VW GOLF 1.8 B 75 KM

VW GOLF 1.8 B 75 KM

04 Gru 2010, 17:52

Witam serdecznie!Mam pytanie,w moim Golfie VW GOLF 1.8 B 75 KM po tygodniu stania na dworze mam problem.Po uruchomieniu silnika strasznie dymi i dość długo nie chce zejść z wysokich obrotów(naprawdę mocno dymi).Proszę u radę czy to normalne czy jest jakiś problem?Z góry dziekuję.DAN 74
Dan74
Dan74
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 Gru 2010, 17:39
Miejscowość: Kłodzko

Re: VW GOLF 1.8 B 75 KM

04 Gru 2010, 23:37

Sprawdz poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku. Jeżeli jest ok, to nie masz raczej powodów do zmartwień. O tej porze roku w większości samochodów tak się dzieje. Poprostu różnica temperatur... Jak jest mrozik i oddychasz, to z nosa albo z ust też ci leci para. Z samochodami jest podobnie...

[ Dodano: 5 Grudzień 2010, 11:07 ]
W odpowiedzi na twoje pw do mnie - jeżeli masz uszkodzoną chłodnicę, to oczywiście że nie powinieneś jeździć tym samochodem bez płynu. Jeżeli jednak jeździłeś, to mogła się przepalić uszczelka pod głowicą. Na chwilę obecną nie pozostaje ci nic innego, jak najpierw wymienić chłodnicę ( lub ją naprawić jeżeli się da ), nalać płynu do układu chłodzenia i jeździć obserwując poziom płynu w zbiorniczku oraz stan oleju w silniku.
Jeżeli przepaliła się uszczelka pod głowicą, to ze zbiorniczka będzie ubywało płynu, z rury będą leciały kłęby pary, olej może robić się koloru kawy z mlekiem. Może też ci rosnąć ciśnienie w układzie chłodzenia - węże będą twarde, a w zbiorniczku po powierzchni mogą pływać tłuste, ciemne plamy, może być widać w zbiorniczku gazowanie ( tak jakbyś otworzył butelkę z napojem gazowanym ) i może dać się odczuć zapach spalin.
Oczywiście nie wszystko na raz. Zależy w którym miejscu uszczelka się przpaliła.
Jeżeli jednak wszysto będzie ok, to masz szczeście.
Ale tak jak pisałem wcześniej - odradzam jazdę z uszkodzoną chłodnicą.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13687
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    LED-owa rewolucja LED-owa rewolucja
    Jeszcze niedawno za szczyt nowoczesności uchodziły reflektory biksenonowe, jednak ich kariera już dobiega końca – dziś nowe modele aut coraz częściej wyposażane są w reflektory LED. Mało kto wie, że pierwszym samochodem ...
    Reflektory ksenonowe - lepsza widoczność i większe bezpieczeństwo Reflektory ksenonowe - lepsza widoczność i większe bezpieczeństwo
    Aby bezpiecznie prowadzić samochód, musimy mieć dobrą widoczność. Pomagają w tym na przykład reflektory ksenonowe, które oświetlają drogę o wiele lepiej niż lampy wyposażone w żarówki halogenowe. Aby ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili