Plyn

  • Tematy z tagiem "Plyn"
    Postów
    Odsłon
  • Czy można mieszać płyn do chłodnicy??
    14
    130752
    Witam Czy mozna mieszac płyn do chlodnicy? Dodam ze nie wiem jaki plyn wlany byl przez poprzedniego wlasciela a teraz zauwazylem ze jest troszke ponizej minimum. Jezdze tak przez okolo tydzien czy cos moze sie stac silnikowi??
  • w koncu dobry sklep www motoryzacyjny !
    20
    5585
    Witam, Dlugo poszukiwalam na necie sprawnego sklepu www. Przyznam ze łatwo nei bylo... Jak juz ceny fajne, to nagle braki towaru, dlugie oczekiwanie na przesylke itp... Istny koszmar... Przynaje, ze czasu nei mam zbyt wiele aby biegac za filterkami i olejem do swojego samochodu, ale musze o niego dbac wiec jak przychodzi czas wymiany olejów szukam w Internecie... No i w koncu BINGO! Udalo sie! ...
  • Astra g 1.6 8v - Wyciek oleju. Lokalizacja
    42
    632
    Witam. Otóż ma problem z swoją astra g 1.6 8v benzyna. Przebieg 180tys ale czy oryginalny to nie mogę potwierdzić ponieważ auto było od handlarza. Posiadam je rok, na starcie był zrobiony kompletny rozrząd, oleje filtry itd. Po roku przyszła kolej na wymianę oleju, zrobiłem w roku 14 tys. Olej wymieniłem niecałe 2 tygodnie temu i pojawił sie problem. Olej wymieniony na taki sam 10w40 castrol ...
  • Rozlany płyn chłodniczy POMOCY
    4
    218
    Pomocy, rozlał mi sie w bagazniku plyn chlodniczy... Chciałem to napoczatek wycierac gazetami itp ale dalej bylo mokre i wpadlem na piekny pomysl zaniesienie tego dywaniku do domu pod grzejnik zeby mi sie wysuszylo i jeszcze zeby to wyprac... No i zaniosłem ale jednak troche mi pokapalo przy praniu w domu tez na dywanik domowy i tutaj sie rodzi mysl czy nie jest to jakies mocno toksyczne? Czy jesli ...
  • Auto do 6 tys w gazie.
    35
    509
    Witam ! Poszukuje samochodu do 6 tys, mile byłaby widziana instalacja gazowa, ale już założona. Samochod potrzebuje na jakies 2/3 lata. Chciałem się was doradzić czy remontować moje polo 6n2 (260tys nalotu), do wymiany mam sprzęgło, popychacze i zardzewiały próg od pasażera. Moje pytanie brzmi, czy remontować polo czy szukać jakiegoś innego samochodu, które bedzie tanie w utrzymaniu, gdyż będę teraz ...
  • Płyn poniżej minimum
    6
    114
    Witam Po przejechaniu około 200km po zakupie auta zorientowałem sie, że płyn w zbiorniku wyrownawczym jest duzo poniżnej minimum , ale na dnie coś jeszcze jest. Wskazówka od temperatury stoi w pionie, żadne kontrolki się nie zaswiecily. Czy mogło stać się coś powaznego z silnikiem? Dolać do pełna czy wymienic na nowy? Zakupiłem borygo mieszalny z innymi płynami. Auto to E36 320i. Pozdrawiam
  • Wlewy płynów
    1
    242
    Cześć wszystkim. Wiem ,ze moje pytanie moze wydawac sie głupie ale jestem poczatkujacym kierowca. A mianowicie. Moze mi ktos wytlumaczyc po zdjeciu ktory wlew jest do czego. Glownie chodzi mi o plyn chlodniczy, spryskiwacze i hamulcowy Z gory dziekuje za pomoc
  • Rozsądny wybór (10-13tyś)
    42
    1242
    Witam. Na wstępie od razu zaznaczam, że nie potrzebuję samochodu "na teraz", wolałbym podejść do tematu bardziej rozsądnie - poświęcić więcej czasu na jego znalezienie aby później niczego nie żałować. Budżet: najlepiej ok. 10tyś, ale maksymalna kwota to załóżmy 13tyś Użytkowanie: w 95% będzie to jazda po mieście, do 3x w roku jakaś trasa // więc rozumiem, że diesle odpadają? Własne ...
  • Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?
    38
    894
    WItajcie, mam pytanie zauważyłem że krąży z moich stron takie oto auto: ... 79e9bdf87a Czy warto zakupić? cena dość wysoka ale sporo rzeczy porobione, myślicie że będzie zdrowy? W sumie jeszcze po głowie chodził mi Focus mk1 ST170, ale ten golf wygląda konkretnie Auto na weekendy, na uczelnie oddaloną o 40 km od domu, czasem do takiej podjechania ale lubię jak auto fajnie brzmi i ma pazur ...
  • freelander wymiana nagrzewnicy
    21
    9685
    Hejka. Czy ktoś sam wymieniał nagrzewnicę we frelku????? Albo widział jak to się robi??? Chodzi mi generalnie o to czy jest konieczne wymontowanie deski rozdzielczej.... Bo wiadomo że już się jej tak do końca dobrze nie założy i mogą zacząć się jakieś świerszcze....... Dzięki za pomoc pzdr Irek
  • jaki olej bmw e39
    9
    224
    witam jaki polecalibyscie olej do silnika ? jakie świece ? jaki plyn hamulcowy ? auto - bmw e39 523i + lpg 98'
  • Jakie są średnie koszty naprawy samochodu?
    4
    568
    Hejka, potrzebowalbym moze troche dziwnie brzmiacej pomocy, a konkretnie mam w aucie pare rzeczy do naprawy i chcialbym wiedziec ile to moze kosztowac maksymalnie. Po pierwsze mam dziwne dzwieki podczas skrecania tzn, kola skrzypia jakby guma, mialem juz kiedys problem z koncowka drazka kierowniczego i obstawiam, ze to bedzie ta koncowka lub tez moze lozyska do wymiany. Do zrobienia mam klimatyzacje, ...
  • Insignia 1.8 benzyna gotujący się płyn chłodniczy
    1
    244
    Witam ostatnio zauważyłem ze gotuje mi się plyn chlodniczy. Od razu myślę glowica.... Wykonałem test glowicy wyszedl ok nie zabarwil płynu samochód się nie grzeje tak zwanego masła tez nie ma węże nie puchna mocy nie stracił. Co może być przyczyną gotująego się płynu?
  • Brak diagnozy, puchną węże, termostat?
    4
    303
    Witam koledzy. Otóż mam taki dziwny problem. W mojej nubirce 2.0 dzieją się dziwne rzeczy. Na początku myślałem ze to upg, ale teraz to już sam nie wiem. Więc oleju nie bierze, ani go nie przybywa, w zbiorniczku trochę, ubywali plynu ale zmieniłem korek i jest ok narazie. Co prawda jak byl poprzedni korek puszczał powietrze i węże byly miękkie bo ciśnienie uciekali teraz korek jest szczelny i trzyma ...
  • hyundai xg P0205
    6
    249
    Witam Auto hyundai xg 30 2000r 3.0 v6 Błąd P0205- kopci(zalewa?) ,szarpie,nierówne obroty Wymeinione badz sprawdzone: -sterownik silnika(wymieniony) -wiazka wtryskiwaczy(wymieniona) -wiazka sterownika silnika(sprawdzona) -wtryskiwacze (wymienione) -kable,swiece(wymienione) -wtyczki itp sprawdzone -zrobione docieranie zaworów gdyz mechanik stwierdzil ze cos jest z zaworem nie tak (bez poprawy) -rozrzad ...
  • Przegrzanie silnika Audi A6 2.7 biturbo
    11
    476
    Witam wszystkich jestem tu nowy. Postanowilem ze sprobuje poszukac rady bo mam mega problem. Otoz pracuje w Szwajcarii. Przyjechalem tutaj swoim autem na poczatku maja. Dokladnie 1600 km. Wszystko bylo ok dopoki nie stanalem w korku juz w Szwajcarii takze po pokonaniu calych Niemiec. Temperatura plynu wskoczyla na 100 stopni oczywiscie wlaczylem ogrzewanie na maxa i po wyjechaniu z korka zrobilem ...
  • Przegrzewające się Cinquecento , wszystkie prawie wymienione co robić
    25
    2128
    Witam serdecznie otóż mam taki problem z moim Fiacikiem Cinquecento 899 na gaźniku , strasznie się grzeje na postojach(staniu w korkach na wolnych obrotach) temperatura osiąga w korkach od 100 do 120 stopni nawet wyżej, ale gdy zaczynam jechać czy gazować temperatura w ułamku sekundy spada do 90-80-70 stopni, gdy jadę ze stałą prędkością czy z różna , ale trzymając gaz temperatura jest w normie ...
  • VOLVO - TYPOWE USTERKI
    4
    5338
    Uszkodzenie koła zmiennych faz rozrządu, awarie osprzętu diesla, nieszczelność chłodnicy (S40/V50), nietrwałe szkrzynie automatyczne, głośne przekładnie kątowe (modele 4x4), usterki elektroniki i zawieszenia. Zapożyczono z onet.pl
  • Audi a4 b7 kopci
    7
    600
    Witam posiadam audi a4 b7 moje sliczne maleństwo zaczeło kopcić na minusowej temp. do 3 stopni na plusie jestem pewien ze to para wodna bo dym jest biało szary. Kopcenie widze w tylnej szybie do samej gory ;(. Po 15 _ 20 minutach auto przestaje kopcic. Jakos 10 minut na cieplym silniku. Uszczelka pod glowica nowa, głowica wyszlifowana, pierścienie nowe żadnego płynu nie ubywa. Wyskakuje mi błąd ...
  • Cieknący płyn chłodniczy
    5
    477
    rover 45 , płyn wycieka gdzieś z okolicy pod kolektorem ssącym kolo bagnetu , cieknie też z rury wydechowej tłumika , od czasu do czasu faluja obroty na gazie , po wyłaczeniu zapłonu zbiornik wyrównawczy plynu chlodzącego zrobil sie pelny po czym za chwilę zrobił sie pusty , olej nie przybywa , nalotu też nie ma , więc na uszczelkę to nie wygląda , pozatym uszczelka kiedyś była robiona co to moze ...
  • Renault Laguna problem z filtrem czasteczek stalych
    7
    12977
    Witam serdecznie Mam renault lagune z 2006 z silnikiem 1,9 dci i zaczela sie palic kontrolka od filtra czasteczek stalych, podstawilem do mechanika samochod to powiedzial ze najlepiej wyciac ten filtr i zmienic cos w komputerze ale to mala miejscowosc i najlepszych specow tez nie ma w niej. Jak czytam po forach to sa dwa rodzaje tych filtrow nie wiem ktory rodzaj mam czy ten starszy obslugowy czy ...
  • jak przeczyścić nagrzewnice megane 99'
    7
    459
    Witam. Mam problem jak w temacie,jak przeczyścić nagrzewnice w megane 1.9 dti 99'? Pytam bo mam problem z ciepłym powietrzem( leci lekko ciepłe wręcz letnie powietrze) słyszałem ze to problem nagrzewnicy.jakby ktos mi mógł łopatologicznie wytłumaczyć co i jak mam zrobić bo przyznam ze nie umiem tego sobie wyobrazić
  • Auto zaczęło chodzić na 3 cylindry i cykało - Ford Mondeo 2.0 DURATEC
    10
    708
    posiadam forda mondeo z silnikiem 2.0 duratec i mam problem po szybszej jezdzie auto zaczelo chodzic na 3 cylindry i cykalo , po 2 dniach stania wsiadlem i wszystko chodzilo jak powinno , po drugiej takiej akcji wymienilem swiece kable cewke i filtr paliwa nie chcial wgl odpalic po meczeniu odpalil ale nic nie zmienilo oprucz tego ze przestalo cykac. Po odwiedzeniu znajomego mechamika Odezwal sie ...
  • Wyciek z zbiornika na płyn do chłodnicy. Seat Toledo
    13
    840
    Witam, mam następujący problem: wczoraj wybrałem się na wycieczke swoim autkiem i po przejechaniu 100 km cały płyn z zbiornika na plyn do chłodnicy znikł. Przed podróżą sprawdzałem płyn i był w normie, po tych stu kilometrach silnik sie zagrzal w takim stopniu ze widac bylo pare (fakt ze bylo ok. 5 stopni), na szczęście, lub nieszczęście miałem zapasowy płyn w bagażniku, więc dolalem, odczekalem ...
  • Jakie audi A4 B5
    87
    2591
    Witam może mi doradzicie jakie audi kupić? Budżet 4700 nie mówcie mi że z tą kase nie kupie nic sensownego bo wiem ze kupie.Kumpel dał niecałe 5tys i smiga jak milo. Najlepiej było by 1.8 ben/gaz albo 1,9 disel w okolicy jest kilka modelów takie jak mnie interesują Jutro jade rozejrzeć się co jest w komisach.Znalazłem coś takiego ... 9967a85f0d jestem z woj kuj pom jak możecie to dajcie linki ...
  • Wyciek Oleju i inne problemy po wymianie rozrządu
    2
    344
    Siema! Słuchajcie nie znam się na autach ale miesiac temu oddalem auto mechanikowi zeby wymienil rozrzad, odrazu wymienil oej i plyn chlodniczy. Dziś patrze pod maske, brakuje duuuuzo plynu chlodniczego, a silnik caly w oleju. Po pierwsze odwalil fuszerke bo olej jest czaaarny jak przed "wymiana" . Żadnych wyciekow nic, co to moze byc? Mozna tak jezdzic przez jakiś czas? W poniedzialek ...
  • vw bora 2.0+lpg "majonez pod korkiem oleju"
    9
    1171
    Witam forumowiczów problem jak w temacie: Zauważyłem"majonez" pod korkiem oleju,czytałem juz o tym i wiem, ze w większość przypadków jest to efekt krótkich dystansów i zimnej pogody, a także możliwe ze miesza się olej z płynem chłodniczym z tym, że u mnie to nie pasuje bo: - robię codziennie ok.100km - plyn chłodniczy jest na stałym poziomie i jest czysty brak plam itp.konsystencja płynu ...
  • Płyn chłodniczy
    3
    2230
    Witam Wlasnie sie dowiedzialem ze poprzedni wlasciciel auta ( Punto II ) wlewal do chlodnicy tylko plyn Paraflu 11 - tzn wlewal sam koncentrat i nie rozcienczal 50/50% z woda destylowana. Przejechal w ten sposob 70tys. Na opakowaniu stoi iz nie mozna stosowac samego koncentratu bez rozcienczenia. Jakie moga byc skutki takiego postepowania ? Czy powinienem jak najszybciej spuscic polowe koncentratu ...
  • Kontrolka płynu chłodniczego Audi A3 1.6 AVU
    13
    808
    Zakladam temat poniewaz nie znalazlem identycznego problemu na forum. Kontralka i sygnal dźwiękowy wlacza sie po dlugim postoju a najczesciej po nocy. Plyn chłodniczym jest nalany pod maks. Czujnik temperatury płynu chłodniczego zostal wymieniony ale problem pozostał. Temperature na zegarach trzyma, nigdy nie przekroczyła zawsze jest na 90/92 stopnie. Dodam ze odczyt z kanalu 49 climatronica do ...
  • Oklejanie auta na czarny mat
    57
    97752
    witam, Czy ktoś miał okazję robić coś takiego w Polsce : Chodzi mi o oklejenie auta na czarny mat. Jak to jest z trwałością takiej okleiny ???