Tani tuning

18 Maj 2006, 14:09

Witam

Co Wy byscie zrobili aby seryjne autko bylo mocniejsze tzn. zeby faktycznie mozna bylo odczuc wieksza moc silnika a wydac przy tym jak najmniejsza kase ??? Prosze o opinie.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

19 Maj 2006, 18:14

Witam,
Proponuje sportowy filtr jeżeli jest autko na turbinie to można go zczipować albo zmienić parametry w oprogramowaniu mozna uzyskać okolo 40KM wiecej ;) Pozdro.
Duck
 

19 Maj 2006, 18:35

Dzieki.Piszcie jeszcze jakies propozycje :) Pozdrawiam
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

26 Maj 2006, 16:01

Strumienica ok 10%
abydoprzodu
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: brać kase na paliwo?

27 Maj 2006, 10:09

Na jednej ze stron tuningowych czytałem ze strumienica faktycznie podnosi moc (wiadomo mało odczuwalna) ale tez skraca troche żywotność silnika.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

15 Cze 2006, 13:33

żadna strumiennica.. poza tym nie ma taniego tuningu. Jak chcesz sie w to bawić to nie licz na oszczedzanie. Mozesz zamontować stozek, odseparowac go od cieplego powietrza może zyskasz 2-3KM, a na pewno piekny dzwiek.
Gość
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hennessey Venom GT - najszybszy samochód świata
    Najszybszy samochód świata Hennessey Venom GT osiągnął prędkość 435.31 km/h (270.49 mil/godzinę) 14 lutego tym samym ustanawiając światowy rekord prędkości dla 2-miejscowego samochodu sportowego. Test podczas którego ...
    Mercedes Klasy V
    Solidny przód i wyjątkowe kształty. Skonstruowana z pasją, z myślą o radościach i wyzwaniach codzienności, nowa Klasa V oferuje zmienny układ wnętrza, a jednocześnie zapewnia imponujące wrażenia podczas jazdy. Przyciąga ...

16 Cze 2006, 10:50

No ale jesli by załozyc oryginalną strumienicę przeznaczoną do danego auta to by cos chyba dało? Bo takie np. z allegro to chyba nic nie wartają...
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

19 Cze 2006, 00:50

najpierw odpowiednio obrób głowice, potem wałek zmień, wydech zrób specjalnie liczony pod twój silnik, no i wyplerować kanały dolotowe może jeszcze jakoś dolot przerobić, zależy gdzie byś chciał aby auto zyskało na elastyczności. Koszt tego to >2000 innego tańszego sposobu nie znam. No chyba że chip z allegro za pare stów, stożek (ponoć +20% mocy :twisted: ) no i oczywiście końcowy tłumik układy wydechowego (też ponoć +20% :twisted: )
Musisz rozgraniczyć 2 kwestie albo masz siano i dłubiesz przy aucie, albo doprowadź je chciaż do seryjnego stanu. Jeszcze powiedz co to za auto i jaki silnik
StreetOfRace
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: GOGOLIN

19 Cze 2006, 10:01

Samochód to Opel Astra I 1.6 / 75KM
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

23 Lip 2006, 17:45

Żeby strumienica dała jakikolwiek efekt należy rownież zmodyfikować układ wydechowy, bo sama struma chyba nic nie da.Należy ją zamontować ok. 75cm od kolektora. :wink:
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

23 Lip 2006, 18:34

Po długich przemyśleniach myśle, że na zadane przeze mnie pytanie w tym dziale można by:
-Splanować głowice
-Wypolerować kanały dolotowe i wydechowe
-Wsadzić wałek np. od Pana Świątka
-zmodyfikować układ wydechowy
-stożek(nie wiele da :roll: )
Jeśli mowa o poldku (bo taki mam w posiadaniu :lol: ) to można by jeszcze wsadzić kolektor od GSi tzw.,,barana''.Ale w tych autach to najlepiej zacząć od remontu a później bawić się w,,podkręcanie'' :lol: A najlepiej to wsadzić silniczek 2.0 DOHC od fiata argenty :lol:

No to by był chyba najtańszy sposób na tuning silnika :wink:
Chyba, że macie jakieś jeszcze propozycje to chętnie poczytam :wink:

Pozdrawiam
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

23 Lip 2006, 19:59

A najlepiej to wsadzić silniczek 2.0 DOHC od fiata argenty

i to racja :D
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 754
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam

27 Wrz 2006, 13:14

ja bym zaproponował to co kolega powyzej:
- najpierw zając sie silnikiem: splanowac głowice, wypolerowac kanały, zmienic układ wydechowy , w moim warsztacie czesto wymieniamy paski alternatora w Astrach i radzę zmienic pasek na nowy :) hehe
Tuning nigdy nie bedzie tani a najbardziej wkurzaja mnie ludzie którzy doklejua sobie do spojlera dokładke w innym kolorze, pomaluja klamki, wywalą jedna wycieraczke i szpanują myśląc ze ich autko robi szał:) hehe oby ujak najmniej takich "człowieków" pozdro
Opel Tigra 1.6 16V 160KM Pozdro!
sznajderro
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Grudziądz

05 Sty 2007, 19:32

pozdrawiam gościa.NIe ma taniego tuningu
Nie ma co się szczypać z autem.Turbosprężarka wydech filtr i nitro
MZ 250 <3
frafel1
Początkujący
 
Posty: 107
Miejscowość: Wołczyn

13 Sty 2007, 00:49

abydoprzodu napisał(a):Strumienica ok 10%


:lol: :lol: :lol:

Grzebanie wolnossacej jednoski jest najbardziej kosztowne. Wbrew pozorom najlepszy stosunek przyrosu do ceny to soft turbo.
spons
Nowicjusz
 
Posty: 2