Volkswagen Polo - odłącza gaz przy gwałtownym wzroście obrotów

Volkswagen Polo - odłącza gaz przy gwałtownym wzroście obrotów

17 Paź 2016, 08:42

Witam
Od niedawna jestem posiadaczem Polóweczki, która posiada nie najświeższą już instalację ale na początku było wszystko ok a teraz.........
Auto szarpie i dusi się dopóki temperatura płynu w układzie chłodzenia nie osiągnie min 70 ale najgorsze w tej chwili jest to, że przy gwałtownym dodawaniu gazu ( w trakcie wyprzedzania itp ) czy nawet w trakcie zmiany biegów, odcina gaz .

Ktoś, coś podpowie?

Pozdrawiam
Marcin
Marcin198001
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 17 Paź 2016, 08:27
Prawo jazdy od: 23 12 1999
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volksawgen Polo
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: Volkswagen Polo - odłącza gaz przy gwałtownym wzroście obrotów

17 Paź 2016, 14:40

Marcin198001 napisał(a):Auto szarpie i dusi się dopóki temperatura płynu w układzie chłodzenia nie osiągnie min 70
Kiedy wymieniałeś filterki od gazu i miałeś robiony przegląd instalacji?

Marcin198001 napisał(a):najgorsze w tej chwili jest to, że przy gwałtownym dodawaniu gazu ( w trakcie wyprzedzania itp ) czy nawet w trakcie zmiany biegów, odcina gaz
Czy odcina go tylko podczas gwałtownego przyciskania gazu i później auto wraca zpowrotem na gaz czy musisz je ręcznie przełączać żeby ponownie chodziło na gazie?

Mi to wygląda na problem z przepływem gazu. Podczas gwałtownego przyspieszania masz większe zapotrzebowanie na paliwo niż zazwyczaj i może jest za małe ciśnienie gazu przez np. przypchane filterki dlatego komputer decyduje o przełączeniu na Pb bo to dla niego sygnał o niskim stanie gazu w zbiorniku.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3448
Zdjęcia: 3291
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Volkswagen Polo - odłącza gaz przy gwałtownym wzroście obrotów

19 Paź 2016, 12:29

Ja proponuję zregenerować lub wymienić parownik - miałem te same objawy u siebie i dopiero wymiana parownika pomogła. Na zimnym silniku nie było wogóle mowy o jeździe, bardzo często nie było wolnych obrotów czego wynikiem było szarpanie podczas jazdy, a czasami instalacja sama się przełączała na Pb i nie raz nie dało się jej przełączyć na LPG.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13687
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota GT86 i Shelby Toyota 2000 GT Toyota GT86 i Shelby Toyota 2000 GT
    W niedzielę zakończył się Goodwood Festival of Speed, święto motoryzacji w Wielkiej Brytanii. Wśród atrakcji przygotowanych przez Toyotę znalazło się 6 specjalnie opracowanych egzemplarzy Toyoty GT86, które ...
    Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili