenie i opinie
    15
    2834
  • Jakiego vana kupić?
    Witam serdecznie, potrzebuję kupić vana najlepiej 7-osobowego.Chciałbym aby autko było w miarę tanie w eksploatacji,kwotę jaką mogę przeznaczyć na zakup to 10000-12000 zł.Bardzo podoba mi się Renault Espce III lecz słyszałem nie najlepsze opinie,a może Chraysler Grand Vojager? Proszę o radę,pozdrawiam.
    10
    9524
  • Opel Vectra, czuć zapach gazu w zbiorniku
    Nie wiem czy tak może być ale w mojej butli jak odkręce tą tarczę żeby sprawdzić ile gazu zostało, to czuję zapach gazu. Czy tak może być, czy po prostu mam nieszczelną instalację gazową? No i dużo pali gazu, ok. 13 litrów gazu w silniku 1.6, to nie jest normalne. Co z tym zrobić?
    6
    1910
  • VW Passat 2.0 1995 nie przełącza się z Pb na LPG
    Witam Otwieram nowy temat ponieważ nie doszukałem się odpowiedzi na moje pytanie które jest następujące: Moja instalacja LPG (niestety nie wiem jaka to instal.) powinna się włączyć po uzyskaniu około 2500 obr. Od pewnego czasu niestety nie dzieje sie tak za każdym razem. Raz się przełączy, a raz nie chce się włączyć nawet po przejechaniu np. 100km. Ciekawym objawem jest też to że przełącznik którym ...
    4
    1932
  • combi do 14tys
    szukam combi dizel lub z instalacją gazową.najwiekszy problem mam z wybraniem marki myśle o audi a4 mazda626 peugeot406 renault megane.... także sami widzicie ciężka sprawa autko będzie słożyć do pracy przewózka roznych elementów raczej sporadycznie kilka razy w mc a tak najwięcej do jazdy rodzinnej typu zakupy ,dziecko do szkoły...jezeli chodzi o wygląt to najbardziej podoba mi się audi a4 ...
    2
    768
  • warto kupowac auto juz z LPG ?
    witam zastanawiam sie nad kupnem auta i powiedzcie mi co sadzicie o autach z zalozonym juz gazem ? warto cos takiego kupic ? narazie chce kupic dieselka ale wiadomo ze czesci sa drozsze niz benzyna i jest ich wiecej ktore moga sie popsuc a naprawy nie sa tanie w dieslach powiedzcie co robic kupic diesla czy benzyne z juz zalozonym gazem ? chodzi o auta nie starsze niz 1999r. z gory dzieki
    3
    1296
  • Grand Vitara???
    Witajcie! Szukam niedużej terenówki za jakieś 15-20 tyś. i myślę nad Suzuki Grand Vitarą 5-cio drzwiową (10-cio letnią lub młodszą). Autko ma być do pracy (jestem lekarzem weterynarii), czyli głównie asfalt i wiejskie dróżki + czasem dojazd na pastwisko jak pacjent zaniemoże , za to dziennie ma robić ok. 100 km. Czy Suzuki to dobry wybór? Oczywiście liczę na dobre rady jaki silnik - jeśli benzyna, ...
    14
    1985
  • hyundai z korozją-dylemat kupić czy dać sobie spokój-oceńcie
    Witam Chcę kupić samochód,a wybór padł na lantre z tym że auto, którym jestem zainteresowany jest bardzo podatne na korozję.Znalazłem jeden model z 96roku z wyraźnymi śladami użytkowania i korozją.Proszę o pomoc w ocenie czy opłaca się robić takie auto i jakie mogą być koszty takich poprawek.Cena do zapłacenia za auto to około 5300.Czy to trochę nie za wiele?Jedynym plusem jest instalacja gazowa.Jak ...
    5
    1674
  • VW Golf II - Z dnia na dzień coraz słabszy
    Witam. Mam następujący problem. Jeżdżę od kilku latek VW Golf II 1.6 KAT z instalacją gazową i samochód ten charakteryzował się dość sporą siłą, był dynamiczny i dobrze się nim jeździło(jak na moje potrzeby). Ale ostatnimi czasy (około tydzień czy dwa tygodnie) zaczął słabnąć i to strasznie. Doszło do tego że pod lekką górkę musze redukować bieg do 3-4 bo nie jest w stanie wjechać, gaz wciśnięty ...
    3
    1580
  • Jaki samochód będzie odpowiedni??
    Witam serdecznie. Szukam samochodu, który będzie służył mi do rożnych wypadów w weekendy i do dojazdu do pracy ( trasa do i z będzie wynosić razem ponad 60 km ). Co za tym idzie szukam autka, które będzie wytrzymałe i mało awaryjne. Cenowo to tak w 8 tysiącach chciałbym się zamknąć. Oraz oczywiście najlepiej by było jakby silnik dobrze trawił gaz Bo jeżdżąc teraz na paliwie to ręce mi opadają... ...
    6
    593
  • dylemat od miesiaca pomocy
    1, 2 witam zastanawiam sie nad kupnem takich aut do 20tys.: -VW Passat 99-00r. -Mondeo mkIII 00-01r. -Leon 00-01r. -BMW E46 99r. ( moze byc ciezko do 20k ) -Rover 75 99-00r. -Golf IV 00-01r. -Bora 00-01r. dylemat moj polega na tym ze nie wiem jakie nie wiem czy diesel czy benzyna a moze benzyna+LPG. Poczatkowo myslalem o dieslu ale pozniej doszedlem do wniosku ze z dieslem lagodniej sie trzeba obchodzic ...
    21
    1449
  • jakie czesci wymienic po kupnie samochodu
    Witam. Mam zamiar kupic lanosa. I mam pytanie: Jakie czesci trzeba obowiazkowo wymienic przy kupnie samochodu uzywanego. Nie chodzi mi o te ktore sa ewidentnie "zjechane" tylko te ktore na wszelki wypadek trzeba wymienic i ile to moze kosztowac mniej wiecej.
    8
    3047
  • Fiat Punto 1.1 1995r - dławi sie na benzynie
    Posiadam fiata punto 1.1 z 1995 roku, w ktorym zalozona jest instalacja gazowa. Problem pojawil sie okolo 2 tygodni temu. Gdy zapalone auto stoi w miejscu obroty lataja od 0,5 do 1 i czuc jakby auto chcialo zaraz zgasnac, przy ruszaniu sie dusi i własnie wtedy gasnie. Jak juz sie rozgrzeje silnik i uda sie ruszyc to wciskajac pedal gazu auto dławi sie i nie przyspiesza. Objawy te znikaja gdy auto ...
    3
    2297
  • Mazda 626 -silnik natychmiast gasnie
    Witam, Jestem użytkownikiem Mazdy 626, silnik 1.8, rocznik 1993 z zalozona 4 lata temu instalacja gazowa ( nie wiem która generacja) . Mam następujący problem: Wczoraj przejeżdżając przez przejazd kolejowy usłyszałem jakis halas (sadzilem ze to kamien może udezyl o podwozie) i poczułem zapach gazu a może spalenizy, zatrzymałem się by sprawdzic czy wszystko ok. Po tym krotkim postoju okazalo się ...
    0
    1662
  • pierwsze Auto - prosze o rady!!! i pomoc!
    witam mam starszy dylemat potrzebuje znaleść auto do 6 tys co mi radzicie ?:> moim typem jest daewoo lanos Hatchback tylko jaki silnik najlepiej wybrac !!
    11
    956
  • Megane 1.6 gaz - problemy z odpalaniem.
    Witam. Posiadam Renault Megane 96r 1.6 + instalacja gazowa (sekwencja) Mój problem polega na tym, że jeśli chcę odpalić auto to muszę bardzo długo kręcić lub dodawać gazu przy zapalaniu. W czym może tkwić problem? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
    3
    1264
  • Auto do 10 tys. Sprowadzic a może kupić w Polsce ??
    1, 2 Witam Chce zakupić auto do 10 tysięcy złotych. Jest to suma za zakup i zarejestrowanie a w przypadku sprowadzenia z za granicy również opłat recyklingowych i innych koniecznych do zarejestrowania w Polsce. Poprostu za 10 000zł chce mieć auto po wszystkich formalnościach. I tu moje pytanie. Po przeczytaniu masy różnych opinii dochodzę do wniosku, że najlepszym wyborem bedzie pojazd z instalacją ...
    26
    4476
  • Magnetyzery nieistniejacej firmy Magster
    Witam! Wlasnie wsrod wielu gratow dokopalem sie zestawu magnetyzerow Magster. Kupilem je juz kilka lat temu, prawdopodobnie do VW Transportera T4 2002 z silnikiem benzynowym + instalacja gazowa... A moze do Toyoty Previi 2.4, rowniez z silnikiem benzynowym + gaz. Nie jestem pewien. Magnetyzerow nigdy nie zainstalowalem... W kazdym razie, na chwile obecna, jezdze Saabem 9-3 w dieselu 2.2TiD. Zastanawialem ...
    1
    1870
  • Seat Ibiza - czy warto założyć instalację gazową
    1, 2 Witam. Wczoraj mąż kupił seata ibizę z 2001 roku poj. 1,4 na benzynę. Będzie to auto, które ma jeździć po mieście więc w korkach, dziennie robimy ok 60 km. Chcielibyśmy jeździć w miarę oszczędnie. Czy jest sens zakładać instalację w tym samochodzie, a jeśli tak to jaką (proszę o podanie przyblizonej ceny). Pozdrawiam.
    20
    16930
  • laguna 1.8 b+g przełancza sie na benzynę sam
    Witam jestem tu nowy Mam problem z laguną bo w czasie jazdy przełancza się na benzyne sama oczywiście z gazu. Instalacja gazowa zwykła BINGO M.Problem jest taki ze auto w czasie jazdy po przelączeniu na gaz jedzie ładnie ale jak obroty spadną poniżej 2000 to przełancza się na pb.Dopiero muszę przygazować to przełączy sie na gaz.Jest jeszcze taka sytuacja,że jak recznie przełącze na pb i chcę wrócić ...
    3
    1540
  • Gas + osiagi
    Witam Mam golfa 1.6 benzyna/gaz z 1986 roku Załozyłem parownik sterowany podcisnieniem - LAVATO Podcisnienie biore z ukladu zaplonowego z "UFO" samochod nie mogl sie rozpedzic do 120-130 km/h nawet gdy mu odkrecalem dlawik na rurze co doprowadza gas do gaznika, troche zaczynal szarpac (tak jakby mu brakowalo gazy, ale delikatnie) Przytkalem mu ok 1/4 fitr powietrza, samochod zaczal sie ...
    1
    1606
  • Czy ta cena nie jest za wysoka?
    Czy ta cena nie jest zbyt wysoka w końcu to tylko seat? I w ogóle czy tym samochodem da się jeździć czy może szukać lepiej innej marki?
    8
    1013
  • AUDI A6 KOMBI CZY VOLVO V70 , S80?
    KOLEDZY JAKIE AUTO PROPONUJECIE? SZUKAM RODZINNEGO AUTA KOMBI KTORYM BEDE MOGL SZYBCIEJ WYPRZEDZIC OD CZASU DO CZASU.AUDI Z SILNIKIEM : 2,7 BITURBO? 4.2 S6 CZY MOZE 2.5 TDI? A MOZE VOLVO V70 2.4D4 (163KM) A MOZE BENZYNA 2.4 TURBO ? A MOZE S80 SEDANA (BAGAZNIK TEZ DUZY ,ZAWSZE MOZNA DOLACZYC BAGA NA DACH) Z SILNIKIEM 2.9 TURBO ( 273KM ) WSZYSTKIE BENZYNOWE SILNIKI KTORE WYMIENILEM I JEZELI SIE ...
    6
    3578
  • Problem z LPG - silnik gaśnie
    1, 2 Witam, mój samochód to VW Polo Classic 1.4 MPI z 1996 roku, z wielopunktowym wtryskiem gazu. Instalacja została założona w 2005 roku i w zasadzie od początku były z nią problemy. Początkowo samochód dławił się na niskich obrotach, kiedy na benzynie na biegu jałowym obroty wynosiły 900 i był to poziom stabilny, to na gazie obroty silnika ciągle się wahały (800-900). Powodowało to, że gdy ruszało ...
    22
    6619
  • Honda Civic vs Opel Vectra B
    1, 2 Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu planuję zakup auta (po powrocie z wakacji), rozważałem już kilka opcji, i koniec końców zostały mi dwie opcje, czyli jak w temacie, Opel Vectra B sedan/hatchback bądź Honda Civic VI generacji w sedanie. Na zakup chciałbym przeznaczyć ok 7-8tys., ale nie mogę się zdecydować. W tej cenie allegro pokazuje mi zarejestrowane w Polsce autka z 1996/97 roku. Nie chcę ...
    16
    3679
  • Instalacja Gazowa Lanos - Pytania
    Witam, zakupiłem przed paroma dniami lanosa 1.5 16V 2000r z instalacją gazową założoną w 2001r. czyli już ma spory kawałek na karku. I tu moje pytania: ponieważ po przełączaniu na gaz silnik palił z benzyny i przełączał się na gaz po przekroczeniu 3 tys. obrotów nawet jeśli jest zimny, czy nie powinno tak być, że przełącza się na gaz po osiągnięciu jakiejś temperatury?, dzisiaj o dziwo po odpaleniu ...
    1
    2151
  • Renualt Clio II poj1,2 rok1998
    Witajcie Mam do was prośbę. Zastanawiam się nad instalacją gazową w moim aucie tj. CLIO II Z 1998 R o poj. 1,2. Zdania moich znajomych na ten temat są podzielone. Czy Waszym zdaniem opłaca się taki interes w tak małym samochodzie, a jeśli tak to jakiego rodzaju instalację powinnam wybrać
    5
    1173
  • Opel vectra B instalacja Tomasetto
    Witam Chciałabym się dowiedzieć, co może być przyczyną dziwnego zachowania samochodu podczas gaszenia. Mianowicie gdy przekręcę kluczyk aby zgasić auto coś huczy pod maską. To tak jakby coś grzmiało i za chwilę ustaje, oprócz tego trzęsie autem. Niedawno miałam wym ieniany filtr od gazu (i coś jeszcze, tylko nie wiem co, bo był u gazownika mój chłopak) przez kilka miesięcy nic takiego sie nie działo, ...
    10
    2067
  • Polonez czy Nexia
    1 ... 5, 6, 7 Witam. Z góry zaznaczam że chodzi mi o jak najtańszą eksploatację. Polonez Caro + 1.6 GSI w badzo dobrym stanie czy Nexia 1.5 8V ? To ma być pierwsze auto i fajnie byłoby w przyszłości powiedzieć komuś czy nawet wnukom , że się polskie auto miało
    102
    7558
  • Fiat coupe 2.0 16v Instalacja wyłączyła się na amen
    Mam problem z instalacją gazową (instalacja sekwencyjna, komp sirocco ssw zj-200) - Ostatnio z rana po odpaleniu auta zauważyłem że nie zapaliły się kontrolki od gazu. Nie pomogło wciskanie przycisku.. Wcześniej z instalacją nie było żadnych problemów (została zamontowana w 2005roku). Zauważyłem jedynie że gdy silnik jest już ciepły to przy co drugim wciśnięciu przycisku słychać z bagażnika odgłos ...
    7
    2918