TTI 550 CZY 770? Pomoc w Wyborze

TTI 550 CZY 770? [Pomoc w Wyborze ]

17 Lis 2008, 14:03

[link wygasł] Zastanawiam się nad Tym lub na tym : [link wygasł]

Moze mi ktoś doradzić, które wybrac bo jedno ma ASC a drugie juz nie. Niewiem za bardzo na co jeszcze zwrocic uwage. Prosze o Pomoc. Dziekuje
Balcer
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 22 Lip 2008, 16:56

Re: TTI 550 CZY 770? [Pomoc w Wyborze ]

17 Lis 2008, 17:44

tańszy model nie ma RF Gain, dzięki temu możesz odfiltrować słabsze sygnały. Dla mnie to jednak jedno z podstawowych pokręteł.
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 675
Rejestracja: 07 Lis 2008, 16:55
Miejscowość: Śląsk

Re: TTI 550 CZY 770? [Pomoc w Wyborze ]

17 Lis 2008, 20:38

Jeżeli zastanawiasz się na tymi dwoma to bierz TTI 770.
Więcej przydatnych funkcji jak kolego napisał RF Gain bardzo przydatny w mieście.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1831
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 13:19
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pasek rozrządu - jego rola w silniku, żywotność i wymiana... Pasek rozrządu - jego rola w silniku, żywotność i wymiana...
    Pasek i jego rola w silniku Zlekceważenie terminu wymiany paska rozrządu może zakończyć się remontem kapitalnym silnika. Uwaga! Wymiana samego paska to zbyt mało. Zazwyczaj wymieniamy także napinacz, rolki prowadzące a czasem ...
    System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami
    Łącząc system 4Control (4 koła skrętne) z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, Renault w skuteczny sposób skoordynowało działanie dwóch kluczowych elementów z punktu widzenia zachowania samochodu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili