Vectra A - zapłon. Wyprzedzić czy zostawić fabrycznie?

Vectra A - zapłon. Wyprzedzić czy zostawić fabrycznie?

06 Kwi 2010, 15:26

Witam!
Zmieniłem cały układ zapłonowy, mam założoną instalację LPG, i zastanawiam się, czy zostawić wyprzedzony zapłon czy ustawić tak jak jest fabrycznie oznaczony? Czy ma to wpływ na spalanie? Moc?

[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 16:35 ]
Byłem teraz pobawić się trochę tym zapłonem. Jak ustawiłem na fabryczne oznaczenia, to silnik chodził koncertowo :D Słychać było taki agresywny ryk, i na gazie, i na benzynie. I samochód był o wiele mocniejszy, jak ustawiłem na oznaczenia (przyśpieszyłem o jakieś 3-6mm) które zrobił gazownik, samochód się zamulił na benzynie i na gazie. Ma to wpływ na spalanie? Jak jest lepiej?
michal2409
Początkujący
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 Mar 2010, 14:17
Miejscowość: Mniów (k. Kielc)

Re: Vectra A - zapłon. Wyprzedzić czy zostawić fabrycznie?

07 Kwi 2010, 09:48

ja bym zostawił fabryke bo jak masz zmulony moze lac gazu czy tez benzyny i nie przepalac co daje zwiekszone spalanie bez efektu i rezultatu zuzycia tego paliwa pozdrawiam
zakrzak
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 06 Kwi 2010, 10:29
Miejscowość: Toruń
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak radzić sobie z podstawową obsługą samochodu? Jak radzić sobie z podstawową obsługą samochodu?
    Mogłoby się wydawać, że włączenie świateł przeciwmgłowych, wymiana koła na zapasowe czy znajomość sygnalizacji świateł ostrzegawczych na desce rozdzielczej to podstawowe umiejętności, jakie powinien posiadać kierowca. Tymczasem ...
    Dacia Duster Blackshadow nowa seria limitowana Dacia Duster Blackshadow nowa seria limitowana
    Wszechstronny SUV marki Dacia przybiera nową szatę miejskiego stylu. Dzięki starannie dobranym elementom wystroju zewnętrznego Duster Blackshadow nie pozostanie niezauważony. Wyróżnia go między innymi krata wlotu powietrza ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili