Volkswagen golf-problem z czujnikiem temperatury

29 Paź 2009, 17:01

Mam golfa 3 w gazie 1.4 a problem dotyczy tego , że ostatnio założyłem nowy termostat i czujnik temperatury i auto po przejechaniu 5 km juz miało 90 stopni a jak już przejechałem 20km to temperatura trzymała się 90- 100 stopni i załaczał mi się ten sygnał dźwiękowy i zapala się kontrolka oleju i on cały czas piszczał nawet jak stanąłem ale jak mu dodałem prawie do oporu gazu to kontrolka gasła i ten sygnał tez i mam pytanko czy to moze być pompa wodna czy cos innego??
krzys23
Nowicjusz
 
Posty: 26
  • 29 Paź 2009, 19:03

    Musisz sprawdzić czy termostat się otwiera ,do gara go z gorąca wodą i będziesz wiedział trochę lepiej co może być przyczyną!Pompa może być ,pasek klinowy słabo naciągnięty, itd.Jeśli zapalała się kontrolka oleju to znaczy,że silnik nabrał rzeczywiście wysokiej temperatury wtedy ciśnienie oleju spada(robi się nazbyt rzadki).
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8466
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    29 Paź 2009, 20:23

    Ja patrzałem i termostat się otwiera i nawet zrobiłem w innym termostacie 4 dziury i temperatura jest 80 stopni i po przejechaniu 30 km tez załacza się ten czujnik i sygnał
    krzys23
    Nowicjusz
     
    Posty: 26

    29 Paź 2009, 22:08

    Musisz sprawdzić pompę w takim razie.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8466
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    30 Paź 2009, 09:54

    A jeszcze lepiej zrobisz,jak sprawdzisz ciśnienie oleju.Będziesz wtedy wiedziałco jest przyczyną - czy pompa siada,czy czujnik nawalił,czy filtr oleju jest już do wymiany.
    Pozostaje jeszcze sprawa samego oleju - czy czasami go nie wymieniałeś,a jak tak,to jaki był i jaki wlałeś.A jak nie wymieniałeś teraz,to kiedy ostatnio.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo!
      Kierowcy próbują wszystkich sposobów, aby oszczędzić na paliwie. Okazuje się, że stanie na lewym pasie w oczekiwaniu na skręt w lewo z wrzuconym jałowym biegiem jest nie tylko marnowaniem czasu, ale i pieniędzy. Unikając ...