Uszkodzenia pokolizyjne - jak to ogarnąć

Uszkodzenia pokolizyjne - jak to ogarnąć

23 Sie 2011, 13:16

Witam...
Kupiłem od dobrego kolegi Astre F 94 r. za parę groszy. Była po kolizji i policja zabrała dowód rejestracyjny. Wymieniłem parę części w układzie kierowniczym i jadę na przegląd. Tam dowiaduję się że... muszę również zrobić blacharkę ;/
Prawy błotnik i drzwi są pogniecione, ale nie ma sensu prowadzić tego do blacharza, bo w końcu koszty przewyższą mi wartość samochodu ;/
Co byście mi teraz poradzili?
Sprzedać? Ten przegląd jakoś zrobić? Zezłomować?
Naprawdę nie mam pojęcia co robić, bo w sumie miał to być mój pierwszy samochód, a tu tak się wtopiłem.
Grucha
tojapiotrek
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 16 Maj 2010, 17:15
Miejscowość: Radom

Re: Uszkodzenia pokolizyjne - jak to ogarnąć

23 Sie 2011, 13:56

Kupić jakieś używki i samemu zamontować.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1831
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 13:19
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia? Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia?
    Wjazd na ośnieżone i oblodzone wzniesienie może być niebezpieczny. Ostrożność jest jak najbardziej wskazana, ale wielu kierowców rozumie to jako wolne podjeżdżanie pod górę. Jednak w tym przypadku przy zbyt ...
    Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular
    Czeska marka rozwijała przemyślane i skuteczne sposoby na radzenie sobie z dużym śniegiem i trudnym zimowymi warunkami już ponad osiemdziesiąt lat temu. Znany model POPULAR dokonał podczas zim lat 30 wielu spektakularnych ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili