Zawór egr

  • Tematy z tagiem "Zawór egr"
    Postów
    Odsłon
  • Utrata mocy Ford Focus mk2
    6
    421
    Witam.Posiadam Forda Focusa mk2 z roku 2006r silnik 1.6tdci 90 KM. Mam problem przy przyspieszaniu samochodu.U mechanika stwierdzili iż zapchany jest zawór EGR który został wymieniony na nowy oryginalny, samochód jeździ lepiej niż przed wymiana ale dalej występuje problem przy przyspieszaniu samochodu z mniejszych obrotów około 2000-3000 pod gore włącza się tryb awaryjny(czerwone koło zębate z wykrzyknikiem). ...
  • Rzucanie silnikiem przy pierwszym odpalaniu na zimnym
    4
    105
    Witam ostatnio mojego golfika dopadł pewien problem, mianowicie jak autko postoi całą noc i temperatura spadnie poniżej zera to przy pierwszym odpalaniu strasznie długu odpala i podczas tego próbuje niby odpalić ale jakby się dławił i tak jest z 10sec, jak już odpali silnik ok 2-3 sek chodzi nie równo natomiast później już ok i gdy się go zgasi ponownie to już odpala bez żadnych problemów. Dzisiaj ...
  • Samochód do 9tys zł. 40km dziennie.
    37
    1397
    Samochód do ok. 9 tys. zł. = Budżet: 10tys. zł. = Rejon: śląsk = Użytkowanie: Dziennie około 40-80km. = Własne potrzeby: Docelowo chciałbym samochód na gaz = Warunek konieczny:Klima, 5 drzwi. = Czynne prawo jazdy: 10 lat = Aktualny samochód: Opel Astra I 1.6 16V. Generalnie takie auta mi bardzo przypadły go gustu: Audi A3, VW Golf 4, Skoda Octavia, ale bardzo długo szukam i nie mogę znaleźć ...
  • Prośba o ocene GOLF IV 1.6 16V
    39
    751
    Witam ! Jestem bardzo mocno zainteresowany zakupem oto tego samochodu : https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... yE451.html Byłem oglądać ten samochód ale tylko tak wstępnie. Moja uwage przykuły lekko odstające tylnie drzwi z lewej strony. Zaglądałem też w papiery, okazało sie że ma wszystkie fakturki na wszystkie wymiany dosłownie wszystkiego . Nawet glupiej żarówki. Wydaje mi się że jest ...
  • Zawór EGR mercedes W212 (c207) coupé 350 CGI
    2
    107
    Witam, miesiąc temu kupiłem owy sprzęt zamieniłem ml 400CDI za dopłata ale mniejsza o to... wszystko było okej 1000km zrobiłem No i przedwczoraj odpaliłem zapaliła się kontrolka silnika pojechałem do mechanika podłączył pod komputer wyskoczyło ze zawór egr lecz po ponownym odpaleniu kontrolka zgasła i nie ma problemu. Wczoraj odpaliłem świeciła się już cały czas, z 5-7 razy był gaszony i już ani ...
  • Szarpie podczas jazdy ze stałą prędkością
    23
    793
    Witam, od 3 miesięcy mam problem z tigra 1.6 16v benzyna + LPG ECOTEK samochód szarpie podczas jazdy ze stała prędkością 60km/h albo 90km/h jak mu się przyciśnie ze 110km/h to jakoś normalnie funkcjonuje. Kolejny mechanik dziasiaj rozłożył ręce ilu mechaników tyle diagnoz było wymieniane świece przewody cewka komputer silnika czujnik wału i dalej nic może ktoś miał podobne przyczyny ? Czy to może ...
  • Auto gaśnie jak wciskam sprzęgło i na postoju po dodaniu gazu
    30
    963
    witam juz drugi raz mi sie przydarzylo, ze jak jechalem i wcisnalem sprzeglo to auto zgaslo.jak trzymam na obrotach to nie gasnie, na spostoju jak odpalilem to chodzilo, a jak dodalem gazu i puscilem to zgasl.jaka moze byc przyczyna panowie ? auto e39 benzyna + lpg pozdrawiam
  • Pęchęrzyki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym: Audi A3 8L 1.9TDI ALH
    7
    896
    Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że przy zimnym silniku po odpaleniu w zbiorniczku wyrównawczym występują małe pęcherzyki powietrza. Idą one z górnego wężyka. Jeżeli chodzi o kolor płynu jest jak najbardziej ok, nie ma w nim żadnych śladów oleju ani żadnego nalotu na korku zbiorniczka. Płynu ani nie ubywa ani nigdzie go nie wyrzuca. Olej ma ciemny kolor, nie widać aby przedostała się do niego ...
  • Opel Astra F 1.6 16V
    10
    308
    Witam, posiadam samochód Opel Astra F 1.6 16V 98R. Moje pytanie brzmi czy posiada on gniazdo OBD 2 ponieważ przymierzam się do zakupu takiego testera diagnostycznego Na innych aukcjach czytałem, że OBD 2 posiadają benzyniaki 2001r + i diesle 2004r+ i niektóre starsze amerykańskie samochody. Tutaj podsyłam link do mojego gniazda ma 16 pin czyli jak OBD 2 ale nie jestem pewny czy jest to na 100% ...
  • Czy na pewno stać Cię na diesla?
    53
    18940
    Myślisz, że spalanie to jedyne koszta eksploatacji? A co z osprzętem silnika, wyeksploatowaniem samochodu i eksploatacją miejską. do spalania: Diesel nagrzewa się po 10-15km w mieście. Wtedy ropniak pali 2x więcej jak nie więcej, W dodatku bardzo skraca to żywotność silnika, bo zanim się nagrzeje to już dojedziesz i tak w kółko. Benzyniak nagrzeje się po 3-4km i potem pracuje w optymalnej temperaturze ...
  • Honda Civic VII 1.7 problem z silnikiem/turbina
    2
    185
    Witam. Jestem nowy na tym forum Mam problem w mojej hondzie w silniku. Ogolnie pracuje bardzo nierówno, jak sie zatrzymuje to az całą nią trzesie. Ale najwiekszy problem jest z tym, ze po przejechaniu kilkunastu kilometrów odlacza sie turbina. Maksymalnie moze zrobic 1,5 tysiąca obrotow i koniec, zero mocy. Tak ma od dluzszego czasu. Jakies pomysly co to moze byc zanim wybiore sie do mechanika? ...
  • [Pilne] Zbyt wysokie obroty
    3
    242
    Witam, w ostatnim czasie mój Rover 200 z silnikiem 1.4 16v 103 km przeszedł generalny remont silnika mianowicie wymieniłem wał, panewki i wszystkie uszczelki itp. Dziś pierwsza próba odpalenia i odpalił ale od razu wszedł na 3 tys obrotów i po krótkim czasie obroty wzrastały nawet do 5 tyś. Co może być przyczyną takiego zachowania? Zastanawiam się czy to nie czujnik położenia wału ponieważ podczas ...
  • honda check engine
    1
    316
    witam wszystkich serdecznie mam problem z honda civic 2.2 diesel 2006 rok.moze zaczne od poczatku ,kupilem ja dwa miesiace temu i niedawno wyskoczyl mi check engine taka kontrolka i do tego jeszcze spirala od swiec zarowych tak sie domyslam,niepokojace jest dlamnie to ze jak wylaczam silnik wiatrak nadal pracuje jak by studzil nadal ten silnik,czy ktos moze mi pomoc jakos i wyjasnic co to jest ...
  • Opel Astra G 1,6 Brak mocy i świecąca kontrolka check
    7
    345
    Witam, prosze o pomoc bo wszyscy mechanicy rozkładają ręce z moim problemem. Świeci się kontrolka check, auto ma słabą moc, co jest bardzo niebezpieczne zwłaszcza przy wyprzedaniu. Podłączenie do komputera wykazało następujące problemy: P1122: czujnik położenia pedału przyśpieszenia 2 - niskie napiecie, P1550: elektroniczne sterowanie przepustnicą tryb awaryjny - ograniczone osiągi, P0400: zawór ...
  • Opel Corsa - Check Engine
    6
    334
    Witam, od jakiegoś podczas jazdy zapala się kontrolka "Check Engine", zapala się dosłownie losowo - raz po odpaleniu, raz w trakcie jazdy a czasem nawet jest spokój (20 km w obie strony i brak kontrolki). Co może być tego przyczyną ? Zaznaczam, że: - Zawór EGR był wymieniany a dziś dodatkowo czyszczony - Sonda Lambda wymieniona w zeszłym roku, z ciekawości wkręciłem starą sondę ale problem ...
  • Opel corsa - spada z obrotów i gaśnie
    3
    220
    Mam problem ze swoim samochodem opel corsa b 1.0 2000r. Jestem kobietą, nie znam się, opiszę co się dzieję. Samochód nie odpala za pierwszym razem. Za drugim odpali, ale spada z obrotów i gaśnie nawet na wciśniętym sprzęgle. Za trzecim odpala i nie gaśnie, ale silnik dziwnie chodzi, jakby się telepał. Gdy chcę ruszyć raz zgaśnie a raz nie ma po prostu siły. Nie byłam jeszczę u mechanika. Co to ...
  • Drgania silnika na 4 i 5 biegu PASSAT B6 2.0 TDI
    13
    425
    Cześć, Passat B6 2.0 TDI 170KM DSG 2007r. Mam ogromny problem, mianowicie na 4 biegu (pełny zakres obrotów) oraz na 5 biegu (niski zakres) bardzo telepie mi silnikiem, na innych biegach drgania są tak delikatne, że prawie, że ich nie czuć. Drgania występują podczas przyspieszania oraz podczas "stałej prędkości". Mechanik powiedział mi, że to pompowtryski, więc wymieniłem je na nowe po ...
  • EGR, nieszczelność wydechu?
    3
    510
    Z racji takiej, że rozpoczynam swoją przygodę z forum samochodowym chciałbym z Wami wszystkim się przywitać - Cześć Wam. Koledzy, dwa miesiące temu zakupiłem samochód osobowy Opel Corsa wersja D, silnik 1,7cdti wersja GSI moc 125 km. Auto super, ekonomiczne, fajnie się prowadzi tylko był jeden mankament po badaniu komputerem pojawił się komunikat dotyczący błędu doładowania. Gdy wybrałem się ...
  • BMW X 3 jaki wybrać silnik?????
    8
    924
    Witam. Jestem zainteresowany kupnem Bmw X3 i mam pewien problem. Mianowicie w ogole się nie znam na tych samochodach i potrzebuje waszej pomocy. Nie wiem jaki wybrać silnik 2.0d150km 2.0d 177km czy moze 3.0d 218km. Chce by samochód był mało awaryjny rok produkcji od 2005 do 2008. Prosze o porade i pomoc w dokonaniu odpowiedniego wyboru.
  • Następca Astry G - Vectra C czy Astra H ? [19 000 zł]
    18
    1048
    Cześć Wszystkim, moja ukochana Astra G w dieselku już się całkowicie wysłużyła i poszła dosłownie na złom i teraz szukam jej godnego następcy. W sumie to jeszcze wroce do tej Astry, mialem ja jak juz napisalem w dieslu, byl to nadwozie typu kombi, wiec calkiem duzo mozna bylo wrzucic do bagaznika. Opel jako sam z siebie mnie nie zawiodl nigdy, wlasciwie to wymienialo sie to co sie zuzylo, a nie ...
  • Mocne auto z lpg do 20k z rocznika 2000-2004
    3
    303
    Siema, Postanowiłem zmienić mojego golfa 4 1.6 16v AZD z 2001r. na coś nowego, bo brakuje mi już mocy. Jeżdziłem nim przez 3lata i jestem z niego bardzo zadowolony. Kupiłem go od gościa z Płocka co jeżdził nim od nowości przez 11 lat. Przez te 3 lata wymieniłem w nim tylko zawór egr i cyklicznie wymieniałem olej/filtry/elementy zawieszenia które jest bardzo twarde). No właśnie, z racji tego że ...
  • VOLKSWAGEN - TYPOWE USTERKI -
    1
    3407
    Oprogramowanie sterowników silników wymagające aktualizacji, problemy z wtryskiwaczami paliwa i niska trwałość koła zębatego napędu pompy paliwa (2.0 TDI), pękające głowice (2.0 TDI PD), rozciągające się łańcuchy rozrządu w silnikach benzynowych, problemy z napinaczem łańcucha i kołem zmiennych faz rozrządu oraz hałasującym sprzęgłem klimatyzatora w silniku 1.4 TSI, niesprawny zawór EGR, uszkodzona ...
  • Opel Corsa C, problem z uruchomieniem silnika
    2
    496
    Witam Mój samochód to Opel Corsa C 1.0 benzyna 60KM. Dolegliwością mojego auta jest to, że czasem (nie zawsze) odpala się silnik. Kręcę kluczykiem i raz zapali od razu a czasem dopiero za 10 razem się uruchomi. Pojawił mi się również błąd P1405, nie pojawia się od razu po uruchomieniu silnika tylko po pewnym czasie oraz kontrolka samochodu z kluczem (taka poniżej kontrolki emisji spalin). Wymieniłem ...
  • Vectra B faluje na zimnym silniku
    4
    295
    Witam mam vectre b 1997 1.8 16V. Mam problem ponieważ silnik faluje na zimnym i ciepłym silniku. Zaraz po przekreceniu kluczyka faluje przejade 10/15/30km i faluje tak samo na gazie również.Jak myślicie silniczek krokowy przepustnica a może coś innego?
  • nissan primera p11 lift 2000r. spadek mocy , check engine
    19
    18966
    witam ! posiadam nissana primere lift 2000r. 1.8 benzyna + gaz i mam problem.. auto stracilo moc ! max 130 km/h a od 70km/h lepiej przyspiesza na 5 biegu niz 3 czy 4 .. nie chce sie wkrecac wysoko na obroty , jest mulowate ;/ wymienilem tydzien temu olej , swiece na nowe NGK , filtr powietrza. dzisiaj zrobilem filtr gazu + regulacja i nic ! na benzynie i na gazie chodzi tak samo , mega mul ...
  • Nierówna praca silnika na niskich obrotach - Renault Megane 2001, 1.9
    9
    465
    Witam, Znajomy chce sprzedać renault megane 2001 z silnikiem 1.9 dci. Autko pracuję jednak nierówno na niskich, przy włączaniu silnika jest 500-600 obrotów, wskazówka skacze lekko w górę i w dół (efekt falowania). Nie wiem czy kupić te autko, czy jest to poważna usterka? Czy kwestia regulacji i wymiany jakieś niedrogiej części? Pozdrawiam
  • Vectra b dobry pomysł?
    9
    483
    Witam. Zamierzam kupic autko do 5000 zl. Zastanawiam sie nad vectra b. Chcialem spytac czy to dobry pomysl? Jaki silnik wybrac? Potrzebuje autka 5 drzwiowego ,ale nie kombi. Myslalem, tez nad astra 2 ale w tej cenie chyba bedzie ciezko. Chcial bym, zeby auto mialo troche mocy(myslem nad 1.8/2.0 w lpg) i nie bylo takie drogie w utrzymaniu jak passaty czy a4. Jesli macie propozycje innych modeli z ...
  • A4 b6 vs A3 8p vs Opel Signum vs Golf V do 16 tyś
    19
    909
    Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum chciałbym wszystkich serdecznie przywitać Przychodzę tutaj po poradę, mianowicie w okolicach września będę rozglądał się za samochodem na który mam zamiar przeznaczyć max 16.000zł. Mam obecnie 21 lat, pracuję i od października mam zamiar zacząć studia na które będę dojeżdżał 100km w jedną stronę czyli mniej więcej co drugi weekend 400km trasy. Poza ...
  • sonda do wymiany?
    2
    1605
    Witam, Sprawa dotyczy Opla Astry G silnik Z14XE (dwie sondy lambda). Szukam waszej porady przed wizytą u mechanika: Otóż samochód stracił trochę na mocy, od kilku dni kontrolka silnika świeci. Sprawdziłem za pomoca OP COMa jest to błąd P0136 "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) - usterka" w programie OP COM pokazuje że jest zbyt wysokie napięcie czujnika Q2. Kasowałem błąd, ale pojawia się ...
  • Opel Corsa D 1,3 CDTI problem EGR
    4
    8118
    Witam - kupiłem jakiś czas temu Corsę D 1,3 CDTI (5biegów) 75 KM - rocznik 2008r. przejechałem do tej pory ok 10 tys. - wczoraj zapaliła mi się kontrolka silnika (check engine) - pojechałem na kompa - odczyt z komputera - zanieczyszczony zawór EGR .... pytanie brzmi czy czeka mnie wymiana zaworu EGR ? czy w jakiś sposób mogę go wyczyścić ?? czy może wyjazd na trasę załatwi sprawę ? wiem, że ...