Tuba do auta

Tuba do auta

27 Sie 2008, 18:58

Witam, chciałbym kupić do mojego passata b3 :) :wink: tube do bagażnika, w przodzie mam głośniki pioneer i radyjko JVC 4x50,
chcialbym sie zmieścić w kwocie 400 zł, nie zależy mi na tym aby rozrywało klape tylko żeby ładnie i ze smakiem duckało :) :) ,
w temacie jestem zielony więc proszę was o pomoc. Jednak mam juz pewne typy

[link wygasł]

http://www.swistak.pl/aukcje/3388211,SU ... -HURT.html

warto dodać tyle do zestawu z wzmacniaczem blaupunkt? moze ma ktoś inne propozycje. Czy moze lepsza tuba aktywna? Prosze o pomoc i pozdrawiam
pawelzam
Nowicjusz

Re: Tuba do auta

27 Sie 2008, 19:43

Chcesz kupić samą tube za 400 zł, czy tube+ wzmacniacz za 400zł??

Z tych dwóch propozycji wybrałbym tą druga. Lepszy wzmacniacz jest.
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący

27 Sie 2008, 21:52

Tube + wzmacniacz.
pawelzam
Nowicjusz

28 Sie 2008, 13:57

Witam,nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwole sobie zadac moje pytanie wlasnie tu.Wiec czy zestaw przedstawiony przez kolege wyzej mozna zintegrowac z komputerem? Chcialbym aby taki zestaw lub podobny,urzedowal mi w domu :).Z gory dziekuje :)
Bardzo wiele mowisz o SOBIE, gdy wydajesz sie mowic o innych ludziach.
Architek
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zgorzelec

28 Sie 2008, 14:46

Pewnie w jakiś sposób się da, tylko po co??
Za 400 zł możesz sobie kupić dobrą karte dźwiękową + dobre głośniki 5.1 do kompa, więc ja nie widzę sensu aby kupować tube ze wzamcniaczem do kompa.
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący

28 Sie 2008, 15:02

Bryza napisał(a):Pewnie w jakiś sposób się da, tylko po co??
Za 400 zł możesz sobie kupić dobrą karte dźwiękową + dobre głośniki 5.1 do kompa, więc ja nie widzę sensu aby kupować tube ze wzamcniaczem do kompa.

To wszystko juz mam ;) pytam poniewaz potrzebuje czegos wiecej,ale dzieki za podpowiedz