Vw Golf II 1.3 problem z odpaleniem na cieplym silniku

Vw Golf II 1.3 problem z odpaleniem na cieplym silniku

12 Cze 2009, 20:55

Witam. Ostatnio moja znajoma kupila golfa 1.3 na pelnym wtrysku. I jest tam tak problem bowiem golfik odpala jak jest zimny bez zadnego problemu.Powstaje on dopiero gdy silnik jest cieply. Po dlugim kreceniu i pedale w podlodze silnik odpali.Poszperalemw nim troszke i znalazlem przeciete przewody od czujnika ssania (niebieski)Ktos zrobil to celowo bowiem kostka byla podlaczona do czujnika a przewody uciete dalej w wiazce i zaizolowane.Po przywroceniu lacznosci powstal calkowity problem bowiem gdy odpale silnik a wtym momencie czujnik jest odlaczony to faluja obroty ale gdy podczepie czujnik to samochod od razu gasnie.Na probe podlozylem nowy czujjnik i to samo.Sprawdzilem takze opor obydwu starego i nowego i zachowuja sie identycznie takze to nei jest wina czujnika,Czy to moze byc wysypany sterownik silnika bowiem samochod ewidentnie uszykowany byl na sprzedaz sadzac po tych przecietych przewodach?!
mlody2083
mlody2083
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 12 Cze 2009, 20:42
Miejscowość: XXX

13 Cze 2009, 09:55

Przewody od czujnika ssania?Nie ma takiego czujnika.Sprawdz dokładnie z czego to są przewody.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13790
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

13 Cze 2009, 12:18

Za ssanie odpowiada czujnik tem. silnika moze o ten czujnik ci chodzi?
dawidbn
Zaawansowany
 
Posty: 777
Rejestracja: 27 Wrz 2008, 17:55
Miejscowość: Koszalin

13 Cze 2009, 13:15

Te przewody wychodza od czujnika (niebieskiego) ktory jest wmontowany przy króccu glowicy.Jeden czujnik jest od zegara a drugi w takim razie od czego jesli nie od ssania?Obydwa sa obok siebie.

[ Dodano: Sob Cze 13, 2009 14:17 ]
No tak o ten mi chodzi samochod odpala na cieplym bardzo slabo i zalewa go dlatego po dluzszm kreceniu odpali, tylko jakie moga byc tego przyczyny ze po podlaczeniu teraz tego czujnika silnik od razu gasnie.
mlody2083
mlody2083
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 12 Cze 2009, 20:42
Miejscowość: XXX

13 Cze 2009, 14:47

Ale czujnik temperatury wymienilem i dalej to samo a silnik na cieplym ja palil tak pali z tym ze po podlaczeniu tego czujnika to jzu wogole masakra jest.
mlody2083
mlody2083
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 12 Cze 2009, 20:42
Miejscowość: XXX

13 Cze 2009, 22:25

Jak silnik będzie zimny,to zamiast tego czujnika podłącz rezystor o oporności 100 kiloohm i sprubuj uruchomić silnik.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13790
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Różnorodne wersje Golfa na przestrzeni lat Różnorodne wersje Golfa na przestrzeni lat
    Debiut Volkswagena Golfa pierwszej generacji w 1974 roku okazał się początkiem imponujących historii pełnej sukcesów. Od tego czasu wyprodukowano ponad 33 miliony egzemplarzy tego modelu. Na szczególne podkreślenie ...
    "Kraków Mobilny" - zniżki dla kierowców hybryd w Krakowie
    Przejazd bus pasami, zniesienie opłat za miejsca postojowe, wjazd do wybranych stref ograniczonego ruchu – na te przywileje będą mogli liczyć właściciele aut hybrydowych i elektrycznych w Krakowie. To pierwsze miasto ...

  • 18 Cze 2009, 09:26

    Podłaczylem ten rezystor 100kohm i silnik nie chce odpalic.gdy odlaczylem rezystor tez ciezko zaplil ale zapalil.w chwili pracy silnika gdy podlaczam ten rezystor to silnik zmniejsza obroty i zaczyna nie rowno pracowac.Nie wiem co dalej myslec o tym :neutral: Prosze o pomoc
    mlody2083
    mlody2083
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 12 Cze 2009, 20:42
    Miejscowość: XXX

    18 Cze 2009, 11:14

    Najlepiej byłoby w tym przypadku zrobić analizę spalin.Diagnosta powie,com jest z nimi nie tak i jaka jest przyczyna - albo jest za dużo powietrza albo za dużo paliwa.Można by też pokusić się o wymianę filtra powietrza(jeżeli jest mocno zabrudzony) i filtra paliwa lub na chwilę ten filtr odłączyć,ale to jest raczej ryzykowne.
    Ewentualnie można podłączyć się pod komputer i sprawdzić odczyty z tego czujnika,czy są prawidłowe.
    Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
    Nie pomagam na PW
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 13790
    Zdjęcia: 1110
    Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    18 Cze 2009, 13:23

    No bede kombinował jak cos nowego odkryje to sie odezwe.
    mlody2083
    mlody2083
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 12 Cze 2009, 20:42
    Miejscowość: XXX

    Re: Vw Golf II 1.3 problem z odpaleniem na cieplym silniku

    30 Mar 2016, 16:28

    Witam serdecznie. Pisał pan na temat obciętych przewodów od niebieskiego czujnika i złą pracą silnika po podłączeni. Wv golf 2 1.3 sąsiadki. Mam ten sam problem i zastanawiam się czy poradził pan sobie z tym problemem. Jeżeli tak to może pan mi pomóc?
    Hubert468
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Rejestracja: 30 Mar 2016, 16:12
    Prawo jazdy od: 05 08 1998
    Przebieg/rok: 19tys. km
    Auto: Vw golf 2
    Silnik: 1.3
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sport/Coupe
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1990
     
    • Warto przeczytać
    • Autosacrum 2006
      Autosacrum 2006
      Citroen DS Divine Concept, wnętrze
      Volkswagen Golf III, brązowy, przód, 2