Vw golf 4 1.9 tdi 110km.problem z chlodzeniem..

08 Paź 2011, 19:26

koledzy mam pytanie ,posiadam golfika 1.9 tdi 110km 1999r. pompa wodna nie daje praktycznie zadnego cisnienia wiec uklad chlodzenia nie ma obiegu .wentylator sie spalil,i brak ogrzewania w kabinie.szukam rys.silnika i jakis podpowiedzi ,może mądrych rad jak sie dostac i wymienic pompę wody....????da sie to zrobic bez rozbierania calego silnika???? Z góry serdecznie dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam.
konikkk
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: vw golf 4 1.9tdi 110km.

09 Paź 2011, 10:22

witam:)
wiesz jestem mechanikiem od 10 ponad lat i nie słyszałem jeszcze takiego pytania śmiesznego czy ty wiesz co pytasz?:)
pompa nie wytwarza ciśnienia tylko wspomaga obieg a jak ty mówisz ze silnik od wentylatora się spalił to by silnik się zagrzał w tej sytuacji powiedz mi jaką osiąga temperaturę silnik jeżeli temperatura jest ok a w środku nie grzeje może być zamulona nagrzewnica więc tak naprawdę to nikt nie wie o co w nim chodzi
ochroniarz02
Początkujący
 
Posty: 214
Miejscowość: Biała Podlaska

09 Paź 2011, 18:12

kolego nie jestem mechanikiem ,na logikę całą tę sytuację biorąc wydedukowałem iż pompa jest uszkodzona.Nie wiem jaka była temperatura silnika gdy cala ta sytuacja miała miejsce gdyż nie bylem w tedy jeszcze właścicielem autka.zakupiłem pojazd kilka dni temu .ty jako fachowiec pewnie od razu wiesz w czym tkwi problem ,niestety my fachowcy innych zawodów musimy korzystać z takich właśnie portali by radzić sobie z problemem jeśli wystąpi...Więc mam prośbę pisz jeśli masz coś mądrego do powiedzenia bądz masz jakąś mądrą rade ,a nie krytykuj i nie oceniaj fachowości zadawanych pytań...dzięki i pozdrawiam
konikkk
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: vw golf 4 1.9tdi 110km.

09 Paź 2011, 18:33