[SUV-C] Tucson I 2,0 CRDi / Freelander I 2,0 TD4 / X-Trail I 2,2 Di

[SUV-C] Tucson I 2,0 CRDi / Freelander I 2,0 TD4 / X-Trail I 2,2 Di

18 Paź 2016, 19:09

Image

Podstawowe kryteria zestawienia:
- kompaktowy SUV
- silnik diesla o mocy ok. 110KM
- manualna skrzynia biegów
- napęd na cztery koła
- modele z okolic 2005r.

Wytypowane modele do zestawienia:
- Hyundai Tucson I 2,0 CRDi - 113KM
- Land Rover Freelander I 2,0 TD4 - 112KM
- Nissan X-Trail I 2,2 Di - 114KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
Land Rover został wyposażony w hamulce bębnowe tylnej osi (TRW). Należy zwrócić uwagę na ceny amortyzatorów (KYB, Sachs) we wszystkich trzech modelach. W Hyundaiu nie montowano koła dwumasowego w tej wersji silnikowej.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 12124
Zdjęcia: 45
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    Uniwersalny system hakowy i bramowy - samochody ciężarowe Uniwersalny system hakowy i bramowy - samochody ciężarowe
    W sytuacji gdy rosną wymagania odnośnie do standardów technicznych, ekonomicznych i ekologicznych pojazdów, coraz większą uwagę zwraca się na optymalne wykorzystanie posiadanego taboru. Jest to jeden z powodów, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006