Vw Golf 2 Popychacze zaworów

  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

[Vw Golf 2] Popychacze zaworów

Post» 30 Wrz 2007, 21:49

Witam.Popychacze zaworów cykaja mi w autku od prawie pół roku i na ciepłym i na zimnym. CZytałem juz o tym mnóstwo i powiem szczerze że nie wiem czy sie przejmowac czy to zlewać ( opinie na ten temat sa rózne). Wiec bardzo bym prosił o odpowiedz co Wy o tym sądzicie. Wygląda to tak ze sam raczej nie mam talentu zeby to zrobic a u mechanika zapłacę pewnie sporo. Mam troche pilniejszych wydatków i chciałbym to odpuscic jezeli oczywiście nie grozi to poważnymi konsekwencjami dla silnika. SIlnik to Pn 1,6 na Pierburgu2EE (trochę nerwów i kasy mnie juz kosztował) , a przejechane ma 247 tys km :twisted: . Ogólnie silniczek po regeneracji gaznika chodzi fajnie, nie jest słaby i dobrze reaguje na pedał gazu, a co najlepsze pali w miescie ponizej niewiele ponad 7 litrów na 100km (leje do niego V-powera 95).Ostatnio z rana jak jest zimno to klepie troszkę głośniej( ze już w kabinie jak się dobzre wsłuchać to go słysze), ale nie za długo na ciepłym juz nie puka tylko zostaje te cykanie. Więc myślicie ze musze koniecznie robic te popychacze czy moge sobie jeszcze odpuscic. Będe bardzo wdzięczny za kazdą opinie Pozdrawiam
Momek
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 19 Lut 2007, 17:41
Interesujące?
1


Re: [Vw Golf 2] Popychacze zaworów

Post» 01 Paź 2007, 21:12

Hmmm,powiem tak - żeby mieć pewność,że można z tym jeszcze jexdzić,to potrzebna jest niestety wizyta u mechanika.On to weźmie na słuch,bo żeby określić co z tym zrobić,to trzeba to jednak słyszeć.Być może wystarczy regulacja zaworów.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 10665
Zdjęcia: 1133
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
Interesujące?
0

Re: [Vw Golf 2] Popychacze zaworów

Post» 01 Paź 2007, 22:45

Popychacze nie są drogie ok.20 zł koszt wymiany też nie duży jeżeli zbliża się termin wymiany paska rozrządu to najlepiej połączyć obie czynności.Można też odpowietrzyć popychacze.Ważne na jakim oleju się jeździ i jaki jest jego stan przy maksymalnym stanie mniej będą stukać.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1445
Rejestracja: 09 Sie 2007, 00:19
Interesujące?
0

 
  • Galeria motoryzacyjna
    Lexus CT 200h
    Peugeot 108 RC, tył
    BMW E1 i E2 (1991-1993), wnętrze
    Adam Małysz i Rafał Marton w Mitsubishi L200 na Rabakoz Cup
    Chrysler Pacyfica - 2005 rok - kierownica

Problemy techniczne