Turbosprężarka nowa czy regenerowana?

Turbosprężarka nowa czy regenerowana?

05 Lis 2012, 14:36

Witam

Jestem mechanikiem i mam pytanie jak w temacie. Często klienci przyjeżdżają do mnie i po diagnostyce wychodzi że jest problem z turbosprężarką i co wtedy? Co zaproponować klientowi? Najtańsza opcja to regeneracja, albo używka, ale czy to dobre rozwiązanie? a może proponować klientowi wyłącznie nową turbinę? Miałem do czynienia z regeneracjami, kupowałem je z pod Wrocławia i Mielca, przykro stwierdzić ale była to fuszerka.. Później problemy były z uznaniem gwarancji, jednym słowem szkoda gadać. Ma ktoś podobne doświadczenia, albo może zaproponować porządny zakład (o ile takie jeszcze istnieją).
samochodek
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 12 09 1981
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: BMW
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

Re: Turbosprężarka nowa czy regenerowana?

06 Lis 2012, 14:03

Cześć. JA dokładnie miałem i mam ten sam problem.Regeneracja tylko dla najlepszych firm. Reszta to fajansiarze. Też miałem złe doświadczenia z Mielcarzami, Wrocławiem, Oleśnicą.
Niekiedy trafiały się takie regeneracje ze po tygodniu padały i przysyłali 2, nie chcieli zwrotu starej. Do tej pory szroty lejące, świszczące leżą u mnie w garażu. Ogólnie staram się klientom doradzać zakup nowej i tu też pomagam. Natomiast gdy klienta nie stać daje im wolną rękę niech sobie sami bat na siebie kręcą. Ja nie chce takiej odpowiedzialności ponosić.

Nowa, jak coś to polecam chłopaków z Siedlec. Mają troszkę taniej jak w MR.
naprawiacz
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 01 01 1990
Auto: Audi A4 B7, 1.9 TDI 131KM

07 Lis 2012, 12:32

Ceny mogą mieć mniejsze, a jak jest np z uznawaniem gwarancji? Kupowałeś coś od nich i jak tam te turbiny? Jak z wysyłką jest? Napisz coś więcej o nich, bo ja nie słyszałem o nich jeszcze.
samochodek
Nowicjusz

07 Lis 2012, 14:20