Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

17 Mar 2012, 15:14

Witam, mam pytanie. Czy ten olej to syntetyk czy półsyntetyk?
bo na opakowaniu pisze niby 'synthetic blend'...
m4tek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 01 Maj 2010, 00:03
Miejscowość: Krakow

Re: Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

17 Mar 2012, 16:10

To półsyntetyk. Syntetyk to 0W i 5W. A 15W to już minerlany.
"synthetic blend" to "mieszanka syntetyczna". Coś kręcą z tymi olejami chyba. Zaciekawiony odwiedziłem ich stronkę i faktycznie olej 10W/40 to u nich olej syntetyczny...A z kolei inny olej, też 10W to olej mineralny...Oczywiście również do silnika samochodu osobowego.
Ja to bym dał se spokój z tą firmą, bo cholera wie, co tam w tym opakowaniu jest w końcu.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13687
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

18 Mar 2012, 16:02

ale w sumie to słyszałem bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tego oleju. może ktoś kto stosował wyrazić również swoją?
m4tek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 01 Maj 2010, 00:03
Miejscowość: Krakow

Re: Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

01 Wrz 2012, 22:09

Świetny olej,właśnie teraz go testuję,silnik cichutko chodzi i zbiera się bardzo lekko,jestem ciekaw czy zlikwiduje delikatne pocenie się, na styku bloku z głowicą silnika.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6629
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

04 Wrz 2012, 12:56

DuraBlend i Maxlife to oleje HC czyli inaczej wysokoprzetworzony (hydrocrack) olej mineralny, olej bazowy klasy HC (hydrocracking) grupy III, czy III+ to olej o zbliżonych (bez cudzysłowiu ) właściwościach do olejów bazowych syntetycznych, do tego stopnia, że niektórzy producenci (Valvoline nie!) zaliczają go do olejów syntetycznych.

Syntetyczne: SynPower Motor Oil
SynPower 0W-40/5W-40/5W-30
SynPower XL-III 5W-30*
SynPower MST 5W-30*
SynPower MXL 0W-30/5W-30*

MaxLife Motor Oil
MaxLife Synthetic 5W-40 - syntetyczny
MaxLife 10W-40 - półsyntetyczny
MaxLife Diesel 10W-40 - półsyntetyczny

Półsyntetyczne: DuraBlend Motor Oil
DuraBlend 10W-40
DuraBlend FE 5W-30
DuraBlend Diesel 5W-40
DuraBlend Diesel 10W-40

Specjalne: VR1 Racing Motor Oil
VR1 Racing 5W-50/10W-60

Mineralne:
Turbo 10W-40/15W-40/15W-50/20W-50
Diesel Turbo 15W-40
Grześ101
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 06 Lut 2012, 17:04
Prawo jazdy od: 06 04 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia? Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia?
    Wjazd na ośnieżone i oblodzone wzniesienie może być niebezpieczny. Ostrożność jest jak najbardziej wskazana, ale wielu kierowców rozumie to jako wolne podjeżdżanie pod górę. Jednak w tym przypadku przy zbyt ...
    Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie? Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie?
    Obecnie rośnie zainteresowanie kierowców samochodami o dużej mocy i małym zużyciu paliwa. Aby sprostać tym oczekiwaniom rynku, wiodący producenci samochodów więcej uwagi poświęcają projektowaniu modeli wyposażonych ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili