Uszkodzenia pokolizyjne - jak to ogarnąć

Uszkodzenia pokolizyjne - jak to ogarnąć

23 Sie 2011, 13:16

Witam...
Kupiłem od dobrego kolegi Astre F 94 r. za parę groszy. Była po kolizji i policja zabrała dowód rejestracyjny. Wymieniłem parę części w układzie kierowniczym i jadę na przegląd. Tam dowiaduję się że... muszę również zrobić blacharkę ;/
Prawy błotnik i drzwi są pogniecione, ale nie ma sensu prowadzić tego do blacharza, bo w końcu koszty przewyższą mi wartość samochodu ;/
Co byście mi teraz poradzili?
Sprzedać? Ten przegląd jakoś zrobić? Zezłomować?
Naprawdę nie mam pojęcia co robić, bo w sumie miał to być mój pierwszy samochód, a tu tak się wtopiłem.
Grucha
tojapiotrek
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 16 Maj 2010, 17:15
Miejscowość: Radom

Re: Uszkodzenia pokolizyjne - jak to ogarnąć

23 Sie 2011, 13:56

Kupić jakieś używki i samemu zamontować.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1831
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 13:19
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy luksusowe SUV-y mogą być ekologiczne? Czy luksusowe SUV-y mogą być ekologiczne?
    Jeszcze dekadę temu aspekt ekologii w segmencie samochodów klasy premium nie był brany przez producentów pod uwagę tak mocno, jak w chwili obecnej. Co więcej, samochody luksusowe produkowane dzisiaj mogą poszczycić ...
    System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami
    Łącząc system 4Control (4 koła skrętne) z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, Renault w skuteczny sposób skoordynowało działanie dwóch kluczowych elementów z punktu widzenia zachowania samochodu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Nissan Sway, przód
      Summer Cars Party 2009
      Marcin Dorociński i SEAT Ibiza FR
      Chicago Auto Show 2008