Trzeszczy tapicerka drzwi - co trzeba zmienić, jak działać?

Trzeszczy tapicerka drzwi - co trzeba zmienić, jak działać?

15 Cze 2013, 20:33

Witam :!:
Volkswagen Golf 3 kombi/Variant.
W aucie fabrycznie były prawdopodobnie założone tylko głośniki na przednim podszybiu, bo tak wyposażone auto przyjechało do Polski. Mimo tego wtyczki do głośników w DRZWIACH były oryginalne(Dodam, że w drzwiach były zaślepki głośników), Przewody "ginęły gdzieś" w desce rozdzielczej.
Założyłem do tylnych drzwi nowe głośniki, wcale nie jakieś super mocne, bo 60cio watowe(260 watów maksymalnej mocy chwilowej).
Do przednich założyłem jakieś pasujące średnicą głośniki z innego auta(włoskiej marki), parametrów nie znam, bo głośniki nie są opisane, ale po średnio ustawionej głośności radia i neutralnym balansie przód/tył łatwo poznać, że przednie są znacznie słabsze.
Każdy głośnik jest podłączony odpowiednio do swojego kanału, lewy tył, lewy przód, prawy przód, prawy tył.
Pomimo rozdziału mocy ustawionego w radiu tak, aby w miarę równo grał przód i tył, cała tapicerka drzwi z tyłu trzeszczy, zwłaszcza, kiedy do głosu "zaczyna dochodzić" bas.
Głośniki oczywiście są przykręcone do tapicerki drzwi. Co jest nie tak, jak być powinno :?:

Pozdrawiam :!:
TDI.SUBARU
Początkujący
 
Posty: 84
Rejestracja: 13 Lut 2008, 23:24

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowa jakość aut poflotowych * Nowa jakość aut poflotowych *
    Zmienia się rynek aut poflotowych i poleasingowych. I są to widoczne zmiany na lepsze. Coraz łatwiej znaleźć wśród takich aut oferty atrakcyjne pod każdym względem. Jeszcze nie tak dawno oferta samochodów pokontraktowych ...
    Filmy szpiegowskie Toyoty Supry z toru Nürburgring Filmy szpiegowskie Toyoty Supry z toru Nürburgring
    Szpiegowski film z testów Toyoty Supry na torze Nurburgring. Tył auta przypomina koncepcyjny supersamochód Toyota FT-1. Premiera flagowego auta sportowego Toyoty jest przewidywana na 2018 r., rok po debiucie ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006