Volvo v4o do 10 tyś złotych

18 Sty 2013, 12:27

Witam wszystkich jestem tutaj nowy potrzebuje porady. rozglądam się za volvo v40 proszę co sadzicie o tym samochodzie warto go kupować. Interesuje mnie diesel lub benzyna z gazem
silnik w miarę mocny. chciałbym się dowiedzieć jak się sprawuje zawieszenie czy silniki są wadliwe? ogólnie wszystko czy jest dużo miejsca w środku. i prosze tez o porady jakie inne auto byście proponowali do 10 tyś zł. z góry dziękuję rocznik nie mniejszy niż 2000 :)
driver666
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 25 02 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW Golf II
Silnik: 1.6 TD 70 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1990

18 Sty 2013, 14:10

Najfajniej jedzie 1.9 diesel 116 KM, pali przyzwoicie. Zawieszenie twarde, łączniki stabilizatora często padają, jednakże drogie nie są. Miejsca średnio dużo zwłaszcza z tyłu. Ale w tej kasie to lepiej poszukać benzyniaka. Fajne autko ale wolałbym za tą cene np Mazde 626.
havoc
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 352
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Porsche 911 Carrera 4 GTS
Silnik: 3.8 408 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Sty 2013, 17:30

dzięki za odzew tez tak myślę trochę o benzyniaku. tylko tam jest parę modeli słyszałem ze silniki to zbieranina z różnych marek. trudno zgadnąć który żywotny? a z tym miejscem to zależy mi żeby w miarę było go dużo. aha a ten dieselek to troche nie za słaby na takie duże auto, jednak trochę waży?
driver666
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 25 02 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW Golf II
Silnik: 1.6 TD 70 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1990

18 Sty 2013, 23:05

Żadna zbieranina. Benzyniaki to silniki Renault z niewielkimi modyfikacjami Volvo. To samo Diesle. Nie ma chyba mniej żywotnych i bardziej. Ten mocniejszy diesel o którym mówiłem ma turbo ze zmienne geometrią łopatek, które mogą się zapiec jeśli mulisz silnik po mieście na niskich obrotach. Czasem trzeba go pokręcić na trasie. Mi tam dynamika wystarczyła, chociaż jak się przejechałem 2.7 CDI w E klasie to stwierdziłem, że to jednak wolne jest :D. Mamy takie V40 w rodzinie od 6 lat z 2002 roku i całkiem dobrze się trzyma. No i części nie są drogie jak wszyscy mawiają bo dużo podzespołów podchodzi właśnie z Renault.
havoc
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 352
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Porsche 911 Carrera 4 GTS
Silnik: 3.8 408 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Sty 2013, 12:06

Kumpel w pracy ma V40 1.9TDI z tego co pamiętam, to nie był zadowolony z zawieszenia bo na naszych drogach podobno często do wymiany mu idzie. On sporo jeździ.
inż. mechaniki i b. maszyn
KapitanSTS
Początkujący
 
Posty: 79
Prawo jazdy: 21 03 2003
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Fiat Punto I
Silnik: 1.1 55 SX
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...
    Jaki silnik wybrać w Toyota Yaris II (P9)?
    Toyota Yaris II została wprowadzona na rynek w 2005 roku (gościła na nim przez kolejne sześć lat do 2011) zastępując model pierwszej generacji który był dobrze przyjęty na rynku. W przypadku silników zmieniło ...