Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

17 Mar 2012, 16:14

Witam, mam pytanie. Czy ten olej to syntetyk czy półsyntetyk?
bo na opakowaniu pisze niby 'synthetic blend'...
m4tek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 01 Maj 2010, 01:03
Miejscowość: Krakow

Re: Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

17 Mar 2012, 17:10

To półsyntetyk. Syntetyk to 0W i 5W. A 15W to już minerlany.
"synthetic blend" to "mieszanka syntetyczna". Coś kręcą z tymi olejami chyba. Zaciekawiony odwiedziłem ich stronkę i faktycznie olej 10W/40 to u nich olej syntetyczny...A z kolei inny olej, też 10W to olej mineralny...Oczywiście również do silnika samochodu osobowego.
Ja to bym dał se spokój z tą firmą, bo cholera wie, co tam w tym opakowaniu jest w końcu.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13880
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

18 Mar 2012, 17:02

ale w sumie to słyszałem bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tego oleju. może ktoś kto stosował wyrazić również swoją?
m4tek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 01 Maj 2010, 01:03
Miejscowość: Krakow

Re: Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

01 Wrz 2012, 23:09

Świetny olej,właśnie teraz go testuję,silnik cichutko chodzi i zbiera się bardzo lekko,jestem ciekaw czy zlikwiduje delikatne pocenie się, na styku bloku z głowicą silnika.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6726
Rejestracja: 02 Lut 2009, 12:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Valvoline MAXLIFE DIESEL 10W-40

04 Wrz 2012, 13:56

DuraBlend i Maxlife to oleje HC czyli inaczej wysokoprzetworzony (hydrocrack) olej mineralny, olej bazowy klasy HC (hydrocracking) grupy III, czy III+ to olej o zbliżonych (bez cudzysłowiu ) właściwościach do olejów bazowych syntetycznych, do tego stopnia, że niektórzy producenci (Valvoline nie!) zaliczają go do olejów syntetycznych.

Syntetyczne: SynPower Motor Oil
SynPower 0W-40/5W-40/5W-30
SynPower XL-III 5W-30*
SynPower MST 5W-30*
SynPower MXL 0W-30/5W-30*

MaxLife Motor Oil
MaxLife Synthetic 5W-40 - syntetyczny
MaxLife 10W-40 - półsyntetyczny
MaxLife Diesel 10W-40 - półsyntetyczny

Półsyntetyczne: DuraBlend Motor Oil
DuraBlend 10W-40
DuraBlend FE 5W-30
DuraBlend Diesel 5W-40
DuraBlend Diesel 10W-40

Specjalne: VR1 Racing Motor Oil
VR1 Racing 5W-50/10W-60

Mineralne:
Turbo 10W-40/15W-40/15W-50/20W-50
Diesel Turbo 15W-40
Grześ101
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 06 Lut 2012, 18:04
Prawo jazdy od: 06 04 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie
    Wyniki testu przeprowadzonego przez organizację ADAC nie pozostawiają wątpliwości – nowe samochody z silnikami Diesla mogą przekraczać normy emisji tlenków azotu nawet o 900 procent! Nie powinno więc dziwić, ...
    [D] Mondeo mk3 1,8 / Lybra 1,8 / Laguna II 2,0 / Passat B5 2,0 [D] Mondeo mk3 1,8 / Lybra 1,8 / Laguna II 2,0 / Passat B5 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - kombi segmentu D - silnik benzynowy o mocy ok. 130KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2002 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Ford Mondeo mk3 1,8 - 125KM - Lancia ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Golf GTI Cabriolet - wnętrze, 4
      Volkswagen Golf Alltrack, bok
      95
      Mercedes-Benz 500 K z 1936 roku, replika ręcznie wykonana, tył