Kontrolki

  • Tematy z tagiem "Kontrolki"
    Postów
    Odsłon
  • Problem z mazdą 323 f. kontrolki
    2
    549
    Witam. Ostatnio zauważyłem, że jak jadę z prędkością większą jak 110 km/h zapalają mi się kotrolki ABS, TCS, TCS off oraz kontrolka hamulca ręcznego. Proszę o pomoc co to może być. Dziękuję
  • instrukcja obsługii do VW JETTA
    87
    30150
    Witam Niedawno kupiłem samochód z Niemiec i od kilku dni poszukuje polskiej instrukcji obsługi. Zwracam się z uprzejmą prośbą o jakąkolwiek pomoc ... może ktoś z was posiada wersje elektroniczną lub jest z Wrocławia i mógłby udostępnić książkę w celu skserowania bądź zeskanowania. Mój mail kontaktowy mer123@o2.pl Pozdrawiam
  • OPEL VECTRA C 2002R. PROBLEM ELEKTRYKA
    10
    6570
    Witam. mam problem ze swoja vectra... a mianowicie taki ze zapalaja mi sie wszystkie kontrolki podczas jazdy i zegary mi przestaja dzialac.... i niewiem dlaczego tak sie dzieje.... moze jakas rada co robic....? jak mi sie tak dzieje i zgasze silnik to juz pozniej nie moge go odpalic....
  • TPMS Atrium -czy używaliście i czy warto?
    3
    1556
    Witam serdecznie, Zdarzyło mi się kiedyś nie zauważyć od razu że złapałem gumę i "rozjechałem" oponę. Stąd pytanie czy ktoś używał uniwersalnego TPMS? Jak to się sprawdza w praktyce? Czy w waszej opinii warto zainwestować w taki sprzęt? Aktualna cena używanego to 200 pln (licytacja) / nowy ok 400 pln. (nie wiem czy można wklejać linki, dlatego wklejam opis z portalu aukcyjnego). ...
  • Fiat Siena problem z instalacją BRC
    1
    453
    Witam wszystkich serdecznie ! Mam problem z moją instalacją. posiadam instalację LPG firmy BRC i gdy przełącze na gaz autko to diody które powinny pokazywac mi ilość gazu w butli - wszystkie 4 migają ! Lecz dzieje się to tylko jak samochód jest w ruchu. Gdy stoi w miejscu - kontrolki nie migają , ani też nie pokazują dokładnie ile jest gazu lecz świecą się 4 na raz... Bardzo był prosił , aby ...
  • Citroen Saxo 1.5 D 2001 Problem z odpaleniem
    2
    570
    Witam ( nie wiem czy w dobrym tematem dodaje post ) Otóż mam problem z odpaleniem mojego Saxo otóż wczoraj rano wsiadłem do samochodu ( temperatura była na -) i odpaliłem go bez problemu i zostawiłem na 10 minut by się zagrzał po 10 minutach przyszedłem i patrze samochód nie chodzi. Próbuje odpalić go jeszcze raz a tu mi się świeci kontrolka oleju i strasznie zgrzyta i nie wiem o co chodzi. Dodam ...
  • Peugeot 407 autodiagnostyka silnika
    7
    1044
    Witam, wracałem wczoraj wieczorem z żoną do domu i zapaliła mi się kontrolka od autodiagnostyki silnika. Trochę padało, a żona nie lubi hamować przed kałużami więc przez kilka przejechała z dosyć dużą prędkością. Kazałem się zatrzymać, podniosłem maskę i zobaczyłem wodę na pokrywie silnika. Czy to możliwe że go zalała?
  • Seicento 900 Kopci jak ruski czolg :D
    5
    759
    Witam , mam seja 900 z lpg , auto strasznie dymi , plynu nie bierze natomiast olej tak , mam zabrudzony filtr powietrza w oleju ( ps auto kupilem 3 dni temu) teraz pytanie czy mozliwe ze przez odme wybilo oliwe do filtra i przez to kopci bo olej byl max czy problem bedzie tkwil w pierscieniach lub yszczelniaczami zaworow . z gory dzieki za podpowiedzi . pozdrawiam
  • bmw e39 poduszka A sterownik abs
    0
    148
    Witam świeciły mi kontrolki abs asc i swieci poduszka, pojechałem na.komputer i wyszedł błąd.can okazało.się.że sterownik abs do regeneracji czy poduszka.świeci od tego?
  • Hyundai Lantra J2 1.8 GLS BRC nie podaje paliwa,
    1
    586
    Na początek witajcie! To mój pierwszy post na tym forum. Zdecydowałem się napisać akurat w tym dziale, gdyż wydaje mi się, że właśnie coś z instalacją jest nie tak. Ale od początku Moja "landrynka" miała dwa tygodnie urlopu w garażu ze względu na mój wyjazd. Po powrocie okazało się, że akumulator całkowicie się rozładował, ale tak totalne ZERO. Nie świeciły się, żadne kontrolki - nic ...
  • Opel Vectra C FL 1.9CDTI 150 KM - opinie
    6
    1917
    Witam wszystkich, jestem świeżym posiadaczem Opla Vectry 1.9 120 km. Kilka tygodni po zakupie przyjechałem autem do Danii i tu zaczęły się problemy: Czasami coś śmierdziało,teraz zapaliła się kontrolka od ładowania, poźniej cała reszta pomarańczowych kontrolek. Następnie wszystko zgasło włącznie z tablicą zegarów ale auto jechało. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu paru chwil i ponownym uruchomieniu ...
  • Problem z komputerem w Jaguar S-type 99"
    17
    1013
    Miałem stłuczkę i został zgnieciony rear electronic module i teraz auto nie odpala , jako taki prąd dochodzi bo pali się kontrolka air bag i działa radio , lecz reszta nic , wiec ma m pytanko czy za tą usterkę odpowiada ten zgnieciony moduł reszta samochodu nie tknięta tylko tył auta
  • Autko z klimą i sekwencją do 4000zł okolice Katowic
    38
    2176
    Witajcie Chcę kupić samochód z sekwencją i klimą (może być niesprawna) sedan/kombi lub duży hathback do 4000zł z Katowic i okolic +50km Czy warto było by wziąć coś takiego za 3,5tys jeśli podłoga będzie bez dziur i silnik ok? (Do wymiany 2 progi koszt 200zł + robocizna nie wiem ile, czujnik ABS). Opony zimowe w dobrym stanie. Coś w tym samochodzie jest drogiego w naprawie, jak z awaryjnością? ...
  • Auto do 18tys diesel / A4 B6 / Signum / Passat
    11
    1502
    Witam, rozgladam sie za nowym autem. Kwotę jaka chce przeznaczyc to ok 18 tys max. Jesli chodzi o silnik interesuja mnie diesle myślę że 1.9 będzie najbardziej odpowiedni..aby był w miarę dynamiczny ale też oszczędny. Robię dużo kilometrów, w miesiącu nawet do 2000. Zależy mi rowniez aby był pojemny, chodzi tu o wiekszy bagażnik aby bez problemu wchodził np wózek dla dziecka. Na ten czas moją ...
  • bora 1.9tdi 115km ciezko pali na zimnym
    1
    498
    mam taki problem.. przyszly pierwsze mrozy i moje autko zaczelo gorzej palic (trzeba krecic 2-3sek.) i gdy zaczyna zalapywac to sie zapalaja kontrolki abs i esp.. akumulator nowy swiece zarowe zmienione olej filtry(wszystkie) i myslalem ze jak to zrobie to bedzie git a tu rano zachodze i pali troszke lzej ale nadal nie tak jak bylo przed zima ...poradzcie co to moze byc bo juz sam niewiem ...
  • Mitsubsihi Carisma 1.9TD / 90KM - rozrząd
    3
    1012
    Witam Posiadam Mitsubishi Carisme 1.9 / 90KM / 1997 / Napęd Renault. Otóż w trasy zaświeciła się czerwona lampa na desce rozdzielczej z konewką, chwile później usłyszałem głośny trzask (podobny do zepsutego wiatraku w chłodnicy - pisku i ocierania ). Oczywiście po tym silnik zgasł, a próba ponownego odpalania były nie udane. Na początku myślałem iż turbo wygoniło olej ( olej w misce był ), potem ...
  • Problem ze sterownikiem centralnego zamka Carprotect BX10
    1
    988
    Witam mam pewien problem dotyczący sterownika centralnego zamka CarProtect BX10 . Problem ten polega na tym iż podłączyłem ten sterownik w Volkswagenie Sharanie 98r. 2l benzyna , działa z pilota otwieranie i zamykanie drzwi lecz nie działają kierunki podczas otwierania i zamykania a także po zamknięciu z pilota nie włącza się kontrolka sygnalizacyjna na drzwiach gdy samochód jest zamknięty natomiast ...
  • Astra F 1.6 8v LPG c16nz - wymiana ?
    25
    1627
    Witam posiadam autko jak w temacie wyżej szarpie mi na nizszych obrotach szczególnie na lpg stawiam na świece i przewody zapłonowe i tutaj moje pytanie do Was moi piekni i drodzy Na jaką firme świece i jaki konkretny model kupić by mi to ładnie pracowało oraz jakiej firmy przewody zapłonowe kupić ?:) Proszę o odpowiedzi i opinie i z góry dziekuje Pozdrawiam
  • KIA Retona 2.0TD Diagnostyka ECU - błędy czy usterka ECU?
    5
    5311
    Kia Retona 2.0TD lub Kia Sportage 2.0TD (do roku 2002 lub 2003) Silnik posiada elektroniczne sterowanie wtryskiem, pompa i moduł elektroniczny Zexel W sumie silnik pracuje normalnie. Szarpie przy ujmowaniu nogi z gazu lub przy dodawaniu gazu (nie zawsze, ale najczęściej) - to być może kwestia luzów na wyjściu ze skrzyni rozdzielczej lub dyferencjale. Jeszcze się za to nie wziąłem Jednak któregoś ...
  • wskaźnik poziomu gazu
    2
    741
    witam w aucie mam gaz 2 generacji, na wlaczniku gazu sa 4 diody zielone i jedna czerwona-rezerwa. W jaki sposob jest mierzony poziom gazu ? te diody mi roznie pokazuja raz pokazuje ze jest pelno czyli 4 zielone sie palą ,za chwile spada na dwie diody ,po jakims czasie wskoczy na 3 roznie ,jak to jest mierzone?
  • Problem z Volvo S40
    9
    1454
    witam! Panowie, mam poważny problem. Jestem (a raczej byłam) szczęśliwą posiadaczką Volvo S40, rocznik 2004, 2,0 diesel. Autko chodzi pięknie, żadnych zastrzeżeń.. do czasu. Pewnego pięknego dnia wsiadam, wkładam kluczyk i.... dupa. Na pozycji jeden i dwa wszystkie kontrolki świecą(akumulator sprawny) a na pozycji trzy nie dzieje się nic. Auto nie zapala. Próbuje parę razy i chyba za szóstym się ...
  • Megane 2.0 IDE 2000r. Coupe -Tylko do 3 tyś obr i się dławi!
    3
    692
    Witam, mam problem z Renault Megane, kupiłem to autko nie dawno i już od początku na wolnych obrotach nie równo pracował - wymienilem jedną ze świec i jej przeszło.A drugi problem polega na tym, że przy gazowaniu, bez różnicy czy ciepły czy zimny autko kręci się do 2,5-3tyś obr. i dławi się, dusi, wydech strasznie hałasuje, jak się jedzie to samo do tych obrotów normalnie równo idzie, a jak już ...
  • Volvo V40 ciągle przepala bezpiecznik
    3
    522
    Witam Jak w temacie. Mam problem z V40 1.8 benzyna 1998r. Kilka dni temu podczas jazdy padło podświetlenie wskaźników, licznik, obrotomierz, światła pozycyjne z tyłu i kierunkowskazy. Nie świecił się żadna kontrolka. Działały tylko światła mijania z przodu. Zlokalizowałem przyczynę. Padł bezpiecznik instrument 10A i light 20A. Po wymianie i przejechaniu kilku kilometrów padł już tylko ten pierwszy, ...
  • GOLF IV niespodziewanie nieraz gaśnie
    2
    2671
    Witam, mam w moim samochodzie problem którego nie mogę rozwiązać już spory czas (GOLF IV 1.4 16V). Autko nieraz gaśnie czy to na postoju czy w trakcie jazdy (parę razy na zakręcie zgasł, nagle wspomagania brak, hamulec sztywny się zrobił, zaczyna się to niebezpieczne robić) nawet gdy napędzam go potrafi przygasnąć, po zgaśnięciu pali się ino kontrolka akumulatora, średnio raz na dzień tak się wyłączy. ...
  • Zjawisko z podawaniem prądu z 2 auta.
    4
    721
    Ostatnio koleżanka poprosiła mnie w pracy o pomoc przy swoim aucie,bo nie odpala. Okazało się,że auto stoi 10 dni... Na miejscu po przekręceniu kluczyka (Fabia 1,4-16V) nie zapaliły się nawet kontrolki. Mam zapasowy akumulator więc postanowiłem,że go przywiozę i podłączę zamiast jej rozładowanego. Tak zrobiłem ale wcześniej (i tu pada moje zapytanie) spróbowałem podać prąd przez kable. Podłączyłem ...
  • Jazda bez oleju
    5
    565
    cześć, dzisiaj mi uciekł cały olej, amianowicie niezauwazyłem wycieku a był dość solidny bo pod domem zwiała mi prawie litra przez noc, a reszta uciekła w przeciagu 1,5 km. jak sie kontrolka zaświeciła to odrazu zgasiłem auto, troche sie przetoczyłem, ale potem na chwile go musiałem odpalić na chwile i przechac 20m zeby sie z drogi stoczyć, jak już sie zatrzymałem to odrazu zoabczyłem ze pod samochodem ...
  • VW Golf 1.4 16V - nagły ubytek oleju
    5
    563
    Wczoraj miałem bardzo dziwną sytuację. Zrobiłem jakieś 10km samochodem, po czym wracając (po 3h) zaświeciła się kontrolka braku oleju. Sprawdziłem stan oleju - bagnet suchy, tylko na samym końcy malutkie ślady oleju. Na silniku nie widzę żadnych śladów po oleju, pod samochodem też nic nie ma. Akurat olej sprawdzam bardzo często (ostatnio w święta stan był w połowie miarki), bo słyszałem opinie że ...
  • Opel Vectra B, gasnący silnik
    4
    798
    Witam, kupilem kilka dni temu uzywanego opla vectre b, rocznik 96, 2,0 w gazie (sekwencja brc), wiadomo pare rzeczy do roboty przy zawieszeniu, ale martwi mnie co innego. problem wygladał nastepująco : autko odpala normalnie, przelacza sie na gaz, pracuje wzorowo przez wiele kilometrow, po czym zjezdzam w boczną alejkę żeby poczekac na kumpla, stoję na parkingu nie gasząc silnika (cały czas pracuje ...